/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Erfaringer med at prutte om priserne?
Fra : Kenneth Ahn Jensen


Dato : 01-08-03 12:04

Jeg kommer til selv at skulle betale min ADSL indenfor en overskuelig
fremtid, da jeg stopper på mit arbejde og så ville jeg lige høre om jeres
erfaringer med at prutte om priserne hos de store udbydere?
Jeg har haft Pro@ccess -> "BB Prof" hos TDC og vil nok gerne beholde den
pga. kanon oppetid og god service, men hvis jeg kan få omtrent samme ydelse
til en væsentlig bedre pris andetsteds vil jeg da overveje at skifte.

Såååå, hvem er til at handle med og hvor meget skal man op på
(hastighedsmæssigt) før der kan handles?

--
Mvh
Kenneth

 
 
Ukendt (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-08-03 12:06


"Kenneth Ahn Jensen" <jakabov@mail.dk> wrote in message
news:3f2a4917$0$83046$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg kommer til selv at skulle betale min ADSL indenfor en overskuelig
> fremtid, da jeg stopper på mit arbejde og så ville jeg lige høre om jeres
> erfaringer med at prutte om priserne hos de store udbydere?
> Jeg har haft Pro@ccess -> "BB Prof" hos TDC og vil nok gerne beholde den
> pga. kanon oppetid og god service, men hvis jeg kan få omtrent samme
ydelse
> til en væsentlig bedre pris andetsteds vil jeg da overveje at skifte.

Er det ikke ved Pro@access det koster 1.000,- kr for, at få åbnet porte i
routeren?
Synes ikke det passer sammen med ordet 'god service'.

Hvor bor du henne? I nogle byer kan du få rimelig billig ADSL. Servicen er
jo altid som dag og nat fra folk.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil



Klaus Ellegaard (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 01-08-03 12:18

"FB" <.> writes:

>Er det ikke ved Pro@access det koster 1.000,- kr for, at få åbnet porte i
>routeren?
>Synes ikke det passer sammen med ordet 'god service'.

Hvad koster det da hos de andre udbydere at få udbyderen til at
lave ændringer i kundens router?

Mvh.
   Klaus.

Ukendt (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-08-03 12:39


"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote in message
news:bgdi9q$6f1$2@katie.ellegaard.dk...
> "FB" <.> writes:
>
> >Er det ikke ved Pro@access det koster 1.000,- kr for, at få åbnet porte i
> >routeren?
> >Synes ikke det passer sammen med ordet 'god service'.
>
> Hvad koster det da hos de andre udbydere at få udbyderen til at
> lave ændringer i kundens router?

Aner det ikke. Kender kun til at Pro@access gør det.
Uanset er det alt for dyrt.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil



Klaus Ellegaard (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 01-08-03 12:41

"FB" <.> writes:

>> Hvad koster det da hos de andre udbydere at få udbyderen til at
>> lave ændringer i kundens router?

>Aner det ikke. Kender kun til at Pro@access gør det.
>Uanset er det alt for dyrt.

Jeg synes også, en Boeing 747 er for dyr. Den burde koste 3 øre.

Men hvad har det med sagen at gøre? Det er en integreret del af
den service, der er i produktet, og i forhold til arbejdslønnen
er det vel en ganske fornuftig pris på en påbegyndt konsulenttime?

Jeg tror, prisen hos de andre udbydere er nogenlunde den samme.

Mvh.
   Klaus.

Anders Vind Ebbesen (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Anders Vind Ebbesen


Dato : 01-08-03 15:20

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote in message
news:bgdjku$6ug$1@katie.ellegaard.dk...
> Jeg tror, prisen hos de andre udbydere er nogenlunde den samme.

Ved Cybercity er prisen 0 kroner, sidst jeg tjekkede, hvis man vil have
support til at hjælpe en.

Endvidere får kunder selv routerens password med, så de er i stand til at
lave ændringer selv.

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk
Emner i #6: Toiletkultur, søvn og håndværkere, velklædte folk
Næste udgave: 7. august



-Thomas H- (01-08-2003)
Kommentar
Fra : -Thomas H-


Dato : 01-08-03 16:24

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> skrev i en meddelelse
news:bgdsr1$u6g$1@news.cybercity.dk...
> "Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote in message
> news:bgdjku$6ug$1@katie.ellegaard.dk...
> > Jeg tror, prisen hos de andre udbydere er nogenlunde den samme.
>
> Ved Cybercity er prisen 0 kroner, sidst jeg tjekkede, hvis man vil have
> support til at hjælpe en.
>
> Endvidere får kunder selv routerens password med, så de er i stand til at
> lave ændringer selv.

Det er også smart eller er det ? Hvis ISP'en skal garantere det virker og at
de services der er åbnet for i routeren også skal virke, nytter det ikke at
levere password med, for så kan ISP'en ikke yde service da det ikke
nødvendigvis er ISP'en der er skyld i fejlen.

Med Venlig Hilsen

-Thomas H-



Ukendt (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-08-03 17:59


"-Thomas H-" <condor-9@mail.xx> wrote in message
news:3f2a8621$0$83062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Det er også smart eller er det ? Hvis ISP'en skal garantere det virker og
at
> de services der er åbnet for i routeren også skal virke, nytter det ikke
at
> levere password med, for så kan ISP'en ikke yde service da det ikke
> nødvendigvis er ISP'en der er skyld i fejlen.
>
> Med Venlig Hilsen

Hellere det end 1000kr. for hver port ændring???

mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil



Lasse (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Lasse


Dato : 01-08-03 17:50


"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> wrote in message
news:bgdsr1$u6g$1@news.cybercity.dk...
> Ved Cybercity er prisen 0 kroner, sidst jeg tjekkede, hvis man vil have
> support til at hjælpe en.
>
> Endvidere får kunder selv routerens password med, så de er i stand til at
> lave ændringer selv.
>

Sådan er det også hos Tiscali

Lasse
Kig på min mailadresse før du bruger den




Fischer & Døssing (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Fischer & Døssing


Dato : 02-08-03 06:18

FB (.) skrev:

>> Hvad koster det da hos de andre udbydere at få udbyderen til at
>> lave ændringer i kundens router?
>
> Aner det ikke. Kender kun til at Pro@access gør det.

Er det ikke også en service ydelse?


--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk
*Man kan da ikke tage anonyme brugere seriøst*


Ukendt (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-08-03 09:49


"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message
news:bgfhg0$ri9$1@sunsite.dk...
> FB (.) skrev:
>
> >> Hvad koster det da hos de andre udbydere at få udbyderen til at
> >> lave ændringer i kundens router?
> >
> > Aner det ikke. Kender kun til at Pro@access gør det.
>
> Er det ikke også en service ydelse?

At tage 1000kr. for det?
Jo fed service.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil



Klaus Ellegaard (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 02-08-03 10:16

"FB" <.> writes:

>> Er det ikke også en service ydelse?

>At tage 1000kr. for det?
>Jo fed service.

BB|Pro er et professionelt produkt. Det er bl.a. designet til firmaer,
der har brug for rimelig god oppetid på trods af produktets øvrige
egenskaber.

Kan TDC garantere høj oppetid, hvis kunden laver fejl i routerens
opsætning?

Mvh.
   Klaus.

Ukendt (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-08-03 10:24


"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote in message
news:bgfvhb$rrg$1@katie.ellegaard.dk...
> BB|Pro er et professionelt produkt. Det er bl.a. designet til firmaer,
> der har brug for rimelig god oppetid på trods af produktets øvrige
> egenskaber.
>
> Kan TDC garantere høj oppetid, hvis kunden laver fejl i routerens
> opsætning?

Sådan forbinder jeg ikke oppetid. Hvis jeg sletter alle mine filer på mit
webhotel kan jeg da ikke give B-one skylden for at der ikke er noget at
vise.

Hænger slet ikke sammen.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil



Klaus Ellegaard (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 02-08-03 10:35

"FB" <.> writes:

>> Kan TDC garantere høj oppetid, hvis kunden laver fejl i routerens
>> opsætning?

>Sådan forbinder jeg ikke oppetid.

Kunden skal have åbnet for tre porte og lukket syv andre. Kunden
har så to muligheder:

- Eksperimentere sig frem til det med eget, ringe kendskab.
- Få ISPen til at gøre det.

Det tager måske kundens tekniker to dage (svarende til tabt arbejds-
kraft i virksomheden på måske 20.000 kroner) at gøre det selv. Hvis
han undervejs får lukket forbindelsen ved et par uheld, koster det
måske ialt 25.000 kr.

At få TDC til at gøre det, koster små 1000 kroner. Desuden tager
det sikkert kun 10 minutter.

Ergo er det produkt, TDC leverer, ekstremt billigt og hurtigt:
det har sparet virksomheden for 24.000 kroner og næsten to dages
arbejde.

>Hvis jeg sletter alle mine filer på mit webhotel kan jeg da ikke
>give B-one skylden for at der ikke er noget at vise.

Anden situation - her er der tale om kundedata. Det er der ikke
i routertilfældet.

Mvh.
   Klaus.

Jesper Dybdal (04-08-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Dybdal


Dato : 04-08-03 10:36

Klaus Ellegaard <klausellegaard@msn.com> wrote:

>Kunden skal have åbnet for tre porte og lukket syv andre. Kunden
>har så to muligheder:
>
> - Eksperimentere sig frem til det med eget, ringe kendskab.
> - Få ISPen til at gøre det.

Tjah - da jeg i sin tid (dengang det var ATM, så man ikke bare kunne
købe en billig ruter selv) betalte TDC for sådan en ændring, måtte det
nærmest beskrives som at det var TDC der eksperimenterede sig frem til
det med ringe kendskab - det virkede som om teknikeren ikke havde fået
mere end en *meget* kort introduktion til Speedstream-ruteren. Han
bragte den fx i en tilstand hvor han ikke længere kunne
fjernkonfigurere den (derefter sendte han mig særdeles fornuftigt et
kabel så jeg selv kunne gøre hvad jeg ville med den).

>Det tager måske kundens tekniker to dage (svarende til tabt arbejds-
>kraft i virksomheden på måske 20.000 kroner) at gøre det selv. Hvis
>han undervejs får lukket forbindelsen ved et par uheld, koster det
>måske ialt 25.000 kr.
>
>At få TDC til at gøre det, koster små 1000 kroner. Desuden tager
>det sikkert kun 10 minutter.
>
>Ergo er det produkt, TDC leverer, ekstremt billigt og hurtigt:
>det har sparet virksomheden for 24.000 kroner og næsten to dages
>arbejde.

Ja, det er da fint at TDC *tilbyder* at omkonfigurere til den pris.
Men det er jo ingen grund til at forbyde kunden at gøre det på anden
vis selv, hvis kunden foretrækker det. Hvorfor skulle den enkelte
kunde ikke have lov at vælge mellem de to muligheder?

>>Hvis jeg sletter alle mine filer på mit webhotel kan jeg da ikke
>>give B-one skylden for at der ikke er noget at vise.
>
>Anden situation - her er der tale om kundedata. Det er der ikke
>i routertilfældet.

Er en kundespecifik konfiguration af en ruter der står hos kunden ikke
præcis lige så meget "kundedata" som kundens webside? Det synes jeg
egentlig den er.

Men bevares, hele problemet er blevet meget lille efter at produktet
er blevet æternetbaseret, så man kan bruge en billig ruter.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Klaus Ellegaard (04-08-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 04-08-03 10:43

Jesper Dybdal <jdunet@u8.dybdal.dk> writes:

>Ja, det er da fint at TDC *tilbyder* at omkonfigurere til den pris.
>Men det er jo ingen grund til at forbyde kunden at gøre det på anden
>vis selv, hvis kunden foretrækker det. Hvorfor skulle den enkelte
>kunde ikke have lov at vælge mellem de to muligheder?

Fordi TDC leverer en turnkey-løsning, hvor de står inde for, at
routeren virker. Det kan de ikke, hvis kunden fejlkonfigurerer
den.

TDC tilbyder også den anden løsning: du kan vælge ikke at få
routeren med og i stedet købe en (tilsvarende) router i løs
vægt. Så kan du selv pille, men TDC garanterer ingenting.

Prisen er i øvrigt den samme.

>>Anden situation - her er der tale om kundedata. Det er der ikke
>>i routertilfældet.

>Er en kundespecifik konfiguration af en ruter der står hos kunden ikke
>præcis lige så meget "kundedata" som kundens webside? Det synes jeg
>egentlig den er.

I TDCs løsning er konfigurationen ikke kundens. Det er TDCs. I
tilfældet hvor kunden har lavet konfigurationen har TDC intet
ansvar.

>Men bevares, hele problemet er blevet meget lille efter at produktet
>er blevet æternetbaseret, så man kan bruge en billig ruter.

For de fleste virksomheder har det næppe været et problem før
heller. Investeringer på 5000 kroner, der kan afskrives over
tre år, er jo næsten ikke værd at tænke over.

Mvh.
   Klaus.

Jesper Dybdal (04-08-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Dybdal


Dato : 04-08-03 10:57

Klaus Ellegaard <klausellegaard@msn.com> wrote:

>Jesper Dybdal <jdunet@u8.dybdal.dk> writes:
>
>>Men bevares, hele problemet er blevet meget lille efter at produktet
>>er blevet æternetbaseret, så man kan bruge en billig ruter.
>
>For de fleste virksomheder har det næppe været et problem før
>heller. Investeringer på 5000 kroner, der kan afskrives over
>tre år, er jo næsten ikke værd at tænke over.

Det er ikke helt forkert. Men selvom P@ er et erhvervsrettet produkt,
var det tidligere (fx efteråret 2000) også reelt et privatkundeprodukt
fordi det rigtig mange steder i landet (bl.a. hos mig) var det eneste
ADSL-produkt med fast IP-adresse man kunne få. Derfor solgtes der
rigtig mange P@'er til private, og det er sikkert medvirkende til at
mange, inkl. mig, synes at det var aldeles tåbeligt at man ikke kunne
vælge at få lov til selv at konfigurere ruteren.

Også hvis jeg havde været en virksomhed ville jeg dog synes det var
ret tåbeligt at skulle betale 5000 DKK for en ruter, når jeg sådan set
allerede i abonnementet havde betalt for at få sådan et apparat
stillet til rådighed.

Og hvis jeg i stedet valgte at få TDC til at omkonfigurere ville jeg
være ganske sur, ikke over prisen, men over at deres teknikere ikke
havde ordentlig forstand på at gøre det: at skulle betale for at få en
inkompetent person til at forsøge at gøre noget som man selv kunne
gøre rigtigt, er - uanset beløbets størrelse - aldrig morsomt.
(Formodentlig kender teknikerne efterhånden de rutere ordentligt, men
det gjorde de ikke i 2000.)

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Klaus Ellegaard (04-08-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 04-08-03 11:10

Jesper Dybdal <jdunet@u8.dybdal.dk> writes:

>Det er ikke helt forkert. Men selvom P@ er et erhvervsrettet produkt,
>var det tidligere (fx efteråret 2000) også reelt et privatkundeprodukt
>fordi det rigtig mange steder i landet (bl.a. hos mig) var det eneste
>ADSL-produkt med fast IP-adresse man kunne få.

Det er jo sådan set ligemeget. Hvis private vælger at købe et firma-
produkt, må de jo finde sig i de begrænsninger og ydelser, som man
må forvente, at firmaer har råd til og lyst til at betale for.

>Også hvis jeg havde været en virksomhed ville jeg dog synes det var
>ret tåbeligt at skulle betale 5000 DKK for en ruter, når jeg sådan set
>allerede i abonnementet havde betalt for at få sådan et apparat
>stillet til rådighed.

Joeh, men forskellen er jo 1000 kroner for konfiguration eller 5000
kroner for en router. Begge beløb er ligegyldige, men de 1000 kroner
giver bedre service og support end de 5000 kroner - og koster 1/5.
Ergo er det stadig en rigtig god forretning at kaste 1000 kr efter
problemet én gang for alle.

1000 kroner svarer næppe til en uges forbrug af kaffe for mange
virksomheder - så det tørrer nok.

>Og hvis jeg i stedet valgte at få TDC til at omkonfigurere ville jeg
>være ganske sur, ikke over prisen, men over at deres teknikere ikke
>havde ordentlig forstand på at gøre det:

Det er så et reelt problem, hvis det er tilfældet generelt set. Man
har selvfølgelig krav på professionel service, når man betaler for
det.

Mvh.
   Klaus.

Karsten Andersen (04-08-2003)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 04-08-03 13:40

Sat, 2 Aug 2003 09:34:50 +0000 (UTC), skrev Klaus Ellegaard, på 33
linier, i <bgg0jq$s2b$1@katie.ellegaard.dk>, :


>Det tager måske kundens tekniker to dage (svarende til tabt arbejds-
>kraft i virksomheden på måske 20.000 kroner) at gøre det selv. Hvis
>han undervejs får lukket forbindelsen ved et par uheld, koster det
>måske ialt 25.000 kr.
>
>At få TDC til at gøre det, koster små 1000 kroner. Desuden tager
>det sikkert kun 10 minutter.
>
>Ergo er det produkt, TDC leverer, ekstremt billigt og hurtigt:
>det har sparet virksomheden for 24.000 kroner og næsten to dages
>arbejde.
Måske tager det kun kundens teknoiker 10 min.
og han får ikke 6000,- kr i timnen

--
Med venlig hilsen
Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Tobias Nielsen (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Tobias Nielsen


Dato : 02-08-03 10:34


"FB" <.> skrev i en meddelelse
news:3f2a515f$0$48888$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote in message
> news:bgdi9q$6f1$2@katie.ellegaard.dk...
> > "FB" <.> writes:
> >
> > >Er det ikke ved Pro@access det koster 1.000,- kr for, at få åbnet porte
i
> > >routeren?
> > >Synes ikke det passer sammen med ordet 'god service'.
> >
> > Hvad koster det da hos de andre udbydere at få udbyderen til at
> > lave ændringer i kundens router?
>
> Aner det ikke. Kender kun til at Pro@access gør det.
> Uanset er det alt for dyrt.

Nu er Pro@ccess jo et erhversprodukt. Hvad tror du det koster for en mindre
virksomhed(eller enhver anden) at hyre en ekstern ITkonsulent til at lave
sådanne ændringer. Det er jo slet ikke sikkert disse kunder har tid eller
lyst til at beskæftige sig med routerkonfiguration

På denne måde får de en skræddersyet løsning der dækker alle deres behov med
det samme, for kun 1000kr

Desuden bliver der levereret en router med samme konfiguration, hvis der
skulle være tale om nedbrud eller lign. Og det er vel at mærke uden
beregning og typisk dagen efter.

Du skal nok lige prøve at sætte produktet i forhold til hvem det er lavet
til. Det er ikke nok at vurdere/sammenligne alle adsl eller
internetprodukter i forhold til hvad du selv(eller en anden snæver
målgruppe) har af behov.

Desuden kan man jo bare købe en billig router selv, så er det "problem" ude
af verden, hvis man ofte har behov for at ændre portopsætninger mm.


VH Tobias



Martin Schultz (04-08-2003)
Kommentar
Fra : Martin Schultz


Dato : 04-08-03 20:54

On Fri, 1 Aug 2003 11:18:18 +0000 (UTC), Klaus Ellegaard
<klausellegaard@msn.com> wrote:

>"FB" <.> writes:
>
>>Er det ikke ved Pro@access det koster 1.000,- kr for, at få åbnet porte i
>>routeren?
>>Synes ikke det passer sammen med ordet 'god service'.
>
>Hvad koster det da hos de andre udbydere at få udbyderen til at
>lave ændringer i kundens router?

Hos cybercity og tiscali er det gratis. De andre ved jeg ikke med.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Klaus Ellegaard (04-08-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 04-08-03 20:56

Martin Schultz <dknews@dropbox.cotse.net> writes:

>>Hvad koster det da hos de andre udbydere at få udbyderen til at
>>lave ændringer i kundens router?

>Hos cybercity og tiscali er det gratis. De andre ved jeg ikke med.

Cybercity og Tiscali laver ændringerne i kundernes routere gratis
og garanterer for, at ændringerne gør det, kunden mener, de gør?

Mvh.
   Klaus.

Henning (04-08-2003)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 04-08-03 21:07


>>
>>Hvad koster det da hos de andre udbydere at få udbyderen til at
>>lave ændringer i kundens router?
>
>Hos cybercity og tiscali er det gratis. De andre ved jeg ikke med.

Nope, men de forhindrer dig ikke i selv at gøre det! Det koster
derimod $$ hvis du får rodet rundt, og har brug for hjælp til
rekonfigurereing!



Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Rudi Stegen (05-08-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 05-08-03 00:39

Hej Henning, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

[tiscali]

> Det koster derimod $$ hvis du får rodet rundt, og har brug for
> hjælp til rekonfigurereing!

For Tiscalis vedkommende:
Medmindre man ikke har/kan hente 35 KB-zipfilen på
<http://www.tiscali.dk/help/adslplus/connection/article.jsp?content=104572>,
pakke dens to filer ud i samme dir og og køre reconfig.exe
(den ene af de to).

Men det rører selvfølgelig ikke ved Klaus' argument: Ingen
garanterer for, at routeren fungerer, hvis man roder med den.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Martin Højriis Krist~ (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 01-08-03 12:07

"Kenneth Ahn Jensen" <jakabov@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f2a4917$0$83046$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Såååå, hvem er til at handle med og hvor meget skal man op på
> (hastighedsmæssigt) før der kan handles?

Udover CC's specialtilbud har jeg ikke hørt om nogen der har haft held
med at handle prisen ned.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



Klaus Ellegaard (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 01-08-03 12:18

Kenneth Ahn Jensen <jakabov@mail.dk> writes:

>Såååå, hvem er til at handle med og hvor meget skal man op på
>(hastighedsmæssigt) før der kan handles?

Hvis du køber 1000 ADSL-forbindelser, kan man nok begynde at
diskutere et lillebitte afslag i prisen.

Mvh.
   Klaus.

WebLock (01-08-2003)
Kommentar
Fra : WebLock


Dato : 01-08-03 12:22

Jeg har prøvet at "prutte" med tdc 2 gange - første gang ringede jeg til
dem. Det var mens tele2 kørte kampagne, men der var de ikke til at snakke
fornuft med. Har senere skrevet dem en email i stedet, men den har de slet
ikke svaret på, så bye bye tdc :) (hvis tele2 ellers snart tager sig
sammen!)

Webber



onkelkeld (01-08-2003)
Kommentar
Fra : onkelkeld


Dato : 01-08-03 12:47

"Kenneth Ahn Jensen"
Jeg synes du skal glemme det med at prutte om prisen, og i stedet finde
ud af hvor du får den bedste service hvis der bliver problemer og her
synes jeg du skal vide at TDC er det selskab alle de andre selskaber
skal i gennem, hvis der er fejl på nettet, jeg har selv haft Tele2,
service tiden var her så lang (3 uger) at jeg valgte at gå tilbage til
TDC for her skete servicen inden for 3 arbejdsdage, ved en enkelt sag
tog det dem 10 dage at rette fejlen, derefter sendte de mig en check på
540,- kr. samt en undskyldning for den lange vente tid, det havde jeg
ikke selv bedt om , det kom bare og det synes jeg var flot.
Hilsen Keld

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste