MS Office.... HJLÆP... Lukker Ned!!!
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 03-04-01 21:01

Hej

Alle mine Office programmer lukker ned 5 sek. efter jeg har åbnet dem...både
Word, Excel, Outlook og power point m.m. Jeg har prøvet at geninstallerer
Office op til flere gange, men det hjælper ikke... jeg har ikke tid til at
formaterer min computer, og jeg er midt i en engelsk opgave!!!! Er der nogen
der kan hjælpe mig???????

Hilsen (en desperat) Ulrik

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-04-01 20:57

Ulrik Nielsen wrote:

> [...]
> formaterer min computer, og jeg er midt i en engelsk opgave!!!! Er der nogen

Er det en piratkopi af office2000? er det SR1?

Så har du forklaringen. SR1 kan ikke køre på en piratkopi af
office2000.

(og nej, jeg gider ikke en diskussion om piratkopiers ulemper for
softwareudviklere)

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine