Lovlig igen
Fra : Jens Jessen

Dato : 02-08-03 12:36

Hvordan laver jeg en PGO PMAX scooter lovlig igen? Der er ikke ændret på
hverken cylinder og stempel.

Med venlig hilsen
Jens Jessen

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 03-08-03 17:36

"Jens Jessen" <jens.jessen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan laver jeg en PGO PMAX scooter lovlig igen? Der er ikke ændret på
> hverken cylinder og stempel.

Hej Jens, det kan være to ting så vidt jeg ved:
1. Der skal sidde en begrænser-ring i variomaticen i for.
hvor stor den er kan jeg ikke svare på, men den burde du næsten kunne få ved
enhver knallertmekaniker, mon ikke der er en der har et par stykker liggende
der ikke bliver brugt

2. Der skal være et blændrør på udstødningen, den kan evt have en 45
udstødning påmonteret,hvis den ikke er svejset til.

--
mvh Claus