Fede mænd med små pikke ?
Fra : Jette

Dato : 02-08-03 11:52

Hejsa

Hvordan man det være at fede små mænd 175cm altid har en lille og grim penis
?

Har lige mødt en som 175cm og vejede 85kg - altså meget fed, og den var så
lille og jeg mistede lysten.
Den var også grim. Skæv, rød forhud, spids, og masser af hår.
Denne oplevelse har virkeligt skræmt mig

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 02-08-03 12:07

"Jette" <jette@mymailboks.invalid> wrote in message
> [...]
> lille og jeg mistede lysten.
> Den var også grim. Skæv, rød forhud, spids, og masser af hår.
> Denne oplevelse har virkeligt skræmt mig

"Meget fed"? Den kombination af vægt og højde virker umiddelbart kun som
"let overvægtig", men det afhænger jo også af, hvordan vægten er fordelt.

Måske var hans pik lille, fordi han reelt ikke var særligt ophidset?

Spekulationer, ikke andet....

-Michael.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 02-08-03 12:27

"Michael Jørgensen" <ingen@ukendt.dk> wrote in message

> Måske var hans pik lille, fordi han reelt ikke var særligt ophidset?

Det er også en mulighed, som jeg ikke tænkte på, da jeg skrev mit tidligere
indlæg. Det har jo meget at gøre med, hvem man er sammen med, og det er ikke
særlig sandsynligt, man bliver seksuelt ophidset af en person af modsat køn,
som mere eller mindre ubevidst viser sin foragt for éns krop, som man
sikkert ikke selv er stolt af, når man er lille og fed.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Henning

Dato : 02-08-03 12:55

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> [...]
> af en person af modsat køn, som mere eller mindre ubevidst viser sin
> foragt for éns krop, som man sikkert ikke selv er stolt af, når man

Tjah *G*

Jeg er i den alder, hvor en enkelt "gås" der ligner alle de andre
gæs, ikke kan få mig til at gøre honør af begejstring *G*

Når jeg ikke kan tænde på en kvinde, er min penis nu heller
ikke ret lang, vel ca 7 cm, ( fryser den, er den kun 4-5 cm lang)
men kan kvinden begejstre mig, er der da 17 cm. at give af og
kvindens skede er ca. 8-10 cm. dyb, så hvis Jette ikke er abnorm
skabt, er der jo så 7-9 cm i overskud, Så mon ikke Jette render
rundt med et ordentligt plørehul?
Men jeg tror egentlig, at hun ikke rigtig var seksuelt tiltrækkende
i mandens øjne, måske hvis hun havde trukket en kornsæk ned
over hovedet, havde han kunne vise sin begejstring med nogle cm.
mere .

MVH
Henning, der har tabt 10 kg. siden Januar ( Bare fordi min
kone er på kur, og jeg snupper da både en winerbasse og
en plade chokolade, når jeg kommer i nærheden af sligt *G*)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 02-08-03 13:35

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> [...]
> i mandens øjne, måske hvis hun havde trukket en kornsæk ned
> over hovedet, havde han kunne vise sin begejstring med nogle cm.

Attituden kan nu også gøre en stor forskel. Et frækt glimt i øjet eller
andre flirtende signaler kan skabe en helt anden reaktion end signaler, der
undergraver en allerede minimal selvtillid med latterliggørelse og foragt
for f.eks. mandens udseende.

> Henning, der har tabt 10 kg. siden Januar

Hjertelig tillykke!

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 02-08-03 14:41

> [...]
> eller andre flirtende signaler kan skabe en helt anden reaktion end
> latterliggørelse og foragt for f.eks. mandens udseende.

Jeg så Jettes indlæg som et troll indlæg, hvorfor
skulle hun dog overhovedet i første omgang, falde
for en i hendes øjne, overvægtig mand, når hun
nu har erfaring for at de har små pikke? Når hun
nu ikke bryder sig om overvægtige mænd?

Men du har ret i, at det ikke virker befordrende for
lysten til sex, hvis partneren med miner og attituder
tilkendegiver at partneren egentlig ikke rigtig er
hans/hendes kop the.

Det er da helt i orden, hvis man går/tager med en
person hjem, med det formål at udvide bekendtskabet
og omfatte sex, men på vejen mister lysten til sex,
at sige noget i retning af: Jeg havde lyst, da vi aftalte
at følges hjem, men ærligtalt, så har jeg ikke denne
lyst længere, der er gået for lang tid mellem min
lyst dukkede op og til det kan lade sig gøre, så mister
jeg lysten og kan ikke få lyst igen før om et par dage,
ked af det, men lad os gå hver til sit, det har været en
rar aftenog jeg har haft det hyggeligt i dit selskab, men
det fungerer altså ikke længere for mig, så jeg vil sige
tak for i aften og vil gerne snakke med dig, hvis vi
mødes tilfældigt i byen en aften.

> Hjertelig tillykke!

Tak skal du have, jeg håber at smide endnu 10 kg. *G*
( For helbredets skyld, overvægt slider jo på hofter
og knæ )

MVH
Henning

Fra : Machoman

Dato : 02-08-03 15:31

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in news:3f2ba693$0$97222
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Jeg er i den alder, hvor en enkelt "gås" der ligner alle de andre
> gæs, ikke kan få mig til at gøre honør af begejstring *G*

Du er vidst heller ikke lige typen som flotte unge modeltyper ønsker skal
gøre honør - vel.

> Når jeg ikke kan tænde på en kvinde, er min penis nu heller
> ikke ret lang, vel ca 7 cm, ( fryser den, er den kun 4-5 cm lang)
> men kan kvinden begejstre mig, er der da 17 cm.

Ikke meget - ikke meget, har du overvejet en penispumpe og nogle tunge
blylodder. Men mon ikke du kan fiske 5cm mere ud når du taber dig

> kvindens skede er ca. 8-10 cm. dyb

Gu er den da ej. Ikke en eneste af de 400 kvinder jeg har haft sex med
har haft så kort en skede. Den korteste har været 15cm men mere
almindeligt har været 18-25cm.

Men grunden til at du kun oplever de 8-10cm er, at kvinders kønsdele
ligesom mænds vokser når de bliver ophidsede. Og når man ikke er i stand
til at ophidse en kvinde seksuelt, så oplever du en lille tør og stram
skede. Men en ophidset og liderlig skede står helt åben så man kan kigge
op, og det løber ud med sekret

> så hvis Jette ikke er abnorm
> skabt, er der jo så 7-9 cm i overskud, Så mon ikke Jette render
> rundt med et ordentligt plørehul?

Ja man skulle tro at jeg har været der

> Henning, der har tabt 10 kg. siden Januar

Så mangler der kun 50kg

Fra : PerX ...

Dato : 02-08-03 18:50

In article <bgghvl$sui$1@sunsite.dk>, machoman@dontfuckmebaby.dk says...
> Gu er den da ej. Ikke en eneste af de 400 kvinder jeg har haft sex med
> har haft så kort en skede. Den korteste har været 15cm men mere
> almindeligt har været 18-25cm.

Og du tror også at du selv er 3 meter høj?

Fra : Per O. Madsen

Dato : 02-08-03 20:43

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har haft så kort en skede. Den korteste har været 15cm men mere
> almindeligt har været 18-25cm.

Og du tror også at du selv er 3 meter høj?

Bær nu over med Machoman, han kan da ikke gøre for at han ikke har hørt
efter i skolen, og ikke ved noget om hvad gennemsnitslængden på en pik er i
dagens Danmark ! Men jeg må give Per X ret i at indlægget ikke bærer præg af
ret meget seriøsitet.

Per O.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 02-08-03 11:59

"Jette" <jette@mymailboks.invalid> wrote in message

> Hvordan man det være at fede små mænd 175cm altid har en lille og grim
penis
> ?

Aner det ikke. Det kunne have noget at gøre med vores øvrige
helbredstilstand, og penis kan synes ekstra lille, når den hænger lige under
en mave model "vortesvin". Det bliver nok ikke bedre af, at den
sandsynligvis ikke er brugt så meget til sex.

Med venlig hilsen
Børge
som selv er en lille fed mand med en lille grim penis

Fra : BorreBoy

Dato : 02-08-03 15:35

"Jette" <jette@mymailboks.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvordan man det være at fede små mænd 175cm altid har en lille og grim
penis
> ?

Det lyder som om du har en del erfaring med den slags mænd, så du må vel
være eksperten...?

Fra : Ralph

Dato : 02-08-03 15:50

Nu ma du fandeme tage dig sammen jette.

For det første er en gut på 175 cm og 85 kg ikke fed. Han er lettere
overvægtig (5-10 kg) afhængende af hans kropsbygning.

For det andet har fedme og størrelse på pikken absolut ikke noget med
hinanden at gøre.

Hvis to personer der har lige store pikke står ved siden af hinanden vil den
slankes pik virke større da den fede sikkert også har fedt under huden i
lysken og omkring skridtet.

Skal vi mænd konstatere at de fede kvinder har hængepatter eller hvad?

Du er sgu ude på et sidespor der.

Ralph.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 02-08-03 22:36

"Ralph" <Raprap@tdcadslxxx.dk> skrev i en meddelelse
> Nu ma du fandeme tage dig sammen jette.
>
> For det første er en gut på 175 cm og 85 kg ikke fed. Han er lettere
> overvægtig (5-10 kg) afhængende af hans kropsbygning.

Og det er vel hans kropsbygning som gør ham fed i dette tilfælde. Du skal
tænke på at en mand på 175 cm og 85 kg muskelmasse bare er muskuløs (mange
bodybuildere), hvorimod en slasket mand på 175 cm og 85 kg fedt - decideret
er /FED/ - og ulækker

> For det andet har fedme og størrelse på pikken absolut ikke noget med
> hinanden at gøre.

Det er måske psykisk at hvis man er fed så føler man sig utiltrækkende og
usexet og så ryger lidt af potensen vel...
Derudover /virker/ det nok også som om ens pik er mindre, hvis pikken sidder
på en kæmpe-stor fed mand (altså forholdsmæssigt, mener jeg)...

> Hvis to personer der har lige store pikke står ved siden af hinanden vil
den
> slankes pik virke større da den fede sikkert også har fedt under huden i
> lysken og omkring skridtet.

Lige nøjagtigt...
> Skal vi mænd konstatere at de fede kvinder har hængepatter eller hvad?

Det kan vi godt... Men vi kan også godt konstatere at fedme og vægt absolut
ikke har noget at gøre med hinanden. Fedme er når fedt-procenten er høj (vel
over 10-15% og opefter) og muskelmasse er når den er under de 10-15 %.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Machoman

Dato : 02-08-03 23:07

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in

> Og det er vel hans kropsbygning som gør ham fed i dette tilfælde. Du
> skal tænke på at en mand på 175 cm og 85 kg muskelmasse bare er
> muskuløs (mange bodybuildere)

Netop

> hvorimod en slasket mand på 175 cm og
> 85 kg fedt - decideret er /FED/ - og ulækker

Ja en slaskefed klamrian med badebold stikkende 5-10 cm ud fra en lige
linie mellem solar pleksus og skambenet (en normal lækker fyr, buer lidt
indad), sådan ser 90% af alle mænd ud. Forstår godt at kvinderne mister
lysten til sex med sådanne fede svin til mænd

> Det er måske psykisk at hvis man er fed så føler man sig utiltrækkende
> og usexet og så ryger lidt af potensen vel...

Potens er evnen til at holde pikken stiv, det har intet med størrelsen at
gøre. En lille diller på 15 cm og tynd som en knækpølse, kan sagtens være
potent.

> Men vi kan også godt konstatere at fedme og vægt
> absolut ikke har noget at gøre med hinanden.

Hvis du kan overbevise de fede matroner om det, og at de skal se i spejlet
istedet for at regne med kilo, så er du meget dygtig

> Fedme er når
> fedt-procenten er høj (vel over 10-15% og opefter) og muskelmasse er
> når den er under de 10-15 %.

Jeps, og rigtige mænd har en fedtprocent 4-5% - er 190cm, vejer 90-100kg og
har flad mave med tydelige ribber

Fra : PerX ...

Dato : 03-08-03 11:45

In article <bghcm9$iff$1@sunsite.dk>, machoman@dontfuckmebaby.dk says...

> Ja en slaskefed klamrian med badebold stikkende 5-10 cm ud fra en lige
> linie mellem solar pleksus og skambenet (en normal lækker fyr, buer lidt
> indad), sådan ser 90% af alle mænd ud.

Hvis 90% af alle mænd ser sådan ud er der alså intent normalt ved fyr
hvis mave buer ind af - han er tværtimod en minoritet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-03 12:17

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, og rigtige mænd har en fedtprocent 4-5% - er 190cm, vejer
90-100kg og
> har flad mave med tydelige ribber

Dværgsplejs!

--
-Jens B.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 03-08-03 22:10

> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in
-SNIP-

> Hvis du kan overbevise de fede matroner om det, og at de skal se i spejlet
> istedet for at regne med kilo, så er du meget dygtig

De skal kigge på fedt-procenten og egentligt ikke på vægten, hvis du spørger
mig.
Jeg har set bodybuilder-blade, hvor mændene vejer 130 kg og de er langtfra
fede, hvis du spørger mig. Om de er ulækre er vel op til hver enkelt at
bedømme, men jeg syntes (selvom det er lidt overdrevet) egentligt at det
ganske pænt med en sådan muskuløs krop (er vel en smagssag) - selvom
muskelmassen i dette tilfælde er meget overdrevet.

> Jeps, og rigtige mænd har en fedtprocent 4-5% - er 190cm, vejer 90-100kg
og
> har flad mave med tydelige ribber

Ja, deromkring.
4-5 % er såvidt jeg husker lige på grænsen til hvad man kan tåle at have. 5
% fedt er trods alt også nødvendigt for kroppen... Under 5 % fedt er
decideret sundhedsskadeligt... Når min fedt-% er ca. omkring de 5-10 % (hvad
den normalt er), er jeg glad

(Man kan måle sin fedt-% med en fedt-tang, der griber fat i huden og sådan
én tror jeg snart jeg skal have mig)

Mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Machoman

Dato : 04-08-03 00:30

> [...]
> egentligt at det ganske pænt med en sådan muskuløs krop (er vel en
> smagssag) - selvom muskelmassen i dette tilfælde er meget overdrevet.

Jeg synes også det er lækkert

> 4-5 % er såvidt jeg husker lige på grænsen til hvad man kan tåle

Ja det er også kun efter en diæt den ryger derned

Tænk at mange har en fedtprocent 50% eller mere - det er bare klamt at være
så fed.

> (Man kan måle sin fedt-% med en fedt-tang, der griber fat i huden og
> sådan én tror jeg snart jeg skal have mig)

Spar dig den, og brug fingerne. Det tykkeste sted omkring navlen og på
sidebenet, skal bare ikke være mere end 5mm så er man fin

Fra : PerX ...

Dato : 04-08-03 13:16

In article <bgk5tk$okr$3@sunsite.dk>, machoman@dontfuckmebaby.dk says...
> Tænk at mange har en fedtprocent 50% eller mere - det er bare klamt at være
> så fed.

Nej, det er normalt - check statestikken. Det er vist dig som er unormal.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 04-08-03 14:06

> [...]
> så fed.

Nej, det er normalt - check statestikken. Det er vist dig som er unormal.

Hvad??? Den statistik har jeg vist ikke hørt om.
Har du et link? Jeg syntes også at 50% fedt lyder af lige lovligt, voldsomt
meget..........

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : PerX ...

Dato : 05-08-03 12:22

In article <3f2e5a54$0$24717$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
megafedt@hotmail.com says...

> [...]
> være
>
> Nej, det er normalt - check statestikken. Det er vist dig som er unormal.

Du citerer lidt dårligt. ;)

> Hvad??? Den statistik har jeg vist ikke hørt om.
> Har du et link? Jeg syntes også at 50% fedt lyder af lige lovligt, voldsomt
> meget..........

Nej, jeg driller bare ham klaphatten :)

Men de siger jo hele tiden i nyhederne at folk i europa generelt vejer
mere og mere, så det er måske kun et spørgsmål om tid.

Fra : Anita

Dato : 04-08-03 13:49

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev

> Tænk at mange har en fedtprocent 50% eller mere - det er bare klamt at
være
> så fed.

Hellere fed end snotdum - det er sgu mere klamt.

/Anita

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 04-08-03 14:05

> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in

> Spar dig den, og brug fingerne. Det tykkeste sted omkring navlen og på
> sidebenet, skal bare ikke være mere end 5mm så er man fin

Okay, slap lige af
5 mm syntes jeg er for tyndt

Jeg har set de folk der, og jeg mener at så har man for lidt fedt på sin
krop - ikke at det gør noget på andre folk, men på mig selv, personligt...
Jeg vil ihvertfald helst ikke overdrive det

Men der er jo forskel på mænd og kvinder: Kvinder må gerne have nogle runde
former og noget at "gribe fat i", syntes jeg

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : PerX ...

Dato : 05-08-03 12:23

In article <3f2e5a01$0$24691$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
megafedt@hotmail.com says...
> Men der er jo forskel på mænd og kvinder: Kvinder må gerne have nogle runde
> former og noget at "gribe fat i", syntes jeg

Det er du ikke ene om, det er lavet nogle undersøgelser (og nej, jeg har
heller ikke lige en link til dem, men den skulle være god nok :) som
viser at flertallet af mænd gerne ser lidt kurver på kvinderne, det var
vist kun 7% som ville have dem helt tynde.

Fra : Machoman

Dato : 07-08-03 10:39

> Okay, slap lige af
> 5 mm syntes jeg er for tyndt

Ja det er jo virkeligt ribbet, men 10-15mm må være absolut max (dvs 5-
7,5mm tyk hud incl fedt, da man jo måler dobbelt ved at tage en luns med
fingrene omkring navlen).
Har man mere så ses mavemusklerne slet ikke, og så er man i øl-vom
kategorien ligesom taberne nede på torvet på bænken

> Jeg vil ihvertfald helst ikke overdrive det

Enig, man kan også have for lidt fedt på kroppen, men det er usædvanligt
sjældent på rigtige mænd med muskler. Det er kun på pipfugle

> Men der er jo forskel på mænd og kvinder: Kvinder må gerne have nogle
> runde former og noget at "gribe fat i", syntes jeg

Helt enig, Men har du også lagt mærke til hvor sjældent man ser en fyldig
kvinde med de rigtige former (timeglasfigur). Stort set alle danske
matroner er den der alkoholikerfigur når de bliver fede: Tynde ben, smal og
flad numse, kæmpe vom, og mega overarme med mormormuskel

Og det er der vel ingen flotte fyre der vil have

Men den måde negerpigerne bliver tykke på er bare kanon sexet
Stor struttende bred numse og alligevel flad mave og flot talje

Tjav

Fra : PerX ...

Dato : 09-08-03 23:47

In article <bgt6mv$ecd$1@sunsite.dk>, machoman@dontfuckmebaby.dk says...

> [...]
> matroner er den der alkoholikerfigur når de bliver fede: Tynde ben, smal og
> flad numse, kæmpe vom, og mega overarme med mormormuskel

Det er så tilgængæld rigtig *G*

> Og det er der vel ingen flotte fyre der vil have

Kommer an på om han her oplevet kærlighed, eller kun kender til at
kneppe.

Fra : Madamme

Dato : 16-08-03 12:23

> [...]
og
> flad numse, kæmpe vom, og mega overarme med mormormuskel
>
> Og det er der vel ingen flotte fyre der vil have

Var det et hypotetetisk spørgsmål, siden du glemte spørgsmålstegnet? Hvis
ikke, kan jeg ( en matrone med det ovenover beskrevne udseende) da godt
svare dig. Svaret er: Du skulle bare vide!!!!

Hilsen Madamme

Fra : Henning

Dato : 16-08-03 17:42

Madamme wrote:
> [...]
> Hvis ikke, kan jeg ( en matrone med det ovenover beskrevne udseende)
> da godt svare dig. Svaret er: Du skulle bare vide!!!!

Jeps
Kig i news:alt.binaries.erotic.senior-citizens og
news:alt.binaries.erotica.female.plumpers så kan I se, at
der er et stort marked for voksne kvinder, der er f. eks
i dag 217860 headers ( billeder) i plumpers gruppen og
67274 i citizens *G*

MVH
Henning

Fra : Machoman

Dato : 16-08-03 17:44

"Madamme" <Madamme@ofir.dk> wrote in

> Svaret er: Du skulle bare vide!!!!

Ja I kvinder er heldige. Der findes altid en mand til Jer uanset hvor
klamme I er

Machoman

Fra : nusle

Dato : 16-08-03 19:03

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja I kvinder er heldige. Der findes altid en mand til Jer uanset hvor
> klamme I er

Hvor er det trist at læse dine ord.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 17-08-03 22:30

In article <3f3e71d8$0$21580$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Hvor er det trist at læse dine ord.

Han lider sikkert af Aspergers Syndrom. Livet balancere retfærdigheden
når han dør ensom og forhadt.

Fra : Machoman

Dato : 19-08-03 02:18

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in news:3f3e71d8$0$21580
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvor er det trist at læse dine ord.

Ja sandheden er ilde hørt

Machoman - en af de få rigtige mænd i denne verden

Fra : Babba-Papa

Dato : 19-08-03 07:29

On Tue, 19 Aug 2003 01:17:42 +0000 (UTC), Machoman
<machoman@dontfuckmebaby.dk> wrote:

>Machoman - en af de få rigtige mænd i denne verden

Så er spørgsmålet jo bare hvilken verden der er tale om....

- -
Babba-Papa

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-08-03 09:40

Machoman <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev :

>Ja sandheden er ilde hørt

Hmm.

Hvilken ungdomsklub har åbent kl. 3.17 om natten?
(Selvom du oprindelig sagde, at det var fra en ungdomsskole, at
du postede fra).

Date: Tue, 19 Aug 2003 01:17:42 +0000 (UTC)
ORIGIN: UNGDOMSKLUBBEN NAESTVEDS NETCAFE
--
Knud

Fra : PerX ...

Dato : 19-08-03 21:12

In article <Xns93DC21B2CA146machomandontfuckmeba@130.225.247.90>,
machoman@dontfuckmebaby.dk says...
> "nusle" <nusle@mail.dk> wrote in news:3f3e71d8$0$21580
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ja sandheden er ilde hørt
>

> Machoman - en af de få rigtige mænd i denne verden

Næ, du er bare en som ikke har nogen indre værdi, og hvis eneste bidrag
til verden sandsynligvis bliver hans død.

Fra : Madamme

Dato : 16-08-03 20:20

> [...]
> "Madamme" <Madamme@ofir.dk> wrote in

> Ja I kvinder er heldige. Der findes altid en mand til Jer uanset hvor

Jeg må beundre din evne til at skifte holdning alt efter den respons, du
får. Imponerende.....at troværdigheden så ryger fløjten ved samme lejlighed,
pyt....en detalje.
Nu har jeg godt nok ingen mand.... JEG vil nemlig ikke nøjes med sex med
fyre, der jævnligt skal ha pudset selvværdet m.m. for at føle sig ok, lige
så lidt som jeg vil ha en mand som udelukkende tager mig for mit udseendes
skyld.......eller.. det er måske i virkeligheden tale om de samme mænd......

Hilsen Madamme

Fra : Machoman

Dato : 19-08-03 02:16

> Jeg må beundre din evne til at skifte holdning alt efter den respons,
> du får. Imponerende

Ja jeg er en imponerende fyr

> Nu har jeg godt nok ingen mand.... JEG vil nemlig ikke nøjes med sex
> med fyre, der jævnligt skal ha pudset selvværdet m.m.

Det bliver du nødt til. Det er næppe noget der øger selvværdet at vise dig
frem for vennerne

> for at føle sig
> ok, lige så lidt som jeg vil ha en mand som udelukkende tager mig for
> mit udseendes skyld

Det sker heller ikke, bare rolig

Machoman - flot fyr med stor pik

Fra : Jan Holm

Dato : 23-08-03 11:01

> Jeps, og rigtige mænd har en fedtprocent 4-5% - er 190cm, vejer 90-100kg
og
> har flad mave med tydelige ribber '

Hvis det er definationen på en rigtig mand, er jeg glad for at falde uden
for kategori - Hvis du skal følge mange vejledninger mht fordeling af
kropsvægt og højde, så siger de at en mand på 189 cm skal veje ca. 84 kg.
Dvs. at en mand på 190 cm der vejer 100 kg. må siges at være overvægtig ???

Hvad angår en fedtprocent på 4-5%, så er det direkte usundt. Kroppen har
behov for et rimeligt fedtlag - Dels som isolation, dels som "nødlager" rent
energimæssigt. Men lev endelig videre i din drømmeverden.

Fra : Strippertøsen

Dato : 23-08-03 15:35

Jan Holm wrote:

> Hvis det er definationen på en rigtig mand, er jeg glad for at falde uden
> for kategori

Det burde du være ked af, for de fleste attraktive kvinder kan godt lide
store mænd med muskler og som IKKE er fede.

> Hvis du skal følge mange vejledninger mht fordeling af
> kropsvægt og højde, så siger de at en mand på 189 cm skal veje ca. 84 kg.
> Dvs. at en mand på 190 cm der vejer 100 kg. må siges at være overvægtig ???

Det gælder kun almindelige fyre. Jeg har haft nogle få kærester som var
omkring de 190cm og vejede 85kg, og de var alt for tynde på ben og
overkrop, men havde alligevel en tyk mave og det kunne jeg faktisk ikke
så godt lide.

Jeg ville klart have en stor muskelfyr med trimmet flad mave som
Machoman, og det er helt ideelt for mig

Hej Machoman Kan man skrive til dig, for jeg synes at du er en
perfekt fyr, og jeg ville gerne møde dig ? kys og kram
PS tag dig ikke af alle taberne på nettet.

Hilsen Strippertøsen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-08-03 16:11

"Strippertøsen" <show@strippertøsen.> skrev i en meddelelse
<snip>
> Hej Machoman Kan man skrive til dig, for jeg synes at du er en
> perfekt fyr, og jeg ville gerne møde dig ? kys og kram
> PS tag dig ikke af alle taberne på nettet.

Suk... endnu en der vil lave ravage i gruppen.

Lars

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 23-08-03 21:58

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Strippertøsen" <show@strippertøsen.> skrev i en meddelelse
> <snip>
>
> Suk... endnu en der vil lave ravage i gruppen.

I stedet for at undre mig, overfor hvorfor skønhedsdronningen,
"Strippertøsen" ikke har skrevet en privat e-mail til Machoman istedet for
et offentligt indlæg her i gruppen, tror jeg bare at jeg lader som om jeg
slet ikke læste ovenstående indlæg fra "hende"

p.s. Machoman: Du må endeligt huske at fortælle os, hvor hårdt du kneppede
"Strippertøsen" med din enormt store kæmpepik, efter at i har været ude på
jeres første date...

p.p.s. [ironi on] Jeg plejer også altid at blive forelsket i de liderlige
piger, som skriver her i gruppen og jeg vil også altid gerne mødes med dem,
IRL (In real life)... [ironi off]

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-08-03 07:13

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> et offentligt indlæg her i gruppen, tror jeg bare at jeg lader som om jeg
> slet ikke læste ovenstående indlæg fra "hende"

Min opfattelse var, at hun var på alder med Machoman og endnu ikke havde
fundet ud af, at man kan sende en privat e-mail som svar på indlæg i
nyhedsgrupperne.

> p.p.s. [ironi on] Jeg plejer også altid at blive forelsket i de liderlige
> piger, som skriver her i gruppen og jeg vil også altid gerne mødes med
dem,
> IRL (In real life)... [ironi off]

Sandsynligvis - da du var yngre. "Strippertøsen" er nok 14-16 år.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-03 16:48

In article <bi7u09$nha$1@sunsite.dk>, show@strippertøsen. says...

> Det burde du være ked af, for de fleste attraktive kvinder kan godt lide
> store mænd med muskler og som IKKE er fede.

Kun de overfladeiske uden menneskelige værdier.

> Jeg ville klart have en stor muskelfyr med trimmet flad mave som
> Machoman, og det er helt ideelt for mig

Lad nu bare være, vi ved godt det er dig igen. Hvad med at få et liv i
stedet?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-08-03 17:44

> Det burde du være ked af, for de fleste attraktive kvinder kan godt lide
> store mænd med muskler og som IKKE er fede.

Det vil såmænd ikke undre mig, om du har ret.

> [...]
> omkring de 190cm og vejede 85kg, og de var alt for tynde på ben og
> overkrop, men havde alligevel en tyk mave og det kunne jeg faktisk ikke

Det kan jeg egentlig godt forstå, og det passer vel meget godt med vi mænds
syn på kvinder. Senere kommer udseendet dog til at betyde mindre.

> Jeg ville klart have en stor muskelfyr med trimmet flad mave som
> Machoman, og det er helt ideelt for mig

Ser han sådan ud?

> Hej Machoman Kan man skrive til dig,

Har du prøvet? Find en funktion, der hedder Besvar eller Svar afsender i dit
postprogram, når du har fundet én af Machoman's beskeder frem. Jeg kan ikke
umiddelbart vurdere, om hans e-mailadresse er rigtig.

> PS tag dig ikke af alle taberne på nettet.

Desværre må jeg nok erklære mig enig, da jeg føler mig som noget af en taber
i forhold til kvinder. Det kan der så være mange grunde til, som jeg ikke
vil begynde at rippe op i igen.

Forrige uge købte jeg en bog om en slags slankekur, som skulle genskabe og
opretholde blodsukkerbalancen. Den har jeg stort set prøvet den seneste uge,
og jeg har nok tabt 1-2 kg. Det var nu ikke mit væsentligste formål at tabe
vægt, men mere at få mere energi. Det burde hjælpe lidt.

Det er så et spørgsmål, om såkaldt rigtige mænd går til dans, sådan som jeg
har tænkt mig at gøre. I dag var jeg til åbent hus på en danseskole i
Randers, hvor jeg jo bor, og danseskolens leder fortalte mig, at de vil være
glade for at få endnu en mand på deres salsahold onsdag aften, da jeg
fortalte, at jeg tidligere havde danset salsa. Det var ikke noget problem,
at jeg vil være fraværende enkelte onsdage, fordi det også er én af mine to
teaterdage. Jeg forventer også at begynde at danse rock´n´roll den 1.
september. Et spørgsmål i den forbindelse er, om der er behov for også at
lære f.eks. vals, quickstep, cha-cha-cha, jive, samba og boogie. Et sådant
hold findes i en sportsdanserforening, der lover i deres brochure at hjælpe
med at finde en dansepartner til dem, der kommer alene. Har I en holdning
til det? Jeg er 41 år og enlig, og jeg tvivler på, der danses meget salsa og
rock'n'roll til enkeballer.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 02:15

In article <3f479a4c$0$5144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> Desværre må jeg nok erklære mig enig, da jeg føler mig som noget af en taber
> i forhold til kvinder. Det kan der så være mange grunde til, som jeg ikke
> vil begynde at rippe op i igen.

I forhold til hvilket kriterie? Dit eget? Eller andres? Hvis du ikke har
"bollet 1000 kvinder på år" er det så at være taber hvis det ikke er det
du er interesseret i?

> [...]
> og jeg har nok tabt 1-2 kg. Det var nu ikke mit væsentligste formål at tabe
> vægt, men mere at få mere energi. Det burde hjælpe lidt.

Måtte jeg foreslå du taler med en Dietist i stedet? Det er det eneste der
dur, alle de der lamme slankekurer i allemulige blade dur ikke en meter.

> Det er så et spørgsmål, om såkaldt rigtige mænd går til dans,

Ja, men de fortæller det ikke til nogen ;)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-08-03 07:08

> I forhold til hvilket kriterie? Dit eget?

Mit kriterie naturligvis. Det er strengt taget de eneste kriterier, jeg kan
udtale mig om.

> Måtte jeg foreslå du taler med en Dietist i stedet? Det er det eneste der
> dur, alle de der lamme slankekurer i allemulige blade dur ikke en meter.

Spørgsmålet er, om jeg har lyst til en større kostomlægning, når jeg opnå et
rimeligt resultat med forholdsvis enkle midler. Den største ændring er nok,
at jeg nu spiser æbler, pærer eller gulerødder mellem måltiderne.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-08-03 07:24

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3f479a4c$0$5144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> brahbech@post8.tele.dk says...

> Ja, men de fortæller det ikke til nogen ;)

Jeg glemte lige to kommentarer til dette:

1. Er du sikker på, vi bliver betragtet som "rigtige mænd", hvis vi gør det?
Jeg kan selvfølgelig være ligeglad, hvis jeg alligevel ikke er det.

2. Min erfaring med dans er efterhånden, at der sjældent er mænd nok. I går
var jeg til åbent hus i en danseskole, hvor der var flere showhold, hvor der
sammenlagt var én mand, og lederen fortalte mig, der også manglede en mand
på salsaholdet. Da jeg kom hjem, havde jeg fået et nyhedsbrev fra en
salsainstruktør i Århus, som også manglede: Mænd. Senere på aftenen var jeg
nede i byen for at lære lidt swing, og mens én danser fortalte mig, der var
overtal af mænd på de høje niveauer, fortalte instruktøren, at der normalt
er overtal af kvinder.

Uden at vide det, vil jeg gætte på, de fleste mænd - og ikke mindst såkaldt
rigtige mænd - foretrækker at spille fodbold eller dyrke mere individuelle
motionsformer f.eks. i motionscentre.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 21:42

In article <3f485ae6$0$5178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> [...]
>
> 1. Er du sikker på, vi bliver betragtet som "rigtige mænd", hvis vi gør det?
> Jeg kan selvfølgelig være ligeglad, hvis jeg alligevel ikke er det.

Heh, jeg sad og tænkte på hvad en 'rigtig mand' var - James Bond? Han kan
med sikkerhed danse, det ser vi jo altid når han er ude og danse med de
smukke spioner :)

Men det kommer måske an på genren, det er ikke sikkert han er god til
riverdance.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-08-03 22:43

> Heh, jeg sad og tænkte på hvad en 'rigtig mand' var - James Bond?

Ja, det er jo lige dét, der er det interessante spørgsmål. Underligt nok
associerer jeg mest betegnelsen med f.eks.: Machoman - eller måske Bo.

På den anden side kan jeg da godt se, det tilsyneladende ikke er den type,
der er bedst til at holde fast på kvinderne.

> Han kan
> med sikkerhed danse, det ser vi jo altid når han er ude og danse med de
> smukke spioner :)

James Bond er vel et naturtalent også på det område, og i hvert fald en
eventyrperson på linie med f.eks. Supermand.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-03 00:20

In article <3f4931f6$0$21593$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er jo lige dét, der er det interessante spørgsmål. Underligt nok
> associerer jeg mest betegnelsen med f.eks.: Machoman - eller måske Bo.

Sgu ikke machoman, Bo har åbenbart en vis appeal - mean jeg skal ikke
spekulere på hvorfor ;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-09-03 15:42

On Mon, 25 Aug 2003 01:19:42 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Sgu ikke machoman, Bo har åbenbart en vis appeal - mean jeg skal ikke
>spekulere på hvorfor ;)

Hæ det kommer sgu an på hwa for en Bo det er - er det BW har det nok
noget med hans bedæknings klenik at gøre også er der ham der bare
heder Bo der vist mest troller også undertegnede - der har jeg vist
gjort regning uden vært ---- jeg sad i en del held fra jeg var 16 til
25 - men havde så 5 spildte år med en biseksuel pige fra 91 til 95
men fra 95 til 97 skete der ikke alverden - på nær Heidi V - men det
var nu ....ja jeg havde kendt hende længe - men sagen var Trols
Kløvedal havde forsøgt at forføre hende på et af sine tugter der blev
skrevet bøger om UDEN HELD - hvorfor hun også dårligt blev omtalt i
bogen :) hende nakkede jeg .... hun var godt nok vægt men havde tyr i
månen så jeg var godt klar over den ikke holdt - det var alt i alt
heller ikke noget særligt borste fra hendes kusse for satan_i_helved
hun havde sidet på ryggen af en hest fra hun kunne gå til der - der
har hun well været 25 - hendes kusse var simepelt hænd som at stikke
pikken ind i en knyttet hånd der var fugtig af crem - hun kunne styre
skede musklerne som havde man reelt stukket den ind i en hånd med
finger jeg var wildt imponeret - men det fedetse var nu at pule en
hvor trols K og Ib Miakel måtte gi op - forbanede plader humanister.

så døde Charles Bukowski i 95 hvorfor jeg sammen med en ven besluttede
ta ære hans minde ved at pule grimme kvinder hele sommeren - der fand
jeg en ½ grønlænder nede i min opgang med et herorin / alkohol misbrug
en lidt kikset tand protese .... når man ære Bukowski så skal man være
fuld som en båd og det var jeg !
Det var sgu egentligt ok - hun havde lige fået en masse nerve piller
jeg havde masse af sprut ( hospitals sprit nå men det sgu der ud
af i 3-4 dag - så begyndte hun at synge med på en Doors sang så røg
hun ud !!!!

i 97 mødte jeg Hoi i saigon i foråret og vi gik bogstaveligt talt hver
til sit i saigon samme efter år også mødte jeg tara 31 timer efter hun
holdte til Juli 99 der havde jeg så mødt freYa her i nærværende forum
i Juni og det greb om sig og sandeligt om hun er ikke er der endnu ;)

så med andre ord det har været stille og roligt når det kommer til
antal siden 1991 - hvordan alting ville se ud I DAG hvis jeg blev
forladt her 14 år efter jeg var på banen for alvor ......umuligt
ville det nok ikke være ....det ville da være noget andet og jeg tror
sgu egentligt heller ikke jeg ville have energi til at starte all over
again ..... kan i bund og grund bedre lide fugle & hunde ind mennesker
- jeg ville måske oveveje at slæbe en med hjem fra Afrika med henblik
på avl - men jeg kunne fanme også lade være :))

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Biker Mike

Dato : 25-08-03 08:42

Strippertøsen wrote:

> Hej Machoman Kan man skrive til dig, for jeg synes at du er en
> perfekt fyr, og jeg ville gerne møde dig ? kys og kram
> PS tag dig ikke af alle taberne på nettet.

Og nu er Machomand begyndt at skrive til sig selv, hvor mange maskiner har
du adgang til ? eller er det dine venner og dig som skriver til hinanden og
får sig et billigt grin ??

Hilsen Michael

Fra : Machoman

Dato : 26-08-03 23:42

"Biker Mike" <xxxdko12134@vip.cybercity.dk> wrote in

> Og nu er Machomand begyndt at skrive til sig selv,

Misundelse på folk som er smukkere, klogere, rigere og som har success hos
kvinderne - kan være skadeligt

Hilsen Machoman

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-08-03 07:38

> Misundelse på folk som er smukkere, klogere, rigere og som har success hos
> kvinderne - kan være skadeligt

Enig - for så vidt det ikke i sig selv er symptom på en form for lidelse,
som vi kan kalde en mindreværdsfølelse. Det kan jeg vist godt tillade mig at
skrive, når jeg nu selv har den lidelse.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Machoman

Dato : 26-08-03 23:39

Strippertøsen <show@strippertøsen.> wrote in

> Det burde du være ked af, for de fleste attraktive kvinder kan godt
> lide store mænd med muskler og som IKKE er fede.

Ja

> [...]
> var omkring de 190cm og vejede 85kg, og de var alt for tynde på ben og
> overkrop, men havde alligevel en tyk mave og det kunne jeg faktisk

Glem ham, han er en fugl med badebold

> Jeg ville klart have en stor muskelfyr med trimmet flad mave som
> Machoman, og det er helt ideelt for mig

Jeg er her min skat

> Hej Machoman Kan man skrive til dig, for jeg synes at du er en
> perfekt fyr, og jeg ville gerne møde dig ? kys og kram

Tak
Men der er mange piger som vil have mig, så du må være tålmodig
Kan du ikke lige starte med at sende nogle nøgenbilleder, for jeg er ikke
til blegfede deforme madammer og de gængse tabertøser som skriver her.

Nu du kalder dig strippertøsen, så kan jeg vel forvente at du laver et
lækkert stripshow for mig og mine venner ?

> PS tag dig ikke af alle taberne på nettet.

Nej da, men der er mange af dem

Vi fortsætter på mail, for jeg gider ikke høre på klamme tabertyper som
PerX... og alle de andre med sociale og seksuelle problemer.
Jeg har ikke internet derhjemme, så der kan gå mange dage imellem jeg
læser mails. Knus Machoman

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 03:24

In article <Xns93E46CB0AEDFmachomandontfuckmeba@130.225.247.90>,
machoman@dontfuckmebaby.dk says...
> Vi fortsætter på mail, for jeg gider ikke høre på klamme tabertyper som
> PerX... og alle de andre med sociale og seksuelle problemer.

Den eneste der har problemer her der dig, mentale problemer (med mindre
du faktisk kun er 8)

Fra : Anita

Dato : 27-08-03 09:07

> In article <Xns93E46CB0AEDFmachomandontfuckmeba@130.225.247.90>,
> machoman@dontfuckmebaby.dk says...
>
> Den eneste der har problemer her der dig, mentale problemer (med mindre
> du faktisk kun er 8)

8 år eller 8 personligheder?

/Anita

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 11:43

In article <3f4c6622$0$19364$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> 8 år eller 8 personligheder?

Heh - ja det er jo lige det ;)

Fra : Claus Sørensen

Dato : 27-08-03 12:11

Machoman wrote:

> [...]

> PerX... og alle de andre med sociale og seksuelle problemer.
> Jeg har ikke internet derhjemme, så der kan gå mange dage imellem jeg

Hvordan vil I fortsætte per mail, når ingen af jer har gyldige
epostadresser?

De herligste hilsner

Fra : Biker Mike

Dato : 27-08-03 21:13

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> wrote in message

> Jeg er her min skat

---Snip---- og en helt masse andet fis.

Du er sgu grineren Macho--- LOL !!!

Hilsen Michael

Fra : Biker Mike

Dato : 27-08-03 21:21

Macho and. alias Jette, Strippertøsen, find selv flere.

Egentlig ganske morsom, der bliver da rusket op i gruppen ikke ?

Hilsen Michael

Fra : PerX ...

Dato : 02-08-03 18:41

In article <PIMWa.43366$Kb2.1872460@news010.worldonline.dk>,
jette@mymailboks.invalid says...
> [...]
> lille og jeg mistede lysten.
> Den var også grim. Skæv, rød forhud, spids, og masser af hår.
> Denne oplevelse har virkeligt skræmt mig

Han blev nok også skræmt da han så dig.

Fra : Biker Mike

Dato : 06-08-03 21:12

Jette wrote:
> [...]
> var så lille og jeg mistede lysten.
> Den var også grim. Skæv, rød forhud, spids, og masser af hår.
> Denne oplevelse har virkeligt skræmt mig

Du har lige snydt dig for dit livs oplevelse uden at vide det, Hvorfor ?
Jo, altså jo federe en mand er jo bedre og dyrere spiser han, hvis han
spiser godt så har han jo også mange penge , ikke ?

At hans pik er lille og skæv betyder jo bare at den er godt brugt, faktisk
er den så brugt at den er blevet deform af de mange kvindeskød den har været
i.

At den har været i mange kvindeskød betyder at den og dens ejermand har
meget erfaring.

Det betyder at du har vraget en rig og vildt erfaring elsker bare på
udseendet.

Se det var meget dumt gjort, ikke bare er du gået glip af en Ferrari, men
også dit livs nat, Jeg siger bare, ØV at være dig

Hilsen Michael

Fra : Broxgaard

Dato : 06-08-03 22:23

det er kommer sq ikke an på hvor stor den er..

det kommer an på hvad den kan

hilsen en der "fed" og "har en lille pik men som kan lige så meget som en
anden pik kan"

Fra : Machoman

Dato : 07-08-03 10:48

"Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk> wrote in

> det er kommer sq ikke an på hvor stor den er..

Øh, prøv at spørg kvinder der elsker sex og har et sundt sexliv med daglige
samlejer. Så vil du opdage at de vil have de store pikke

Spørg så de kvinder som ikke interesserer sig for sex og er ligeglade med
om de skal vente i måneder på sex og som aldrig onanerer. Dem som kun
interesserer sig for sine børn og bare vil have en "sød fyr".
De vil sige at størrelsen ikke betyder noget.

Det siger sig selv at den første type er den eneste som er interessant for
en mand med stor sexlyst
Og hvis du vil i betragtning hos dem, så må du have en stor
Det er ikke en masse ævl fra lærebøger og psykologer - det er bare
virkeligheden og svarer til min erfaring med over 400 af de flotteste
kvinder

Fra : Lars P Friberg

Dato : 07-08-03 12:44

> [...]
> Det er ikke en masse ævl fra lærebøger og psykologer - det er bare
> virkeligheden og svarer til min erfaring med over 400 af de flotteste

*GGGG*
Det er sguda rart at der nogle der lyver så man ikke er i tvivl.

Og så mangler vi bare lige at få styr på hvad stort er?
25 cm Ø20? *GGGGGGG*

Eller er det bare tykkelsen, eller er det længden, eller SKAL det bare
være John Holmes?

Ak ja, herregud

Undskyld, men nu blev det sgu for tykt - tykt, arhhhh *GGGGGGG*

LP

Fra : Machoman

Dato : 07-08-03 16:29

"Lars P Friberg" <djf@e-mail.dk> wrote in

> *GGGG*
> Det er sguda rart at der nogle der lyver så man ikke er i tvivl.

*GGGG* selv
Men den er god nok. Det er ikke noget problem for en flot fyr som mig at
score endda flere på en bytur eller strandtur, og det sker ca. en gang om
ugen, for jeg skal jo også passe andre ting. Da der er 52 uger på et år så
kan du selv regne ud hvormange år det tager at score 400 lækre sild

Kunne sagtens have klaret flere, men man har jo lov til at være kræsen,
ikke )

Kender iøvrigt en som scorer hver dag fordi han ser kanon godt ud og er
vildt charmerende. Men det højeste jeg selv har scoret er 3 stk på en
weekend. Altså kneppet )

> Og så mangler vi bare lige at få styr på hvad stort er?
> 25 cm Ø20? *GGGGGGG*

Jo det er da en passende størrelse. Men du siger det som om det er
urealistisk. Kendte en pige som havde mødt en fyr med som hvis penis var
20cm i omkreds og en af mine venner har en der er 18cm i omkreds, for vi
har målt pik sammen og var lige store

Og så iøvrigt, det hedder ikke en pik hvis den er under 20cm lang, så er
det en tissemand

> Undskyld, men nu blev det sgu for tykt - tykt, arhhhh *GGGGGGG*

LOL

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-08-03 17:11

> [...]

>ugen, for jeg skal jo også passe andre ting. Da der er 52 uger på et år så
>kan du selv regne ud hvormange år det tager at score 400 lækre sild

Kan man ikke gå på en ungdomsskole, indtil man bliver 18 år?

Det vil sige at du er startet senest som niårig, hvis du skal
klare en om ugen.

Og du befinder dig tilsyneladende også på unggomsskolen en
lørdag aften, hvor du har postet indlæg.

Hmm.
--
Knud

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 07-08-03 17:56

> [...]
> urealistisk. Kendte en pige som havde mødt en fyr med som hvis penis var
> 20cm i omkreds og en af mine venner har en der er 18cm i omkreds, for vi

Man lærer åbenbart ikke så meget på den ungdomsskole hvor du går.

Ø = Diameter
O = Omkreds

Der er point til dig Machoman hvis du kan formlen for omregning mellem Ø og
O, men den har du vel ikke lært endnu, det er så vidt jeg husker først
pensum i 9. klasse.

Lars

Fra : Babba-Papa

Dato : 07-08-03 21:27

On Thu, 7 Aug 2003 15:28:46 +0000 (UTC), Machoman
> [...]

>ugen, for jeg skal jo også passe andre ting. Da der er 52 uger på et år så
>kan du selv regne ud hvormange år det tager at score 400 lækre sild

Jeg kender det godt selv, ligemeget hvor mange smukke kvinder jeg
scorer, er der hele tiden endnu flere der flokkes om, ja de ligefrem
jagter mig døgnet rundt, de står i kø foran min hoveddør, de
forårsager trafikkaos når flokken på 5-6000 smukke og sexgale kvinder
render i hælene på mig.....

Men når jeg vågner ligger jeg alene......så jo, jeg kender godt dit
problem !

>Kunne sagtens have klaret flere, men man har jo lov til at være kræsen,
>ikke )

Ja ja, Conrad, Mads eller Macho(makro ?)man, så tror vi på dén og én
til !

- - -
Babba-Papa - som synes at denne sommer har været en "Babs-o-matic
fairytale".....

Fra : PerX ...

Dato : 09-08-03 23:44

In article <bgtr7e$qee$2@sunsite.dk>, machoman@dontfuckmebaby.dk says...
> [...]
> ugen, for jeg skal jo også passe andre ting. Da der er 52 uger på et år så
> kan du selv regne ud hvormange år det tager at score 400 lækre sild

Og ikke en af dem kunne du bygge et forhold med.

Fra : Broxgaard

Dato : 07-08-03 16:46

> Øh, prøv at spørg kvinder der elsker sex og har et sundt sexliv med
daglige
> samlejer. Så vil du opdage at de vil have de store pikke

kneppe da kæreste hver dag... og hun ville heller have min pik end en der er
større...

Fra : Nette

Dato : 07-08-03 21:48

"Machoman" skrev i en meddelelse news:bgt77i$ecd$2@sunsite.dk...

> Øh, prøv at spørg kvinder der elsker sex og har et sundt sexliv med
daglige
> samlejer. Så vil du opdage at de vil have de store pikke

Den sætning passer ikke helt. Det er nærmere noget som mænd med mindre
selværd og store buler i bukserne har fundet på.

Nu er alt jo relativt, også størrelsen, så hvad vurdere du er
"stort"????????

Jeg holder meget af sex, og har et sundt sexliv.
Personligt så er jeg ikke til de store. Det er ikke spor sjovt i længden at
blive totalt udspilet af en stor figur. Hellere mindre og mere medgørelig.

> [...]
> interesserer sig for sine børn og bare vil have en "sød fyr".
> De vil sige at størrelsen ikke betyder noget.

Det kan kvinder, der holder af sex, også finde på at sige....Så længe en
kvinde selv kan finde ud af at stramme sammen...

> Det siger sig selv at den første type er den eneste som er interessant for
> en mand med stor sexlyst
> Og hvis du vil i betragtning hos dem, så må du have en stor

Pladder....

> Det er ikke en masse ævl fra lærebøger og psykologer - det er bare
> virkeligheden og svarer til min erfaring med over 400 af de flotteste
> kvinder

Du kommer de forkerte steder, du kan ikke finde ud af at kvinder også kan
lyve og du får måske brug for et par psykologibøger efter jeg sikkert med
mine ord og følelser har ødelagt din stolthed.

Nette

Fra : PerX ...

Dato : 09-08-03 23:45

In article <3f32baf0$0$76162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nettesnetpost@hotmail.com says...
> Jeg holder meget af sex, og har et sundt sexliv.

Og hvordan defineres 'sundt sexliv'? (Udover vel: De at de involverede er
enige)

Fra : nusle

Dato : 11-08-03 16:02

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Øh, prøv at spørg kvinder der elsker sex og har et sundt sexliv med
daglige
> samlejer. Så vil du opdage at de vil have de store pikke

Jeg har et særdeles veludviklet sexliv og stor sexlyst, også når
jeg er single, hvilket har ført til at utal af one-night-stands.
Kvalificerer det mig til at udtale mig?

Jeg foretrækker en elsker med indlevelsesevne, liderlighed og
begær - en stor pik handler mere om noget så elementært som
friktion og jeg får ikke specielt meget ud af selve friktionen,
men kan godt lide at pikken rammer bestemte steder i min fisse
og der går en stor pik til tider "forbi" (især hvis manden ikke
kender til mig og min måde at nyde på). Desuden er det svært
at sidde med den dejlige pik langt oppe i sig og nyde i fulde
drag, hvordan den føles indeni, hvis man skal koncentrere sig
om ikke at "komme for langt ned over den", da det vil gøre
vildt ondt. Dermed ikke sagt, at en stor pik er en hæmsko for
skøn sex - der er bare forskel - nogle gange kræver en stor
pik altså større forsigtighed, og jeg kan godt lide det lidt vildt
og lidt råt - så forsigtighed kan godt være et lettere turn-off.

Mænd er udstyret med alt muligt andet "sex-legetøj" på deres
kroppe, som betyder mindst lige så meget som pikken. Så den
tåbelige fokuseren på pikken, forstår jeg ikke. Men måske
handler det i virkeligheden om mænd, som fordi de ikke har
meget at give af på andre områder til deres kvinde(r) - lægger
deres nødvendige selvværd i at pikken i det mindste er stor.

I min erotiske verden kommer en opblæst, indbildsk mand til
kort - han har nemlig ikke udviklet hverken fantasi eller evner
til at tilfredsstille en legesyg, lidenskabelig og liderlig kvinde.
Og desværre er en del veludrustede mænd netop både op-
blæste og indbildske - og det kan blive endnu værre, hvis
manden tilmed lider af den vildfarelse, at fordi han tilfældigvis
ligner forsiden af et modemagasin - så er han mere eftertrag-
telsesværdig end andre mænd. Det er egentlig synd og skam,
at leve i en sådan overfladisk verden, hvor alle de værdier
livet rummer, forfladiges og indskrænkes til noget så lige-
gyldigt som størrelsen på pikken, brystmusklerne og hvordan
tøjet sidder og om håret er klippet og farvet tilpas moderigtigt.

Hjernen er absolut det mest erotiske ved en mand, jo mere
eventyrlysten, eksperimenterende og lidenskabelig han er
- jo bedre.

Hænderne er også på min liste over sexede og underskønne
ting ved en mand. Måden han bruger sine hænder på kan,
hvis han er en dejlig elsker, bringe én lige lukt ind i den
syvende himmel.

Tungen er også skøn - lange, dybe, intense kys er guld
værd - denne første udforskning af hinanden - for ikke at
nævne hvad den kan gøre ved en varm fisse og en lysten
kilder.

Jeg har gjort mig de vidunderligste erfaringer med mænd
over 35-40 år, om det så er fordi de i den alder erfarings-
mæssigt er nået dertil, at de kender og forstår kvindens
krop bedre, eller det handler om at de i mindre grad fo-
kuserer på egen nydelse og i højere grad fokuserer på
kvindens nydelse, det aner jeg ikke. Men en udforskende,
nysgerrig (efter at lære mig og min krop at kende) mand
med fantasi og begær - han er simpelthen en gave til en
kvinde som jeg.

Når ovenstående er sagt (skrevet), så skal det også siges
(skrives) at en usædvanligt lille pik også må kunne være en
hæmsko for skøn sex - men jeg har endnu ikke mødt en
mand med en pik, som jeg opfattede som usædvanligt
lille - og jeg har nu engang været sammen med en del mænd.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 11-08-03 18:06

In article <3f37afd7$0$24701$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> Hjernen er absolut det mest erotiske ved en mand,

Ah, så er der stadig håb for mig...

> jo mere eventyrlysten, eksperimenterende og lidenskabelig
> han er - jo bedre.

.... når jeg lige finder ud af hvorfor det der sex stads er så sjovt *G*

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 14:50

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ah, så er der stadig håb for mig...

Selvfølgelig

> ... når jeg lige finder ud af hvorfor det der sex stads er så sjovt *G*

Prøv det

Man bliver afhængig af det.

mange hilsner
nusle

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-08-03 18:40

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så den
> tåbelige fokuseren på pikken, forstår jeg ikke.

Jeg vil sammenligne det med nogle kvinders fokusering på deres bryster.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Machoman

Dato : 11-08-03 23:12

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in news:3f37afd7$0$24701
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Jeg har et særdeles veludviklet sexliv og stor sexlyst, også når
> jeg er single, hvilket har ført til at utal af one-night-stands.
> Kvalificerer det mig til at udtale mig?

Et utal er ikke præcist nok, men hvis du har erfaring med over 100 mænd
så er dit svar brugbart nok.

> Jeg foretrækker en elsker med indlevelsesevne, liderlighed og
> begær

Ja hvem gør ikke det
Nu er det sådan at man udmærket kan have det hele (hvilket jeg har), man
behøver jo ikke vælge mellem stor pik og indlevelsesevne.

> men kan godt lide at pikken rammer bestemte steder i min fisse
> og der går en stor pik til tider "forbi"

Hmm, kender det for godt. Den suser lige forbi G og hamrer løs bag
livmodermunden

> [...]
> drag, hvordan den føles indeni, hvis man skal koncentrere sig
> om ikke at "komme for langt ned over den", da det vil gøre

Tjae, det gør skam ikke ondt på alle. Mange piger får vilde orgasmer af
at blive voldsomt kneppet af min monsterpik

> [...]
> pik altså større forsigtighed, og jeg kan godt lide det lidt vildt
> og lidt råt - så forsigtighed kan godt være et lettere turn-off.

Din fisse passer bare ikke til en stor. Synes også det er skide
irriterende når piger klemmer benenesammen og trækker underlivet til sig
så man ikke kan støde til og få fisse på hele pikken.

Du skal bare holde dig til de små pikke, men som du sikkert også har
fundet ud af, så kan en fed mand med vom og lille pik heller ikke kneppe

> Men måske
> handler det i virkeligheden om mænd, som fordi de ikke har
> meget at give af på andre områder til deres kvinde(r) - lægger
> deres nødvendige selvværd i at pikken i det mindste er stor.

Der findes nok nogen som passer på din konklusion.

> I min erotiske verden kommer en opblæst, indbildsk mand til
> kort - han har nemlig ikke udviklet hverken fantasi eller evner
> til at tilfredsstille en legesyg, lidenskabelig og liderlig kvinde.

Ja det er en evne visse kvinder udvikler. De bliver usikre på den flotte
selvsikre fyr fordi de ved at de ikke kan holde på ham, og fordi de set i
bakspejlet har erfaring med han sårer deres følelser. Derfor får mange
grimme piger en aversion mod disse fyre. Men det er naturens gang og
ganske smart for os lækre fyre, for så kan vi koncentrere os om de smukke
og sexede fitnesstrænede solbrune (hele kroppen, tak) strandsild

> [...]
> manden tilmed lider af den vildfarelse, at fordi han tilfældigvis
> ligner forsiden af et modemagasin - så er han mere eftertrag-

Det er han bare, sådan er det
Jeg kunne selv passe på din beskrivelse.
Jeg søger iøvrigt aldrig piger i kontaktbureauer som dating.dk osv, men
går bare i byen. Hvem tror du iøvrigt har det sjovest - ham den fede der
måske aldrig har haft en fræk pige, eller karl smart der scorer hver gang
han er i byen

> [...]
> gyldigt som størrelsen på pikken, brystmusklerne og hvordan
> tøjet sidder og om håret er klippet og farvet tilpas moderigtigt.

Ja det ER virkeligt synd og skam.
I DK har vi jo en jantelov som bruges typisk af tabere. Her står at man
ikke kan have alt på en gang. En flot pige (slank) med store bryster kan
umuligt have hjerne, står der.

Men jeg kan tilføje at jeg har mødt meget grimme piger helt uden bryster
og med flad og grim bleg numse, som hverken var charmerende, havde
hjerne, havde penge, eller havde noget som helst interessant over sig.

> Hjernen er absolut det mest erotiske ved en mand, jo mere
> eventyrlysten, eksperimenterende og lidenskabelig han er
> - jo bedre.

Enig

> Hænderne er også på min liste over sexede og underskønne
> ting ved en mand. Måden han bruger sine hænder på kan,
> hvis han er en dejlig elsker, bringe én lige lukt ind i den
> syvende himmel.

Ja det er velkendt.

> Tungen er også skøn - lange, dybe, intense kys er guld
> værd - denne første udforskning af hinanden - for ikke at
> nævne hvad den kan gøre ved en varm fisse og en lysten
> kilder.

Ja ja, kom nu ikke for godt igang. Så langt når en grim mand jo aldrig.

> [...]
> krop bedre, eller det handler om at de i mindre grad fo-
> kuserer på egen nydelse og i højere grad fokuserer på

Med det aner jeg. Unge flotte fyre som mig gider ikke bruge for meget tid
på at fyre op i en gammel udbrændt kakkelovn. Ældre mænd må tage sig mere
sammen for at holde på kvinden. Og helt ærligt - vi gider sgu da ikke
bruge alt vores energi på at behage kvinden, når vi nu bare vil have
noget fisse i en fart

> Men en udforskende,
> nysgerrig (efter at lære mig og min krop at kende)

Det tager da mange minutter for en erfaren tyr

> mand
> med fantasi og begær - han er simpelthen en gave til en
> kvinde som jeg.

Jeg kan tydeligt læse mellem linierne at du savner begær fra mænd og at
du sjældent får det. Flotte piger har det omvendt. De bliver irriteret
over alle de begærlige blikke og liderlige mænds tilnærmelser.

> [...]
> mand med en pik, som jeg opfattede som usædvanligt
> lille - og jeg har nu engang været sammen med en del mænd.

Dem er der masser af, men du skriver bare politisk korrekt
Jeg kender rigtigt mange flotte piger som ikke vil have fede mænd med små
pikke. Tykkelsen er ret vigtig siger de, for hvis den er tynd som en
knækpølse, så kan de heller få noget ud af G stimulationen, for de kan
stort set ikke mærke så lille en pik i skeden.

Machoman
Flot fyr med charme, store muskler og stor pik

Fra : Babba-Papa

Dato : 12-08-03 08:19

On Mon, 11 Aug 2003 22:11:33 +0000 (UTC), Machoman
<machoman@dontfuckmebaby.dk> wrote:

.......CUT [en masse pubertært mundlort]
>Machoman
>Flot fyr med charme, store muskler og stor pik

Jeg har læst om dig et eller andet sted, men nevermind......

Det der er det store problem her, er at du tilsyneladende selv tror på
alt det pis, du lukker ud.

Conrad, Mads eller Makroman, jeg har hørt at pigerne omtaler dig som
en ægte sexatlet......Det er nemlig altid dig der kommer først.

But hey, keep dreaming. 'Cause the dreams are all you ever had.

Nu ved jeg hvor jeg har læst om dig.....et skolebogseksempel på
klassisk narcissisme.
- -
Babba-Papa
En fyr der kun drømmer når han sover.

Fra : Anita

Dato : 12-08-03 10:44

"Machoman" skrev

> Ja hvem gør ikke det
> Nu er det sådan at man udmærket kan have det hele (hvilket jeg har), man
> behøver jo ikke vælge mellem stor pik og indlevelsesevne.

Ja du har tydeligvis ikke skyggen af indlevelsesevne.

> Tjae, det gør skam ikke ondt på alle. Mange piger får vilde orgasmer af
> at blive voldsomt kneppet af min monsterpik

Piger på din alder har sjældent opnået skedeorgasme, så drøm bare videre.

> [...]
> måske aldrig har haft en fræk pige, eller karl smart der scorer hver gang

Det kommer sørme an på så meget. Måske bliver Karl Smart en dag en meget
ensom mand.

> Og helt ærligt - vi gider sgu da ikke
> bruge alt vores energi på at behage kvinden, når vi nu bare vil have
> noget fisse i en fart

Nå, så er det derfor det ikke holder længere end det første knald?! Ja så
forstår jeg bedre.

> Jeg kan tydeligt læse mellem linierne at du savner begær fra mænd og at
> du sjældent får det. Flotte piger har det omvendt. De bliver irriteret
> over alle de begærlige blikke og liderlige mænds tilnærmelser.

Har du set nusle??? Hvordan ved du om hun er gudesmuk og scorer hver gang
hun er i byen? Nej, du er vel så naiv og narcissistisk, at du tror du er den
eneste i hele verden, der kan være pæn. Desuden er skønhed jo en smagssag.
Hvad du finder smukt, finder jeg måske grimt og vice versa. Men så er det
vel din smag der tæller?!

> Dem er der masser af, men du skriver bare politisk korrekt
> Jeg kender rigtigt mange flotte piger som ikke vil have fede mænd med små
> pikke.

Helt ærligt, man behøver sgu ikke være fed for at have en lille pik, så luk
nu røven med dine lamme fordomme. Men du er måske i virkeligheden bøsse,
siden du har så omfattende viden om fede mænds pikke?

> Machoman
> Flot fyr med charme,

Ja, det er i hvert fald noget du skjuler usædvanligt godt.

> store muskler og stor pik

Lad os se beviser - jeg tror du er en lille grim gut med en elendig
selvtillid. Du kan kun hævde dig selv ved at svine alt og alle til.

/Anita

Fra : Lars P Friberg

Dato : 12-08-03 12:19

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in message

> [...]

> nu røven med dine lamme fordomme. Men du er måske i virkeligheden bøsse,
> siden du har så omfattende viden om fede mænds pikke?

*GGGGGG* Jamen det er da klart, det er her forklaringen skal findes.

> Lad os se beviser - jeg tror du er en lille grim gut med en elendig
> selvtillid. Du kan kun hævde dig selv ved at svine alt og alle til.

*GGGG* Ja, kom nu. Vi vil se. For at undgå at blive beskyldt for snyd,
tror jeg det vil være en god idé at du viser et billede med dagens
Ekstrablad, slået op på siden i hånden. Og for Guds skyld ikke foran den
der såkaldte monsterpik.
Jeg tror vi er rigtig mange, der glæder os til at se noget
dokumentation.

LP
(der ikke besidder en monsterpik, men bare en helt almindelig en - lidt
skæv, men funktionsdygtig *GGG*)

Fra : Anita

Dato : 12-08-03 12:50

"Lars P Friberg" skrev
> [...]
> tror jeg det vil være en god idé at du viser et billede med dagens
> Ekstrablad, slået op på siden i hånden. Og for Guds skyld ikke foran den

Ej, vi vil se det hele *hehe*

> Jeg tror vi er rigtig mange, der glæder os til at se noget
> dokumentation.

Tja, jeg tror desværre han er en af dem "der har det hele" i tasteturet...

> LP
> (der ikke besidder en monsterpik, men bare en helt almindelig en - lidt
> skæv, men funktionsdygtig *GGG*)

Hvilket jo også absolut er det vigtigste

Venligst Anita

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 12-08-03 20:14

"Lars P Friberg" <djf@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in message

-SNIP-

> [...]
> der såkaldte monsterpik.
> Jeg tror vi er rigtig mange, der glæder os til at se noget

Jeg vil også gerne se noget dokumentation, nu hvor jeg har læst en masse
indlæg fra Machoman. Lidt dokumentation, kan jeg egentligt ikke se hvad der
skulle være noget i vejen for at fremkomme med...

Det er jo kun et billede af en pik, og du (Machoman) er sådan set ganske
anonym hvis du fotograferer den i stiv tilstand ovenpå dagens ekstrabladet
med en lineal ved siden af så vi også kan være (rimeligt) sikker på at der
ikke er manipuleret med "bevis-materialet"....

Så kan vi også være "rimeligt" sikker på at beviset er holdbart nok...

Jeg kunne da personligt godt gøre det, men nu er det jo ikke rigtig mig der
har noget at skulle "bevise" for ikke at tabe ansigt......

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Machoman

Dato : 13-08-03 00:47

> Jeg vil også gerne se noget dokumentation, nu hvor jeg har læst en
> masse indlæg fra Machoman. Lidt dokumentation, kan jeg egentligt ikke
> se hvad der skulle være noget i vejen for at fremkomme med...

Rigtige mænd behøver ikke bevise noget, for de ved hvad de kan og står for

At de fleste er tabere her, er ikke mit problem.

God bedring alle sammen.

Hilsen en lykkelig flot fyr som knepper de lækreste slanke fitnesssild man
kan opdrive

Fra : PerX ...

Dato : 13-08-03 02:07

In article <bhbua8$ji0$1@sunsite.dk>, machoman@dontfuckmebaby.dk says...

> Rigtige mænd behøver ikke bevise noget, for de ved hvad de kan og står for
>
> At de fleste er tabere her, er ikke mit problem.

Skrev han, og overså at den anden sætning ophæver den første sætning.

Fra : Henning

Dato : 13-08-03 23:19

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Har du set nusle??? Hvordan ved du om hun er gudesmuk og scorer hver gang
> hun er i byen?

Score kan hun som hun har lyst til *G*
Gude smuk? Det er alle kvinder der er sig selv bevidste som
kvinder og lever deres kvindelighed ud, ja nusle er en flot Kvinde

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 23:36

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Score kan hun som hun har lyst til *G*
> Gude smuk? Det er alle kvinder der er sig selv bevidste som
> kvinder og lever deres kvindelighed ud, ja nusle er en flot Kvinde

*rødme*

Tak, Henning

knus
nusle

Fra : Machoman

Dato : 13-08-03 23:46

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in news:3f3abd56$0$97267
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> *rødme*
>
> Tak, Henning
>
> knus
> nusle

Og i andre tråde roser DU Hennig.
Sådan kan to kiksede overvægtige nørder, kompromittere hinanden - smart, og
godt for jeres selvtillid.

Hyg jer til jeres taberfester - DSS fester *LOL*

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-03 15:29

In article <Xns93D77F7ABCD6machomandontfuckmeba@130.225.247.90>,
> [...]
>
> Og i andre tråde roser DU Hennig.
> Sådan kan to kiksede overvægtige nørder, kompromittere hinanden - smart, og
.. ^^^^^^^^^^^^^^

Du skal nok holde dig til ord med en stavelse.

Fra : Machoman

Dato : 26-08-03 23:19

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in

> Piger på din alder har sjældent opnået skedeorgasme, så drøm bare
> videre.

Jeg er god til at spotte de frække piger og bagefter give dem skedeorgasme

Machoman

Fra : Anita

Dato : 27-08-03 09:09

> "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in

> Jeg er god til at spotte de frække piger og bagefter give dem skedeorgasme

Du er jo ikke villig til at bevise nogle af alle dine latterlige påstande,
så det eneste du er god til er vist at provokere og svine andre folk til.
Ikke ligefrem noget at skrive om på sit CV.

/Anita

Fra : PerX ...

Dato : 12-08-03 12:21

In article <bh94al$m74$1@sunsite.dk>, machoman@dontfuckmebaby.dk says...

> Tjae, det gør skam ikke ondt på alle. Mange piger får vilde orgasmer af
> at blive voldsomt kneppet af min monsterpik

Og de er super stramme; når du stikker begge hænder op kan du ikke en
gang klappe!

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 15:30

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Et utal er ikke præcist nok, men hvis du har erfaring med over 100 mænd
> så er dit svar brugbart nok.

Jeg har ikke talt siden jeg var teenager, og gider heller ikke.

> Nu er det sådan at man udmærket kan have det hele (hvilket jeg har), man
> behøver jo ikke vælge mellem stor pik og indlevelsesevne.

Hvis man har det, behøver man ikke gøre opmærksom på det.

> Hmm, kender det for godt. Den suser lige forbi G og hamrer løs bag
> livmodermunden

Just præcis. Og skal den endelig ramme, er det faktisk
dejligere at den rammer livmodermunden, fremfor ved
siden af (altså de dage, hvor det gerne må gøre ondt -
det kan jeg nemlig også godt lide).

> Tjae, det gør skam ikke ondt på alle. Mange piger får vilde orgasmer af
> at blive voldsomt kneppet af min monsterpik

Og endnu flere piger/kvinder får orgasme af alle mulige
andre pikke end din.

> Din fisse passer bare ikke til en stor. Synes også det er skide
> irriterende når piger klemmer benenesammen og trækker underlivet til sig
> så man ikke kan støde til og få fisse på hele pikken.

Du tager fejl.

> Du skal bare holde dig til de små pikke, men som du sikkert også har
> fundet ud af, så kan en fed mand med vom og lille pik heller ikke kneppe

De sidste to elskere jeg har haft haft, har haft helt normale
pikke - og det har simpelthen været helt forrygende sex.

> Der findes nok nogen som passer på din konklusion.

Det tror jeg.

> [...]
> ganske smart for os lækre fyre, for så kan vi koncentrere os om de smukke
> og sexede fitnesstrænede solbrune (hele kroppen, tak) strandsild

Puha - velbekomme, og tak fordi jeg må slippe.

> Det er han bare, sådan er det

Du tager fejl.

Jeg har kendt nogle enkelte, og min konklusion var (og er) at
de simpelthen er alt for usikre inde bag facaden til at kunne
sætte sig ud over det og bare være et dejligt menneske (også
i sengen). Alt den facade-fiksering er ikke andet end et skalke-
skjul for et lille og sårbart ego - hvis de lagde lige så meget
energi i at få det bedre som "sjæl", som de lægger i at se godt
ud som "legeme" - så ville de være langt mere interesante.

> [...]
> måske aldrig har haft en fræk pige, eller karl smart der scorer hver gang

De eneste gange jeg ikke er blevet scoret i byen, har været
de gange jeg ikke har villet. Sidst kom jeg hjem med nummeret
til en 23 årig studerende tastet ind på min mobil (man var vel
fuld *G*) - sød fyr iøvrigt, jeg foretrækker bare mænd der er
jævnaldrende eller ældre end jeg.

> Ja det ER virkeligt synd og skam.
> I DK har vi jo en jantelov som bruges typisk af tabere. Her står at man
> ikke kan have alt på en gang. En flot pige (slank) med store bryster kan
> umuligt have hjerne, står der.

Selvfølgelig kan hun det - og hun vil givet vis også vælge en
mand hun synes er passende, hvilket sikkert vil være en
mand med indhold, og ikke kun med udseende.

> Men jeg kan tilføje at jeg har mødt meget grimme piger helt uden bryster
> og med flad og grim bleg numse, som hverken var charmerende, havde
> hjerne, havde penge, eller havde noget som helst interessant over sig.

Og det er sikkert rigtigt - ligesom det kan være en mulighed,
at de ikke gad gøre sig den ulejlighed at vise disse sider af
sig selv.

> Enig

Så skulle du måske fokusere lidt mere på den, og lidt mindre
på din pik og dit udseende.

> Ja ja, kom nu ikke for godt igang. Så langt når en grim mand jo aldrig.

Har du da dyrket sex med mange grimme mænd?

> Med det aner jeg. Unge flotte fyre som mig gider ikke bruge for meget tid
> på at fyre op i en gammel udbrændt kakkelovn.

Så du er ikke bekendt med, at kvinders lyst øges med årene,
ligesom deres fantasi og legelyst udvides?

> Ældre mænd må tage sig mere
> sammen for at holde på kvinden.

Nej, for de har allerede inden man når ind i sengen mere at
byde på.

> Og helt ærligt - vi gider sgu da ikke
> bruge alt vores energi på at behage kvinden, når vi nu bare vil have
> noget fisse i en fart

Så du ved ikke engang hvad rigtig god sex er - det kommer
nok også til dig en dag.

> Det tager da mange minutter for en erfaren tyr

Mangler der et "ikke" i ovenstående?

> Jeg kan tydeligt læse mellem linierne at du savner begær fra mænd og at
> du sjældent får det.

Hvis du får mere fred i sjælen af at holde fast i den tanke,
så gør blot det.

> Flotte piger har det omvendt. De bliver irriteret
> over alle de begærlige blikke og liderlige mænds tilnærmelser.

Jeg tror nu mere det handler om, at de ikke ved, hvad de
skal stille op med alt det begær og al den liderlighed.

Jeg indoptager både begæret og liderligheden, og glæder mig
derved, og så giver det mulighed for at vælge det til, når jeg vil.

Begær og lider i en mand, er uanset hvem manden måtte være,
en kompliment til mig som kvinde.

Måske skulle jeg her tilføje, at der er en verden til forskel på
begær og liderlighed og at give udtryk for dette - og så på
den magtbegærlighed der kan ligge i nogle mænds tilnærmelser.

> Dem er der masser af, men du skriver bare politisk korrekt

Nej, jeg er ikke underlagt politisk korrekthed i nævneværdig
grad.

> [...]
> knækpølse, så kan de heller få noget ud af G stimulationen, for de kan
> stort set ikke mærke så lille en pik i skeden.

Så kan manden jo fist-fucke dem.

> Machoman
> Flot fyr med charme, store muskler og stor pik

Godt for dig - hvis det er det, der gør dig lykkelig.

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 13-08-03 17:58

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message news:<3f3a4b56$0$97253"Andropov"

> Men det er måske lige før det er en ulempe, hvis man ikke har adgang
> til det sådan umiddelbart......

Hvor der er vilje, er der vej (er jeg sikker på).

Det er jeg nu ikke sikker på man altid kan sige.....

Fra : ¤

Dato : 13-08-03 21:23

On Wed, 13 Aug 2003 16:29:34 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>Så du ved ikke engang hvad rigtig god sex er - det kommer
>nok også til dig en dag.

Lige nøjagtig her tror jeg du tager fejl. Du har ellers ret i alt hvad
du skriver.
Torben

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 21:35

"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Lige nøjagtig her tror jeg du tager fejl. Du har ellers ret i alt hvad
> du skriver.

Jeg blev irriteret, indrømmet - det giver ikke mening som
værende god sex, hvis det handler om at få noget fisse
"i en fart" - efter min mening.

Det er vel heller ikke god sex for en mand?

mange hilsner
nusle

Fra : KH

Dato : 13-08-03 21:58

> [...]
> værende god sex, hvis det handler om at få noget fisse
> "i en fart" - efter min mening.
>
> Det er vel heller ikke god sex for en mand?

En gang i mellem er fast fisse vel god sex for en mand.
Ikke alt god sex behøver at være planlagt og skal vel ikke forgå i
flere afsnit.
Lynknald kan bruges hvor som helst og når som helst.

KH.

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 22:17

"KH" <Joker@mitdomain.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> En gang i mellem er fast fisse vel god sex for en mand.

Nøgleorderne her er: engang imellem.

> Ikke alt god sex behøver at være planlagt og skal vel ikke forgå i
> flere afsnit.

Nej, men hvis det bliver præmissen - ville jeg foretrække en
pornofilm, lidt legetøj og min egen hånd/fingre.

> Lynknald kan bruges hvor som helst og når som helst.

Enig - engang imellem, og som en integreret del af et
varieret sexliv, men det var vist ikke det, som der blev
lagt op til - og skulle en mand præstere et lynknald i
den periode, hvor man er nye for hinanden og gerne
vil udforske hinanden og "lære hinanden at kende" også
kropsligt - så gad jeg med overvejende stor sandsynlig-
hed ikke dyrke ham mere end den ene gang.

mange hilsner
nusle

Fra : KH

Dato : 13-08-03 22:35

> "KH" <Joker@mitdomain.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Nøgleorderne her er: engang imellem.

Ja, netop.

> Nej, men hvis det bliver præmissen - ville jeg foretrække en
> pornofilm, lidt legetøj og min egen hånd/fingre.

Ja, det er her jeg glider af..
For jeg gider efterhånden ikke se en pornofilm længere.
Har man set en, har man set dem alle.
Og jo, klør fem er det bedste værktøj i en snæver vending, men det
bliver også trivielt, når man som mand ikke har den samme opfindsomhed
som kvinder har.

> [...]
> kropsligt - så gad jeg med overvejende stor sandsynlig-
> hed ikke dyrke ham mere end den ene gang.

Igen. Engang imellem.
Og selvfølgelig skal man give sig god tid til at udforske hinanden,
alt andet ville da være fjollet.
Så er spørgsmålet bare; hvor længe er man nye for hinanden?
For selv om man er nye for hinanden, så er der stadig en uhæmmet lyst
til at få taget trykket her og nu, og det skal satanedeme være her og
nu.
Og så kan det godt være, at man ikke ligefrem er hjemme i parcellen i
sit dobbelt-kneppedarium.

Jeg har en fornemmelse af, at også piger vil have lidt hurtigt engang
imellem.

Med venlig hilsen
KH.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-08-03 07:40

> [...]

> værende god sex, hvis det handler om at få noget fisse
> "i en fart" - efter min mening.
>
> Det er vel heller ikke god sex for en mand?

Jeg mener at have lært i denne gruppe, at alt sex er god sex for mange mænd,
og fordelen ved hurtig sex er, at man ikke så nemt kommer til at føle andet
end opfyldelse af et fysisk behov for at få "lettet trykket".

Kvinder har måske andre forventninger til sex, som kan formuleres som et
behov for at føle sig som en elsket kvinde, som manden har lyst til at være
sammen med. Måske betyder følelser typisk mere for kvinder end for mænd.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : nusle

Dato : 14-08-03 14:07

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg mener at have lært i denne gruppe, at alt sex er god sex for mange
mænd,

Jeg har da heldigvis mødt en del, som ikke har denne holdning.

> og fordelen ved hurtig sex er, at man ikke så nemt kommer til at føle
andet
> end opfyldelse af et fysisk behov for at få "lettet trykket".

Og hvis det som udgangspunkt er det, det handler om, mener
jeg man er lige langt med en spiller.

> [...]
være
> sammen med. Måske betyder følelser typisk mere for kvinder end for mænd.

Jeg tror nu ikke, at følelser betyder mere for mig, end for de
fleste mænd - når det kommer til sex. Men hvis det eneste
det handler om er at få orgasme, så er den hurtigste og letteste
vej altså onani - og ligesom en hurtig omgang med hånden kan
være tiltrængt og dejlig (den korte stund det varer) så kan en
hurtig omgang sex også være dejlig - det skal bare ikke være
for tit, for så går det sjove ligesom af.

Sex skal være varieret, ikke bare en pik i et hul - hvis det skal
være godt for mig. Hvordan andre har det er irrelevant for mig,
jeg går efter egen nydelse (og en evt. sex-partners)

Bortset fra det kan jeg da godt lide at blive kneppet ind over
køkkenbordet midt i kartoffelskrælningen, og det behøver ikke
være hverken med forspil eller efterspil - jeg gider bare ikke
fyre der tror at når pikken har været ude og inde et par gange,
så er alt fryd og gammen hver gang der dyrkes sex *avddddrr*

mange hilsner
nusle

Fra : KH

Dato : 14-08-03 14:15

> [...]
> fyre der tror at når pikken har været ude og inde et par gange,
> så er alt fryd og gammen hver gang der dyrkes sex *avddddrr*

For mig er hurtig sex ikke under 20 min.
Hvis det skal gøres ordentligt, så er alt under 3 timer sjusk.

KH.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-08-03 22:28

[KH | Thu, 14 Aug 2003 15:14:51 +0200]

>For mig er hurtig sex ikke under 20 min.

For os er hurtigt sex da i hvertfald UNDER 20 minutter.

>Hvis det skal gøres ordentligt, så er alt under 3 timer sjusk.

Ej, skal det tage 3 timer eller derover, når man jo slet ikke så mange
gode oplevelser i løbet af en dag som man ellers kunne har klaret.

Grundigt og avanceret sex kan vel tage op til 2 timer hér, men det er
gopdt nok sjældent.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Henning

Dato : 16-08-03 17:12

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
> gode oplevelser i løbet af en dag som man ellers kunne har klaret.
>
> Grundigt og avanceret sex kan vel tage op til 2 timer hér, men det er

Så er jo spørgsmålet, hvornår starter sex?
For nogle starter det med de første oplæg til at afprøve om
partneren er er med på ideen, er der børn der skal tages hensyn
til, kan det jo tage nogen tid, før man med brunstige blikke river
tøjet af hinanden *G*

Men et hurtigt knald kan f. eks. vær at man bliver liderlig
når partneren står i lårkort og steger fregadeller og en hånd
op mellem hendes ben, bliver modtaget med eftergivenhed,
så er det om at få skruet ned for varmen under fregadellerne,
for de næste 10 minutter er nu tildelt et heftigt stående knald,
hvor hun ikke når at lægge stegegaflen fra sig, hunden slikker
lystigt gulvet rent bag efter *G*

Bag efter synes man fregadeller med stuvet hvidkål er
verdens bedste ret

MVH
Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-08-03 09:01

[Henning | Sat, 16 Aug 2003 18:11:39 +0200]

>Så er jo spørgsmålet, hvornår starter sex?
>For nogle starter det med de første oplæg til at afprøve om
>partneren er er med på ideen, er der børn der skal tages hensyn
>til, kan det jo tage nogen tid

Du godeste :)

Ej, hvis man lørdag formiddag har fået lyst til sex, men først søndag
eftermiddag har fundet den mormor eller farmor børnene kan besøge,
tæller hele tiden imellem som en del af forspillet?

Ok, det er da så en fordel ved IKKE at have børn - sex kan dyrkes
nårsomhelst og hvorsomhelst.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : nusle

Dato : 17-08-03 11:24

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du godeste :)

Så, så - pas på hjertet *G*

> Ej, hvis man lørdag formiddag har fået lyst til sex, men først søndag
> eftermiddag har fundet den mormor eller farmor børnene kan besøge,
> tæller hele tiden imellem som en del af forspillet?

Det kommer vel an på hvordan den mellemliggende tid bruges

> Ok, det er da så en fordel ved IKKE at have børn - sex kan dyrkes
> nårsomhelst og hvorsomhelst.

Ja - det er en af de mindre fede ting som forælder.

Men så har man så meget mere tid til at "lægge op" til hinanden,
og til at fantasere osv. Sikke meget man så kan udleve, når der
pludselig er tid og ro til det (hvis altså man ikke falder besvimet
omkuld)

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 17-08-03 22:19

In article <3f3e57bd$0$97177$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...
> Bag efter synes man fregadeller med stuvet hvidkål er
> verdens bedste ret

Nå, det er det der skal til *G*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-08-03 15:10

> [...]

> andet
>
> Og hvis det som udgangspunkt er det, det handler om, mener

Helt enig - og så slipper man for kommunikationsproblemer.

> Jeg tror nu ikke, at følelser betyder mere for mig, end for de
> fleste mænd - når det kommer til sex.

Det kan jeg så ikke udtale mig om. Jeg har flere gange haft på fornemmelsen
af, at det er f.eks. Andropov, PerX og jeg, der er på vildspor, fordi vi
gerne vil have både kærlighed og sex - i den rækkefølge.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-03 12:53

In article <3f3b9a24$0$97209$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...
> Det kan jeg så ikke udtale mig om. Jeg har flere gange haft på fornemmelsen
> af, at det er f.eks. Andropov, PerX og jeg, der er på vildspor, fordi vi
> gerne vil have både kærlighed og sex - i den rækkefølge.

Det er nødvendigvis mere besværligt en bare at hoppe på den nærmeste
kanin ;)

Fra : Henning

Dato : 16-08-03 17:19

PerX ... wrote:
> In article <3f3b9a24$0$97209$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> brahbech@post8.tele.dk says...
>
> Det er nødvendigvis mere besværligt en bare at hoppe på den nærmeste
> kanin ;)

Jeg havde en han- vædderkanin, der gik sammen med en dværghøne,
De havde sex flere gange dagligt, da hønen ikke fløj op på sin pind,
når kaninen begyndte at gøre kur, gik jeg ud fra, at hønen syntes det
var ok

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 17-08-03 22:22

In article <3f3e5996$0$97268$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> [...]
> De havde sex flere gange dagligt, da hønen ikke fløj op på sin pind,
> når kaninen begyndte at gøre kur, gik jeg ud fra, at hønen syntes det

Seriøst? Perverse dyr *G*

Fra : Henning

Dato : 18-08-03 16:07

PerX ... wrote:
> In article <3f3e5996$0$97268$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> h2m@madsen.mail.dk says...

> Seriøst? Perverse dyr *G*

Ja, dyr er ikke perverse

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 19-08-03 21:10

In article <3f40eb74$0$97185$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Ja, dyr er ikke perverse

Hallå, en fjer er pikant, hele hønen er perverst!

Hm.. gad vide om den lægger lådne æg *G*

Fra : Andropov

Dato : 23-08-03 11:25

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> Det er fordi han er kendt og rig ;)

>Jeg tror snarere, det kan være en grund til, ægteskabet ikke holdt
længere.

I dagens Danmark er der jo mange som er gået fra hinanden efter 12 år
uanset om de er rige eller fattige....

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-08-03 14:46

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> I dagens Danmark er der jo mange som er gået fra hinanden efter 12 år
> uanset om de er rige eller fattige....

Ja. Noget andet er, at jeg ikke har hørt om ret mange rige og berømte, der
har levet i samme ægteskab i 12 år. Det kan selvfølgelig skyldes, det mest
er bruddene, medierne interesserer sig for.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Machoman

Dato : 14-08-03 20:46

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in news:3f3b8995$0$97171
> [...]

> fyre der tror at når pikken har været ude og inde et par gange,
> så er alt fryd og gammen hver gang der dyrkes sex *avddddrr*

Jeg kender ellers mange piger der får julelys i øjnene og et sagligt
tilfreds smil på læberne, nå min monsterpik har kneppet dem grundigt i kun
5-10 min. Så kan de ikke holde til mere. Bagefter er de så dejlige at være
sammen med, og brokker sig slet ikke over noget som helst

De glemmer også at spise og holder sig slanke pga super fed sex

Machoman - enhver sexet kvindes drøm

Fra : Andropov

Dato : 15-08-03 17:09

Børge skrev:

> Man er måske bare en slags affaldsmennesker som er blevet i
>overskud.......

>Det kan godt føles sådan, men det kan vi ikke bruge til så meget.

Ja, man bliver nødt til at tænke positivt.

>Omvendt kan vi vente spændt på, at regeringen kommer med et nyt
udspil, der
>skal gøre det lettere for indfødte danskere at få deres ægtefæller
til
>landet. Måske bliver det også lettere at importere en ægtefælle fra
f.eks.
>Rusland.

Ja, hvis man føler at alle muligheder for at finde en dansk kvinde er
udtømt.
Teoretisk kan man selvfølgelig forsøge til evig tid. Men man bliver jo
ældre og ældre.

Jeg kender en som nåede at importere end kvinde fra Rusland inden
reglerne blev strammet. Hun er ikke så god til engelsk og dansk skal
hun først til at lære.
Så det kan være lidt svært i starten.
Måske bliver man nødt til selv at lære noget rusisk. Han lærer sig
lidt rusisk ved jeg selv om det ikke er en jeg snakker med så meget.

En anden ting er at ens lejlighed skal jo helst også være af en vis
størrelse når man importerer en kvinde fra Rusland. Man har jo ligesom
ikke muligheden for at se hvordan forholdet går som hvis det var en
dansk kvinde man havde mødt.
Selvfølgelig kan hun sendes hjem igen. Men jeg synes man føler en vis
forpligtelse til at gøre sig ekstre umage når hun er kommet helt fra
Rusland.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-08-03 18:13

> Ja, hvis man føler at alle muligheder for at finde en dansk kvinde er
> udtømt.
> Teoretisk kan man selvfølgelig forsøge til evig tid. Men man bliver jo
> ældre og ældre.

Et nærliggende alternativ er altid at acceptere en tilværelse som enlig -
som så mange andre.

> Måske bliver man nødt til selv at lære noget rusisk.

Ja - og det er lettere sagt end gjort. Jeg har gået til russisk af samme
grund, og det var endnu sværere end tysk, som mange hader. For eksempel har
tysk fire kasus, hvor russisk har seks, hvortil kommer bl.a. det kyririske
alfabet og helt andre grammatiske vanskeligheder, hvor selv tallene bøjes i
køn.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 16-08-03 12:52

In article <df29e838.0308150808.5a5b68b5@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> Ja, hvis man føler at alle muligheder for at finde en dansk kvinde er
> udtømt.
> Teoretisk kan man selvfølgelig forsøge til evig tid. Men man bliver jo
> ældre og ældre.

Jeg mener det var sidste år jeg kiggede på Danmarks Statestik, de fører
statestik over alt muligt. Jeg så at der var 5 mænd over 70 som var
blevet gift for første gang - det syntes jeg var lidt sjov :)

Fra : ¤

Dato : 14-08-03 17:36

On Wed, 13 Aug 2003 22:35:23 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

> [...]
>værende god sex, hvis det handler om at få noget fisse
>"i en fart" - efter min mening.
>
>Det er vel heller ikke god sex for en mand?

Det jeg mente er at han er for dum til at få god sex. Han er faktisk
ikke værd at bruge krudt på. Jeg indrømmer at jeg nu også selv bærer
ved til bålet.
Torben

Fra : Machoman

Dato : 13-08-03 22:32

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in

> Hvis man har det, behøver man ikke gøre opmærksom på det.

Enig når vi taler om IRL - men ikke i fora.

> Just præcis. Og skal den endelig ramme, er det faktisk
> dejligere at den rammer livmodermunden, fremfor ved
> siden af (altså de dage, hvor det gerne må gøre ondt -
> det kan jeg nemlig også godt lide).

Ahaaa - så er du alligevel som de fleste piger jeg kender, men skulle
bare spille smart, og trøste de fede med små tissetrolde

> Og endnu flere piger/kvinder får orgasme af alle mulige
> andre pikke end din.

Tror du

> De sidste to elskere jeg har haft haft, har haft helt normale
> pikke - og det har simpelthen været helt forrygende sex.

Hvad er normalt (efter DIN erfaring) når man korrigerer for inflation,
dårlige øjemål og snydemål fra anus og op langs undersiden, rundt om
hængenosser og hele baduljen ?

> Puha - velbekomme, og tak fordi jeg må slippe.

Rolig nu. Så dybt synker jeg aldrig.

> [...]
> til en 23 årig studerende tastet ind på min mobil (man var vel
> fuld *G*) - sød fyr iøvrigt, jeg foretrækker bare mænd der er

Ahaaae du ER fyrre fed og færdig
Jeg fatter ikke hvad du ser i gamle mænd med hængerøv og taljemål over
80cm
Men det ene skal jo svare til det andet. Lige børn leger bedst, ikke

> Og det er sikkert rigtigt - ligesom det kan være en mulighed,
> at de ikke gad gøre sig den ulejlighed at vise disse sider af
> sig selv.

Nu er du ved at vågne op. Det samme gælder for dine føromtalte flotte
mænd. De gider ganske enkelt ikke vise de gode sider af sig selv, for
samværet med dig siger dem intet

> Har du da dyrket sex med mange grimme mænd?

Nej føj da. Men bøssekarle er desværre helt vilde med en lækker og
veludrustet bodybuilderfyr som mig. Der skal altid sætte sig nogle klamme
fedladne svansekarle bag mig når jeg løber på løbebånd, fordi min numse
er vildt flot og sexet med store struttende balder

> Så du er ikke bekendt med, at kvinders lyst øges med årene,
> ligesom deres fantasi og legelyst udvides?

Jo da
Har været sammen med masser omkring de 40, med der er utroligt langt
mellem de flotte og dem som stadig har talje.

> Nej, for de har allerede inden man når ind i sengen mere at
> byde på.

Ja penge.
Men jeg synes nu at det er langt federe at kvinder vil have mig som
person og sexdyr, end at de bare vil have penge. Man har meget mere magt
over en kvinde som er forelsket i een, end penge kan gøre.

> Så du ved ikke engang hvad rigtig god sex er - det kommer
> nok også til dig en dag.

Pis med dig. Jeg er vant til det absolut bedste. Mange mænd kommer aldrig
til at opleve det som jeg oplever med kvinder.

> Mangler der et "ikke" i ovenstående?

Jo

> Jeg tror nu mere det handler om, at de ikke ved, hvad de
> skal stille op med alt det begær og al den liderlighed.

Nej de er pisse irriterede over alle de mange klamme fyre som klæder dem
af med øjnene og tilbyder dem alt muligt og kommenterer deres udseende.

> Begær og lider i en mand, er uanset hvem manden måtte være,
> en kompliment til mig som kvinde.

Vrøvl - det kan da aldrig være et kompliment at blive begæret af en
halvgammel fedladen taberfyr.

> Så kan manden jo fist-fucke dem.

Det er jo ikke det samme som en rigtig stor lækker pik, vel

Machoman - kvindebedårer nr.1

Fra : Anita

Dato : 14-08-03 15:09

"Machoman" skrev

> Pis med dig. Jeg er vant til det absolut bedste.

For at kunne genkende "Det bedste", må man også have oplevet "det
middelmådige" og "det dårligste".

> Mange mænd kommer aldrig
> til at opleve det som jeg oplever med kvinder.

Så hurtig som du er på aftrækkeren, tror jeg mange mænd er glade for ikke at
opleve det du oplever.

/Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-08-03 15:27

> Så hurtig som du er på aftrækkeren, tror jeg mange mænd er glade for ikke
at
> opleve det du oplever.

Jeg er i hvert fald.

Det kan selvfølgelig skyldes, at jeg ikke gider føre "score-kort", men
egentlig mener, én partner burde være nok, hvis man er så heldig at ramme
rigtigt første gang. Det kan godt undre mig, at mænd som Machoman ikke går
et skridt videre og nedsætter sig som trækkerdreng, således de kan tjene
penge på deres hobby.

Nå, det må være nok om de sure rønnebær. Det er snart efterår, hvor min
dansesæson jo starter. Inden da skal jeg jo lige ned i byen og opleve en
koncert med popgruppen PS12 i aften (torsdag aften). Senere på måneden er
der sommerdans i min by, hvor der er mulighed for at danse salsa den 16. og
swing den 23. og 28. august. Den 24. august er der åbent hus i en square
dance forening, hvor man også kan lære at danse til efteråret. Vi har vel
alle brug for motion, og dans er jo en motionsform, hvor man kan komme tæt
på det modsatte køn.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 15-08-03 18:44

Børge skrev:

> [...]
> ældre og ældre.

>Et nærliggende alternativ er altid at acceptere en tilværelse som

Jo, men man kan jo sige at der er intet at miste. Så man kan vel lige
så godt forsøge om man kan finde en kæreste.

> [...]

samme
>grund, og det var endnu sværere end tysk, som mange hader. For

Tysk har vel egentlig 5 kasus

Men folk tænker mest på de 4:

nominativ
akkusativ
genitiv
dativ

Men tysk har jo også konjunktiv som vist nok er ønskemåde så vidt jeg
husker.

På latin findes så også ablativ som kasus.

Jeg ved ikke om rusisk også har ablativ......
Er det den sjette kasus på rusisk?

>hvor russisk har seks,

> hvortil kommer bl.a. det kyririske
>alfabet og helt andre grammatiske vanskeligheder, hvor selv tallene
bøjes i
>køn.

Men på tysk har navneord også køn.

Dog vil jeg gerne tro at rusisk er væsentlig sværere. Alene udtalen er
sikkert ikke nem at lære.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-08-03 08:36

> Jo, men man kan jo sige at der er intet at miste.

Det kan man, men jeg mener efterhånden, det er forkert. Man kan miste sin
selvtillid og sit gode humør, og det er ikke uvæsentligt.

> Jeg ved ikke om rusisk også har ablativ......

Det ved jeg ikke, da jeg ikke har lært latin. Hvad er ablativ?

> Er det den sjette kasus på rusisk?

Efter at have gransket mine lærebøger i russisk, fandt jeg endelig
betegnelserne for de seks kasus. Udover de fire kendte fra tysk, har russisk
instrumentalis og lokativ, som peger på henholdsvis et middel og et mål.
Lokativ virkede lidt underlig i en daglig øvelse, da jeg gik til russisk. Vi
startede altid med en øvelse, hvor vi skulle præsentere os selv, og skulle
bruge lokativ i en sætning, hvor vi skulle fortælle, hvor vi boede. Lokativ
betød, at der skulle en endelse på bynavnene, nærmere betegnet et e.

> Men på tysk har navneord også køn.

Det ved jeg godt, men jeg kan ikke huske, det også gælder for talordene 1,
2, 3 o.s.v.

> Dog vil jeg gerne tro at rusisk er væsentlig sværere. Alene udtalen er
> sikkert ikke nem at lære.

Nej, det er ikke helt nemt at lære udtalen, men det er nu ikke så svært, som
man godt kunne tro. Grammatikken og alfabetet var væsentligt sværere. Det
sværeste ved alfabetet var de bogstaver, der nogle af dem, vi var vant til
fra dansk, men hed noget andet på russisk. Det russiske n ligner vores h,
det russiske r ligner vores p og det russiske s ligner vores c.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-03 15:24

In article <Xns93D6EF901CACFmachomandontfuckmeba@130.225.247.90>,
machoman@dontfuckmebaby.dk says...

> Pis med dig. Jeg er vant til det absolut bedste. Mange mænd kommer aldrig
> til at opleve det som jeg oplever med kvinder.

Ligesom du aldrig kommer til at opleve kærlighed på grund af din umodene
overfladiskhed.

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-03 15:10

In article <3f3a4b56$0$97253$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
> til en 23 årig studerende tastet ind på min mobil (man var vel
> fuld *G*) - sød fyr iøvrigt, jeg foretrækker bare mænd der er

Hvorfor det?

> Så du er ikke bekendt med, at kvinders lyst øges med årene,
> ligesom deres fantasi og legelyst udvides?

Efter sigende går det den anden vej for mænd - er det derfor du heller
vil have ældre mænd? ;)

> Begær og lider i en mand, er uanset hvem manden måtte være,
> en kompliment til mig som kvinde.

Se, det er jo det jeg mener når jeg sidder og kigger komplimenterende på
en kvinde *G*

> Måske skulle jeg her tilføje, at der er en verden til forskel på
> begær og liderlighed og at give udtryk for dette -

Hm.. nok tænke men ikke sige - en af hverdagens små hyklerier? :)

Fra : nusle

Dato : 14-08-03 19:35

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvorfor det?

Fordi jeg kan lide at føle mig "lille" (i en eller anden forstand)
i forhold til manden

På den anden side, hvis det var en fornuftig og dejlig mand,
der var yngre - så ville jeg nok ikke løbe skrigende bort.
Jeg har oftest tænkt, at forskellen på livserfaring ville være
for stor - jeg mener, jeg har været gift og har tre børn, så
det er noget af en mundfuld for f.eks. en 26 årig fyr der
selv først skal til og i gang med disse ting.

> Efter sigende går det den anden vej for mænd - er det derfor du heller
> vil have ældre mænd? ;)

Nej, det er fordi jeg har erfaret, at "ældre" mænd er mere
udforskende, og jeg tænder i den grad på at blive udforsket
og berørt osv.

> Se, det er jo det jeg mener når jeg sidder og kigger komplimenterende på
> en kvinde *G*

*SSS*

> Hm.. nok tænke men ikke sige - en af hverdagens små hyklerier? :)

Hey - du snippede for meget. Det skulle forstås som:
"der er en verden til forskel på begær og liderlighed og
at give udtryk for dette - og så på...."

Altså begær, liderlighed og dets udtryk under et - som
positivt.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-03 12:56

In article <3f3bd666$0$97218$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Fordi jeg kan lide at føle mig "lille" (i en eller anden forstand)
> i forhold til manden

Got it :)

> [...]
> det er noget af en mundfuld for f.eks. en 26 årig fyr der
> selv først skal til og i gang med disse ting.

MJa, det er jo det (got that too)

Fra : Machoman

Dato : 14-08-03 20:54

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> Se, det er jo det jeg mener når jeg sidder og kigger komplimenterende
> på en kvinde *G*

Da var vel nok en pæn omskrivning af en klam stodder som sidder og savler
over enhver kvinde fordi han aldrig kan få fat på nogen *LOL*

"kigger komplimenterende" bvarhhhh
Har du tænkt hvor mange der bliver irriteret over at netop DU kikker på
dem.

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-03 12:57

In article <Xns93D7DEECAD326machomandontfuckmeba@130.225.247.90>,
> [...]
>
> Da var vel nok en pæn omskrivning af en klam stodder som sidder og savler
> over enhver kvinde fordi han aldrig kan få fat på nogen *LOL*

Nu skal du være sød ved dig selv.

> "kigger komplimenterende" bvarhhhh
> Har du tænkt hvor mange der bliver irriteret over at netop DU kikker på
> dem.

Det er der da ingen som bliver, men jeg må indrømme jeg har tænk på en
ting. Har din mor overskæg?

Fra : Andropov

Dato : 16-08-03 15:34

> [...]

> dejligere at den rammer livmodermunden, fremfor ved
> siden af (altså de dage, hvor det gerne må gøre ondt -

Hvor lang skal en pik egentlig være for at banke imod livmodermunden ?
Min 16 cm pik har ikke banket imod endnu.

Fra : KH

Dato : 16-08-03 16:09

> Hvor lang skal en pik egentlig være for at banke imod livmodermunden
?
> Min 16 cm pik har ikke banket imod endnu.

Jeg ved, at der skal 25 cm til..

Fra : Henning

Dato : 16-08-03 17:51

KH wrote:
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved, at der skal 25 cm til..

Vrøvl Skeden er normalt mellem 8 og 10 cm. dyb
og livmodermunden stikker ca 1½ -2 cm. ind i skeden,
så det er mere et spørgsmål om man som mand kan føle
at man støder imod, kvinden er ikke i tvivl, når den
bliver ramt under samleje, kan det for kvinden føles
lige fra smertefuldt til en universiel lystfølelse, fordi
det mærkes i hele abdomen og ikke kun konsentreret
omkring skeden og det begrænsede køndels område

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 16-08-03 19:07

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Vrøvl

Enig!

Jeg har endnu ikke mødt en mand hvis pik ikke kunne ramme,
når jeg red ham - det er både et spørgsmål om hvordan manden
gør og så er det også et spørgsmål om hvad jeg selv gør - jeg
kan da i en vis udstrækning "styre" min livmoder

mange hilsner
nusle

Fra : Machoman

Dato : 17-08-03 01:11

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in news:3f3e72d7$0$21650
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Jeg har endnu ikke mødt en mand hvis pik ikke kunne ramme,
> når jeg red ham

Så har du været heldig

> det er både et spørgsmål om hvordan manden
> gør og så er det også et spørgsmål om hvad jeg selv gør

Og vigtigst er nok spørgsmålet om nedsunken livmoder.
På rigtigt slatne kvinder kan livmodermunden anes i skedeåbningen

Unge sunde slanke piger kan nappe 30cm til roden, hvis de ligger på ryggen
i en bestemt stilling og trækker underlivet op

Jeg har aldrig kneppet en kvinde med en skede på sølle 10cm, og jeg har
heller ikke lyst, for så får jeg kun fisse på et stykke under halvdelen af
min store dejlige pik

Det er kun kønsskifteopererede mænd fra Thailand der har så lille en skede.

Macho - the real man

Fra : nusle

Dato : 17-08-03 07:27

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Så har du været heldig

Ja - jeg har været ret heldig med sex

> Og vigtigst er nok spørgsmålet om nedsunken livmoder.

Du forudsætter de særeste ting.

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 17-08-03 13:39

nusle wrote:
> "Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Ja - jeg har været ret heldig med sex

> Du forudsætter de særeste ting.

Ja det bliver da tyderligere og tydeligere, at han aldrig har
haft sex med andre end ham selv og hans teen-ager fantasi *G*

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 17-08-03 22:14

In article <Xns93DA16753D4A8machomandontfuckmeba@130.225.247.90>,
> [...]
> min store dejlige pik
>
> Det er kun kønsskifteopererede mænd fra Thailand der har så lille en skede.

Er det rigtig at din far og mor altid har været i familie?

Fra : Henning

Dato : 17-08-03 15:02

nusle wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Enig!

Er det virkelig muligt? *G*

> [...]
> gør og så er det også et spørgsmål om hvad jeg selv gør - jeg
> kan da i en vis udstrækning "styre" min livmoder

For min kone og de jeg ellers har kendt, har der været tale
om bare at ændre lidt på f. eks. svejet i ryggen, så fik
de penishovedet lige der hvor det gjore aller aller bedst
i situationen *G*

MVH
Henning

Fra : Andropov

Dato : 17-08-03 18:51

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3f3f8ad6$0$97217

> For min kone og de jeg ellers har kendt, har der været tale
> om bare at ændre lidt på f. eks. svejet i ryggen, så fik
> de penishovedet lige der hvor det gjore aller aller bedst
> i situationen *G*

Jeg kommer til at tænke på en pornofilm jeg har set hvor en af de
kvindelige modeller får orgasme. Selvfølgelig kan det være skuespil.
Men jeg føler mig rimelig sikker på det er ægte. Hun svajer en del i
ryggen hvor hun får pikken bagfra. Hun har et modersmærke på maven og
er med i en GGG film (bukkake hvis der er andre som skulle have set
hende). Hun ser ud til at nyde det lige så meget som mændene. Hende og
en til måske er de eneste kvinder i pornofilm jeg har set få orgasme.

Fra : Andropov

Dato : 21-08-03 12:45

> [...]

> til en 23 årig studerende tastet ind på min mobil (man var vel
> fuld *G*) - sød fyr iøvrigt, jeg foretrækker bare mænd der er

Som du kan læse af nedenstående blev Per Pallesen gift med en 24 årig
kvinde som 49 årig og var gift i 12 år. Er det fordi mænd holder sig
bedre, at de kan have en kvinde som er halvt så gammel som dem selv :)

Per Pallesen skilt

Jeanette Binderup-Schultz er flyttet fra den folkekære skuespiller og
er nu kæreste med teaterchef

Af Allan Lykke - 8:10 - 21. aug. 2003

- Jeg bliver 100 år. Det har jeg lovet Jeanette, for jeg vil opleve
hendes 75 års fødselsdag. Jeg vil også opleve, at hun får
folkepension, for den kan jeg så få glæde af, erklærede folkekære Per
Pallesen optimistisk for nogle år siden i Ekstra Bladet.

Men forudsigelsen kommer ikke til at holde stik. Den 61-årige chef på
Nørrebros Teater og den 25 år yngre kæreste gennem de seneste 12 år,
Jeanette Binderup-Schultz, er netop flyttet fra hinanden.

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-03 01:01

In article <df29e838.0308210344.2710f582@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> Som du kan læse af nedenstående blev Per Pallesen gift med en 24 årig
> kvinde som 49 årig og var gift i 12 år.

My hero! :)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-08-03 10:03

> Det er fordi han er kendt og rig ;)

Jeg tror snarere, det kan være en grund til, ægteskabet ikke holdt længere.
Peter Assenfeldt har jo haft et tilsvarende problem.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-03 16:45

In article <3f473192$0$97159$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror snarere, det kan være en grund til, ægteskabet ikke holdt længere.
> Peter Assenfeldt har jo haft et tilsvarende problem.

Ifølge folk som påstår de kender noget til det, så er oddsne dårlige
mellem gammel og yngre, fordi jo ynger man er jo mere har man med andre
ændre sig. Ikke at man nødvendigvis går død som ældre, man at
personligenheden modnes og slibes til, og den yngre kan så hurtigere
udvikle sig væk fra den anden - eftersigende :)

Fra : Henning

Dato : 23-08-03 18:14

> [...]
længere.
> Peter Assenfeldt har jo haft et tilsvarende problem.

Jeg er sikkert helt på vildspor, men jeg tænker somme tider,
at de kvinder mere forelsker sig i det " glamorøse liv og aura"
der omgiver de "rige og kendte " end i selve mennesket og når
dagligdagen så viser at der er et rigtigt menneske bag det de
troede var et " så levede de lykkeligt til deres dages ende "
liv, kan de ikke holde dette menneske ud og flygter.

*Pas på hvad du ønsker dig, måske går det i opfyldelse*

MVH
Henning

Fra : Andropov

Dato : 23-08-03 18:38

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Ja, bruddene er mest interessant for medierne. Før Per Pallesen blev
> skilt anede se og hør læsere nok ikke hvem Per Pallesen var gift med.

>Jo, for hun var også skuespiller ;)

Ja, ok så lige i det tilfælde :)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-08-03 10:15

> Som du kan læse af nedenstående blev Per Pallesen gift med en 24 årig
> kvinde som 49 årig og var gift i 12 år. Er det fordi mænd holder sig
> bedre, at de kan have en kvinde som er halvt så gammel som dem selv :)

Måske. Det kan skyldes flere ting, og selvom jeg - som nævnt tidligere - har
set et forhold med en sådan aldersforskel på nærmeste hold, kan jeg ikke
give et entydigt svar.

Det kræver nok meget fleksibilitet og rummelighed af begge parter for at
kunne skræve over en generationskløft. Psykologisk er det muligt, den unge
kvinde har søgt (og fået) en faderfigur, mens den ældre mands sind kan blive
yngre af ungt selskab. Noget tilsvarende gælder sikkert, når en ung mand
finder sammen med en ældre kvinde.

Sagt på en anden måde kan en stor aldersforskel give en god kombination af
den unges inspiration og den ældres erfaring, således den ældre kan få nye
impulser fra den unge generation, som til gengæld (måske) kan finde tryghed
i erfaringen fra den ældre, som sikkert tidligere har oplevet og overlevet
mange af de situationer, den unge generation oplever nu.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 23-08-03 15:00

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message news:<3f473193

> [...]
> uanset om de er rige eller fattige....

>Ja. Noget andet er, at jeg ikke har hørt om ret mange rige og

Der er en del skuespillere hvor parforholdet ikke holder længe.

Men for rige mennesker gælder det om at uddelegere ansvar så der ikke
bliver for meget overarbejde. Hvis de sørger for det, skal deres
parforhold nok overleve lige så længe som andre.

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-03 16:46

In article <df29e838.0308230600.122101e9@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

Fra : Andropov

Dato : 13-08-03 17:04

Hej,

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 17:41

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-03 15:28

In article <3f3a6a35$0$97237$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Hvor der er vilje, er der vej (er jeg sikker på).

Og hvor der er behov men ikke vilje er der mørkt og overskyet

Fra : Andropov

Dato : 15-08-03 13:39

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-08-03 16:00

Fra : Andropov

Dato : 16-08-03 09:26

Børge skrev:

> Jo, men man kan jo sige at der er intet at miste.

>Man kan miste sin
>selvtillid og sit gode humør, og det er ikke uvæsentligt.

Ja det kan man. Derfor er det nok en god ide at prøve at finde en
kæreste ved en aktivitet man synes om. Frem for diskotek hvor folk
typisk tager hen udelukkende for at score.

> Jeg ved ikke om rusisk også har ablativ......

>Det ved jeg ikke, da jeg ikke har lært latin. Hvad er ablativ?

ablativ er en kasus der betegner fjernelse fra et sted.

>Efter at have gransket mine lærebøger i russisk, fandt jeg endelig
>betegnelserne for de seks kasus. Udover de fire kendte fra tysk, har
russisk
>instrumentalis og lokativ,

Det vil så sige at rusisk ikke har konjunktiv og ablativ kan jeg
fortå.

> [...]
Lokativ
>betød, at der skulle en endelse på bynavnene, nærmere betegnet et e.

Tysk har også køn på lande f.eks. die türkei. Man kan så undre sig
over at Tyrkiet er hunkøn. Det virker jo ikke særlig matriarkalsk :)

Det gør det vist nok ikke.

Fra : Madamme

Dato : 16-08-03 09:39

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

klip

> Tysk har også køn på lande f.eks. die türkei. Man kan så undre sig
> over at Tyrkiet er hunkøn. Det virker jo ikke særlig matriarkalsk :)

Når man en gang har besøgt dette smukke, smilende, imødekommende og gæstfri,
varme og gavmilde land undrer man sig nu ikke så meget......:))
Hilsen Madamme

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-08-03 11:56

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det kan man. Derfor er det nok en god ide at prøve at finde en
> kæreste ved en aktivitet man synes om.

Helt enig. Det arbejder jeg som bekendt på, mens jeg planlægger mine
aktiviteter til efteråret.

> Det vil så sige at rusisk ikke har konjunktiv og ablativ kan jeg
> fortå.

Det har nok ikke ablativ, mens jeg er mere usikker på, om de har en
ønskemåde (konjunktiv).

> Tysk har også køn på lande f.eks. die türkei.

Men så vidt jeg husker sætter de ikke endelser på landenavnene, således
Türkei bliver til Türkeie.

> Man kan så undre sig
> over at Tyrkiet er hunkøn.

Er det ikke noget med, det skyldes, det ender på -ei? Rusland er vist også
hunkøn på russisk.

Det var vist i sæsonen 2001/02, jeg gik til tysk om mandagen og russisk om
tirsdagen, så det kniber lidt med hukommelsen.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 16-08-03 12:50

In article <df29e838.0308160026.2d9cf8ef@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> ablativ er en kasus der betegner fjernelse fra et sted.

Ej hvor godt, der var et afsnit af StarTrek hvor de taler om "ablative
shielding" - det forklarer jo det hele *G*

Fra : Andropov

Dato : 16-08-03 12:42

Børge skrev:

> Tysk har også køn på lande f.eks. die türkei.

Men så vidt jeg husker sætter de ikke endelser på landenavnene,
således
Türkei bliver til Türkeie.

Tysk grammatik:

Femininum (hunkøn) er

alla navneord som ender på -ei, -heit, -keit, -in, -schaft, -ung

http://www.tyskopgaver.dk/

-age, -anz, -enz, -ie, -ik, -ion, -tät, -thek, -itis (de fleste er
fremmedord)
Beispiel: die Reportage, die Arroganz, die Vehemenz, die Melodie, die
Ethik, die Nation, die Nationalität, die Bibliothek, die Neuritis

Substantivdf der er dannet på stammen af et verbum med et tilføjet
-t.
Beispiel: die Abfahrt, die Fahrt

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-08-03 13:06

> [...]
>
> http://www.tyskopgaver.dk/
>
> -age, -anz, -enz, -ie, -ik, -ion, -tät, -thek, -itis (de fleste er

OK. På det punkt er russisk noget enklere - med visse undtagelser. Som
udgangspunkt er alle navneord, der ender på en konsonant, hankøn på russisk.
Alle ord, der ender på -a eller -ja, er som udgangspunkt hunkøn, alle ord,
der ender på -o, -e eller andet, der ikke er omfattet af andre regler, er
intetkøn. Dog gælder bl.a. en undtagelse ved personbetegnelser, hvor det
naturlige køn også bliver det grammatiske køn. For eksempel ender "onkel"
på -ja, men er alligevel hankøn.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 23-08-03 11:43

> [...]

unge
>kvinde har søgt (og fået) en faderfigur,

Sikkert i nogle tilfælde.

>mens den ældre mands sind kan blive
>yngre af ungt selskab. Noget tilsvarende gælder sikkert, når en ung
mand
>finder sammen med en ældre kvinde.

Det tror jeg dog ikke fordi kvinder vil ikke have svage mænd.

Søren Østergaard (46 år) lever vist nok stadig sammen med Lisbeth
Lundquist (60 år) for lige at nævne et eksempel på hvor kvinden er
ældst. Der er nok ikke så mange af den slags tilfælde. Lisbeth's
tidligere mand Eddie Skoller fandt også en yngre partner Sissel
Kyrkjebø sangerinden fra Norge.

Fra : Andropov

Dato : 16-08-03 13:18

Perx skrev:

> ablativ er en kasus der betegner fjernelse fra et sted.

>Ej hvor godt, der var et afsnit af StarTrek hvor de taler om
"ablative
>shielding" - det forklarer jo det hele *G*

ablativ kan betyde:

om det materiale et rumfartøj medfører som et skjold mod den stærke
friktionsvarme og som smelter el. fordamper under nedfarten.

Mine egne kommentarer:

Man kan jo sige at det er fjernelse fra et sted da det er under
nedfarten. Så den er vel god nok.

Fra : PerX ...

Dato : 17-08-03 22:06

In article <df29e838.0308160417.291530a1@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> Man kan jo sige at det er fjernelse fra et sted da det er under
> nedfarten. Så den er vel god nok.

ja ja, det var heller ikke brok :)

Fra : Andropov

Dato : 23-08-03 11:27

> [...]

>My hero! :)

>Er det fordi mænd holder sig
> bedre, at de kan have en kvinde som er halvt så gammel som dem selv :)

Men han virker jo også ret sympatisk og smilende hvilket der nok er en
del kvinder som falder for.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 23-08-03 22:02

> Men han virker jo også ret sympatisk og smilende hvilket der nok er en
> del kvinder som falder for.

Ja, man må sige at han forstår at udnytte pressen til at skabe sig det
rigtige image - vel at mærke 110% bevidst, når han vel at mærke ofte
inviterer pressen hjem til sig selv, privat og den slags og når han praler
af hele sin formue osv...!
Det er ikke så underligt at mange kvinder (sandsynligvis) gerne vil have
ham...

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Andropov

Dato : 16-08-03 13:20

Perx skrev:

> [...]

>statestik over alt muligt. Jeg så at der var 5 mænd over 70 som var
>blevet gift for første gang - det syntes jeg var lidt sjov :)

Men de kan jo have levet papirløst tidligere. Det kan jo ikke ses.....

Fra : PerX ...

Dato : 17-08-03 22:07

In article <df29e838.0308160419.33d47466@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> Men de kan jo have levet papirløst tidligere. Det kan jo ikke ses.....

Du skal da også ødelægge alt :-/

Fra : KH

Dato : 08-08-03 17:58

> [...]
> lille og jeg mistede lysten.
> Den var også grim. Skæv, rød forhud, spids, og masser af hår.
> Denne oplevelse har virkeligt skræmt mig

Hvad er definitionen på lille og grim?

Mvh. KH.