Mutiple indlæg!
Fra : Henrik Manley

Dato : 02-08-03 12:13

Min computer har været helt alene i uger og har måske været lidt ivrig med
at sende indlæg af afsted og fået sendt de samme flere gange.

--
Henrik Manley
email: m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 03-08-03 13:06

Henrik> Min computer har været helt alene i uger og har måske været
Henrik> lidt ivrig med at sende indlæg af afsted og fået sendt de
Henrik> samme flere gange.

Heldigvis kan de samme indlæg ikke komme flere gange på news, da alle
newsservere sørger for, at den samme message-id ikke kommer flere
gange (ihvertfald indenfor et tidsinterval på 5-14 dage - afhængig af
konfiguration).

MvH
Karsten
(der er delvis skyld i, at din server var alene

Fra : Allan Hansen

Dato : 04-08-03 08:59

Karsten Thygesen <karthy-dated-1059912296.cjgecnfk@karthy.net> skrev i en
> [...]
> newsservere sørger for, at den samme message-id ikke kommer flere
> gange (ihvertfald indenfor et tidsinterval på 5-14 dage - afhængig af

Jeg tror nu heller ikke på at det er computeren og jeg er noget bekymret
over Henrik. Ikke nok med at han efter sin ferie sender samme besked flere
gange han er også begyndt på at smide samme dræg+kæde +anker 4-5 gange for
at ramme et areal på 1200 M2 der rager 8 meter op. Hvad bliver det næste ?

Allan Hansen

Fra : Henrik Manley

Dato : 04-08-03 09:42

> [...]
> at ramme et areal på 1200 M2 der rager 8 meter op. Hvad bliver det næste ?

Hov hov jeg ramte hver gang, jeg kan jo ikke gøre for det bliver trukket af
igen.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk