Update af Linksys 54g
Fra : Magnus Alkil

Dato : 01-08-03 14:09

Er der nogen der har forsøgt at opdatere deres trådløse 54g router med nyere
software - hvad er der af erfaringer ?
De anbefaler at man kun gører det på de amr. modeller - hvorfor ?

Fra : Magnus Alkil

Dato : 01-08-03 14:31

Nu gjorde jeg det alligevel selv.....det kan lade sig gøre at flashe den
uden problemer......jeg kan bare ikke se eller fornemme forskellen, ha ha ha
!!!

Magnus

Fra : Steen Wrem

Dato : 01-08-03 15:30

"Magnus Alkil" <rein1@hotmail.com> skrev > Nu gjorde jeg det alligevel
selv.....det kan lade sig gøre at
jeg kan bare ikke se eller fornemme forskellen, ha ha ha

Det kan jeg, -altså se forskellen.
Jeg har lige investeret i en linksys WRT54g, som jeg ikke kunne få til at
virke. Jeg kunne ikke få adgang til internettet.

Den sendte jeg så tilbage til forhandleren og fik en ny. Men den lavede
samme nummer. Jeg prøvede alt. Havde desuden fat i Lynksys support flere
gange, men de mente at der måtte være noget galt med begge 2.

Det sidste jeg så prøvede var at lægge nyeste firmvare i (1.30 tror jeg
nok), så virkede det med det samme!!!!! Jeg er på TDC

vh SteenW

Fra : Magnus Alkil

Dato : 02-08-03 14:06

Jeg har også erkendt at min forbindelse er blevet langt mere stabil og køre
ofte hurtigere end tidligere..

Så rådet til alle der har linksys 54g er vel at de skal sørge for en
updatering af firmware.....;)

God weekend til alle

Fra : pepsimax

Dato : 02-08-03 18:33

"Magnus Alkil" skrev d. 02-08-03 14:06 dette indlæg :
> [...]
køre
> ofte hurtigere end tidligere..
>

> Så rådet til alle der har linksys 54g er vel at de skal sørge for en

hej med jer
hvordan opdaterer jeg firmware i wap54G

mvh

pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-08-03 22:21

"pepsimax" <pepsimax.news@kandu.dk> wrote in

> hej med jer
> hvordan opdaterer jeg firmware i wap54G

Prøv og smid din CD i din PC, og lur mig om ikke der er et punkt der
forklarer det ret så præcist. Ellers er det i manualen det står. Det er i
hvert fald beskrevet, så man skal være ret uheldig for at gøre det forkert.

Flemming