gratusunlock... hvad skete der lige der?
Fra : Lasse

Dato : 31-07-03 16:55

Jeg har lige forsøgt at låse en telefon op via gratisunlock. Der er tale om
en 3510I med TDC. Da koden var trykket ind skrev den begrænsning fjernet
ligesom den plejer at gøre(Har låst et par stykker op med gratisunlock) da
kortet så blev sat i og koden tastet ind skrev den: Begrænsning sat til.
Alle numre er med sikkerhed tastet korrekt ind, så det kan ikke være det.
Hvorfor gør den nu det?

På forhånd tak!

Fra : DonE

Dato : 31-07-03 19:03

Lasse skrev noget i stil med det her:
> [...]
> ind skrev den: Begrænsning sat til. Alle numre er med sikkerhed
> tastet korrekt ind, så det kan ikke være det. Hvorfor gør den nu det?

Har du prøvet kode nr 2??

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : Lasse

Dato : 31-07-03 20:29

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet kode nr 2??
>
> --
>
> Venligst DonE
> [Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Ja den prøvede jeg også selvfølgelig.... glemte bare lige at skrive det..

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 31-07-03 20:44

"Lasse" <heb@os.dk> skrev i en meddelelse

> "DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse

> Ja den prøvede jeg også selvfølgelig.... glemte bare lige at skrive
det..

Hej Lasse,

det kan jo være, at TDC har ændret noget.
Send mig dit IMEI-nummer så finder vi ud af det - gratis.

Dette gælder KUN "Lasse" <heb@os.dk>

--
mvh Kasper Grevsen
www.unlockaarhus.dk

Fra : Lasse

Dato : 01-08-03 17:40

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:bgbri5$6bj$1@sunsite.dk...

> Hej Lasse,
>
> det kan jo være, at TDC har ændret noget.
> Send mig dit IMEI-nummer så finder vi ud af det - gratis.

> [...]

Tak for tilbudet, men den er sendt videre til en med noget hardware. Det er
ikke min telefon, men en jeg ville hjælpe med det.

venlig hilsen
Lasse

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 02-08-03 00:40

> Tak for tilbudet, men den er sendt videre til en med noget hardware. Det
er
> ikke min telefon, men en jeg ville hjælpe med det.

For lige at råde bod på eventuelle misforståelser råder Unlock Århus
også over den nødvendige hardware og foretager desuden selv udvikling.
Unlock Århus vil derfor altid kunne åbne omtalte mobiltelefoner remote
forudsat der ikke er tale om en decideret defekt telefon.

Skulle et selskab pludselig ændre den anvendte metode har vi
dog behov for en enkelt telefon til analyse før de igen kan
unlockes remote. Det var årsagen til dette tilbud.

Unlock Århus kan derfor tilbyde remote unlock med garanti.

--
mvh Kasper Grevsen Unlock Århus
29 72 52 12 www.unlockaarhus.dk

Fra : prsr

Dato : 31-07-03 21:27

Hej
har lige købt en t68i låst til tdc der er det lås 2 dele af net der er låst
ikke som det plejer lås 1 der hedder net.

Fra : nd

Dato : 01-08-03 07:28

> [...]
> Alle numre er med sikkerhed tastet korrekt ind, så det kan ikke være det.

Købte en 3510i hos TDC til fuldpris (999,-) de lukkede den op, men den kom
osse med den her begrænsning når jeg satte mit Telmorekort i. Det viser sig
at der er en fejl ved telefonerne, min er sendt ind til Nokia via TDC, til
noget flash opdatering?

Jeg vil råde dig til at tage kontakt til en Nokia forretning og få det
fikset på garrantien.

vh

nd