Netværk via router?
Fra : Michael

Dato : 31-07-03 23:48

Hej....

Kan man ikke køre netværk ( 2 PC'ere ) via en router...?
- Jeg kan ikke få netværket til at fungere... *snøft*

Jeg kan godt gå på internettet via routeren - men de to computere kan ikke
"se" hinanden...??

Kan du hjælpe mig igennem...?

På forehånd tak

*MiChAeL*

Fra : jens

Dato : 01-08-03 00:14

"Michael" <CyberMickeyDK2002@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt gå på internettet via routeren - men de to computere kan ikke
> "se" hinanden...??

Hvilken winows, ip og router er det ?

Mvh Jens

Fra : S-Gupta

Dato : 01-08-03 08:08

Hvis du kører Windows XP, og hvis du aktiverer den indbyggede firewall i
**XP*, så optræder en lignende situation...

v.h.

Fra : jens

Dato : 01-08-03 09:58

"S-Gupta" <ph@p.h> skrev i en meddelelse

> Hvis du kører Windows XP, og hvis du aktiverer den indbyggede firewall i
> **XP*, så optræder en lignende situation...

Ja, men det er unødvendigt at aktivere den når der er en router, nogle
Guider mener dog den skal aktiveres.

Mvh Jens