Skærme
Fijala 3554
En ægte "bug"
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 01-08-03 14:55

Min fladskærm har netop fået en ægte "bug". Én af de meget små
tordenfluer er kommet ind mellem beskyttelsesglasset og selve skærmen.
Der kravler den nu rundt på livet løs uden at kunne finde ud. Nu håber
jeg bare, at den ikke finder noget spiseligt og bliver større

Fra : Kim

Dato : 01-08-03 17:05

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> wrote in message
> [...]
| Der kravler den nu rundt på livet løs uden at kunne finde ud. Nu håber
| jeg bare, at den ikke finder noget spiseligt og bliver større

Det lyder sgu spændende :)

Lad os endelige høre hvad der sker med den. Bare den ikke sætter sig fast og
afgår ved døden, lige midt på skærmen...

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : Thassman

Dato : 01-08-03 19:05

> Lad os endelige høre hvad der sker med den. Bare den ikke sætter sig fast
og
> afgår ved døden, lige midt på skærmen...

Ja det var jeg ude for med min gamle scumpaq laptop. Jeg troede den sad på
ydersiden, og ville vifte den væk. Under den manøvre, får jeg trykket lidt
på LCD med det resultat at den døde på stedet. Den sidder der faktisk den
dag i dag, og ligner en dårlig parodi på døde pixels .....

Så, dont touch it

mvh
Tommy

--
Visit:
www.FotoFoto.dk -> stedet hvor du kan uploade din billeder til kritik

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 01-08-03 21:54

LOL

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 03-08-03 08:37

"Kim" <Kim.hansen@REMOVEpc.dk> wrote in message

> Lad os endelige høre hvad der sker med den. Bare den ikke sætter sig
> fast og afgår ved døden, lige midt på skærmen...

Nu ser den ud til at være død - den har siddet stille meget længe lige
under OE knappen lidt til højre for start-knappen - altså næsten ved
bundkanten af skærmen. Det må jeg vist bare leve med

Fra : Flare

Dato : 03-08-03 11:26

> Nu ser den ud til at være død - den har siddet stille meget længe lige
> under OE knappen lidt til højre for start-knappen - altså næsten ved
> bundkanten af skærmen. Det må jeg vist bare leve med

Kan den ikke "rystes ned" Hvis du ikke har klemt på skrærmen og fluen selv
kunne klatre rundt burde det da kunne lade sig gøre.

Mvh
Anders

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 04-08-03 09:41

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> skrev..."

> [...]
> Der kravler den nu rundt på livet løs uden at kunne finde ud. Nu håber
> jeg bare, at den ikke finder noget spiseligt og bliver større

Puha jeg har oplevet selvsamme rædsomme ting ... i TFT'en på min laptop
befinder der sig lige nu 3 tordenfluer, efterhånden ser de ud til at være
døde!

Har du fået løst dit problem eller vil du bare affinde dig med situationen
!?

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 04-08-03 10:31

"Peter Farsinsen" <peter_farsinsen@spamfence.net> skrev..."

Dell kan til tider overraske mig...

Ringede derine og ville lige høre om min "CompleteCare" forsikring dækkede
den slags ting ... men nej det betragtes som en produktfejl (!?) så Dell
teknikeren kommer med en ny skærm uden beregning i morgen...

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-08-03 11:07

Peter Farsinsen wrote:
> [...]
>
> Ringede derine og ville lige høre om min "CompleteCare" forsikring
> dækkede den slags ting ... men nej det betragtes som en produktfejl

Der må vel ikke være hul imellem skærmen og beskyttelsespladen. Det er jo
heller ikke så fedt at der kan komme støv derind?

> så Dell teknikeren kommer med en ny skærm uden beregning i
> morgen...

Lækkert!

- Martin

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 04-08-03 11:33

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev..."

> Der må vel ikke være hul imellem skærmen og beskyttelsespladen. Det er jo
> heller ikke så fedt at der kan komme støv derind?

Nej det er selvfølgelig en mulighed, hvis det er tilfældet ku' man jo tro at
det samme gælder for din skærm ... hvordan ser det ud med garantien !? Du
kunne jo prøve at ringe til din forhandler...

Peter

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-08-03 11:57

Peter Farsinsen wrote:
> [...]
> tro at det samme gælder for din skærm ... hvordan ser det ud med
> garantien !? Du kunne jo prøve at ringe til din forhandler...

Det var nu ikke mig der havde fluer i skærmen. :)

- Martin

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-08-03 09:14

"Peter Farsinsen" <peter_farsinsen@spamfence.net> wrote in

> [...]
> dækkede den slags ting ... men nej det betragtes som en produktfejl
> (!?) så Dell teknikeren kommer med en ny skærm uden beregning i

Cool :) Det må jeg lige huske på hvis jeg opdager levende ting inden i
skærmen på min Dell.

Flemming