Powerpoint -> Uddelingskopier - Hjælp!
Fra : Ukendt

Dato : 01-08-03 13:15

I Powerpoint kan man som bekendt udskrive Uddelingskopier med 3 slides pr.
side, og derved kommer der linier til noter ved siden af slidsene.

Er det muligt at fjerne disse linier, så der stadig er 3 slides pr. side, og
et blankt areal til højre for slidsene hvor man kan tage noter? Jeg synes de
linier er så irriterende!

På forhånd tak,

Esben

Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-08-03 00:02

Den 01 aug 2003 skrev Esben Kolind Laustrup i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> pr. side, og et blankt areal til højre for slidsene hvor man kan
> tage noter? Jeg synes de linier er så irriterende!

I menuen Filer, Send til, Microsoft Word er der en mulighed med tomme
linier ved siden af dias - opsat i en Wordtabel. Disse linier er
underscores, og kan fjernes med en Søg og Erstat. Marker hele den højre
kolonne, og erstat underscore med ingenting.

LarsK

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-03 19:29

Er det virkelig den eneste måde at løse problemet på? Det er noget bøvlet...
Men tak for hjælpen!

Fra : pre

Dato : 03-08-03 19:50

Der kan nok findes andre veje hvis man er kreativ, rutineret og energisk.
Men jeg tvivler på at det kan gøres fiksere/nemmere/hurtigere.
pre