Problem med Veritas backup exec
Fra : Martin Nielsen

Dato : 02-08-03 13:14

Hej NG

Jeg kan ikke få programmet til at komprimere mine data , jeg har valgt
option: Hardware hvis understøttet derefter software.

Men ak der bliver ikke komprimeret.

Jeg bruger NT server

What to do ??

Hilsen
Martin

Fra : Casper M. Jensen

Dato : 02-08-03 16:04

> Jeg kan ikke få programmet til at komprimere mine data , jeg har valgt
> option: Hardware hvis understøttet derefter software.
>
> Men ak der bliver ikke komprimeret.
>
> Jeg bruger NT server

Du siger ikke noget om hvilken version af Backup Exec du bruger, men på
en version 8.6 har jeg selv oplevet at den kun vil komprimere filerne
hvis man vælger dette både under job properties OG under options (menuen
tools -> options).

Hvis det kun var valgt på jobbet ville den ikke, men så snart det også
blev sat under options så kørte det.

Hilsen

Casper