Chok i Danmark - Debatten raser!
Fra : slet K16KL

Dato : 01-08-03 09:42

For seks måneder siden lancerede jeg en hjemmeside her i Danmark som
omhandler en helt ny form for pornografi, nemlig dødspornografien.
Siden da er interessen for emnet eksploderet, og det samme er debatter
om pornografi, censur og grænserne for den menneskelige seksualitet.
Hvis du vil se hvad de alle snakker om, så kan du besøge siden her:

http://sygtmagasin.dk

Du er advaret! Det er IKKE for børn og svage sjæle!

Mvh,
Redaktøren
Sygt Magasin

Fra : John Sahl

Dato : 01-08-03 09:53

slet K16KL wrote:
> Hvis du vil se hvad de alle snakker om, så kan du besøge siden her:

Må jeg foreslå news:dk.opslag.internet næste gang.
Dette er ikke en reklamegruppe.

FUT sat til news:dk.admin.netikette

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : stalk

Dato : 01-08-03 10:34

"slet K16KL" skrev d. 01-08-03 09:42 dette indlæg :
> For seks måneder siden lancerede jeg en hjemmeside her i Danmark som
> omhandler en helt ny form for pornografi, nemlig dødspornografien.

Du er syg.
Du er så syg i dit hovede, at man kan frygte, at der er en eller flere
der ikke kan stå for fristelsen til at bortskaffe dig fra samfundet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-03 00:08

"stalk" <stalk.news@kandu.dk> skrev :

>Du er så syg i dit hovede, at man kan frygte, at der er en eller flere
>der ikke kan stå for fristelsen til at bortskaffe dig fra samfundet.

Hvorfor det?
(Det skulle da lige være at han ikke kan finde ud af at poste i
de rigtige grupper).

Så længe det er fantasi og konstruerede billeder, så er der ikke
noget forkert i det.

Jeg har da selv, de mest sygelige fantasier, når jeg onanerer,
som ofte ender med at jeg dør eller er blevet mishandlet og
f.eks. har fået arme og ben anputeret under et smorgie.

Men jeg ville da alrig gå så langt i virkelighedens verden.
--
Knud

Fra : ram2

Dato : 02-08-03 06:38

"Knud Gert Ellentoft" skrev d. 02-08-03 00:08 dette indlæg :

> Hvorfor det?
> (Det skulle da lige være at han ikke kan finde ud af at poste i
> de rigtige grupper).

Tjae, så er du jo i samme risikogruppe.

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 01-08-03 23:43

"slet K16KL" <webmaster@K16KLsygtmagasin.dk> skrev i en meddelelse
> For seks måneder siden lancerede jeg en hjemmeside her i Danmark som
> omhandler en helt ny form for pornografi, nemlig dødspornografien.

Grænseoverskridende. Det siger mig ikke noget, efter at have kigget lidt på
din side. Men det er da nogle fine betingelser man skal læse for at komme
ind på siden.

> Siden da er interessen for emnet eksploderet, og det samme er debatter
> om pornografi, censur og grænserne for den menneskelige seksualitet.
> Hvis du vil se hvad de alle snakker om, så kan du besøge siden her:

Jeg har nu ikke hørt nogen snakke om det, men da det ikke er en privat
hjemmeside og da gruppen ikke skal oversvømmes med sådan noget kommercielt
lorte-reklame, syntes jeg du skulle markedsføre din side ad andre kanaler
end her - i modsat fald er der sikkert nogen der vil klage til din udbyder.

mvh.
Martin Jørgensen.