Gentagne nye partnere ?
Fra : vonSchneider

Dato : 31-07-03 12:20

Jeg er vil gerne bede om kommentareer til følgende problematik. Jeg
har haft en del parforhold, som hver har strukket sig over nogle år.
Typisk for mig er det, at parforholdet på trods af en intens startfase
med en interessant partner og med et godt og varieret sexliv begynder
at være seksuelt kedeligt for mig efter omkring et år.

Det er, som om nyhedsværdien trigger mig, og der skal en ny trigger
til efter et stykke tid. Det er en kraftig trang og virker ganske
forstyrrende. Jeg kan ellers være glad for selve forholdet men savner
det spændende kick, der ligger i at eksperimentere og studere nye
mennesker.

Jeg er i et parforhold nu men har da overvejet at fortsætte som
single. Men da jeg er 39 år, vil jeg også gerne kunne bevare et
parforhold i fremtiden.

Jeg har prøvet at være single i perioder, hvor jeg så har haft flere
elskerinder samtidigt, hvilket var meget spændende. Men i disse
perioder savner jeg selvfølgelig den nærhed og tryghed, som et fast
parforhold giver. Da jeg er meget omsorgsbevidst og kærlig, har mine
elskerinder og partnere altid gerne ville giftes med mig, så
parforholdene har bestemt ikke været ligegyldige.

Er der nogen af jer, der ligesom mig higer efter dette kick ved nye
partnere ? Hvordan håndterer I dette ? Mange tak for seriøse bidrag.
Hilsen
vonSchneider

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-07-03 15:42

[vonSchneider | 31 Jul 2003 04:19:49 -0700]

>Er der nogen af jer, der ligesom mig higer efter dette kick ved nye
>partnere ? Hvordan håndterer I dette ? Mange tak for seriøse bidrag.

Jeg vil nok også indrømme at før jeg kom i fast forhold for 10 år siden,
havde jeg også den evige lyst til at prøve noget nyt, og opleve dette
kick.

For mig blev det næsten en manu, så jeg var ude at finde noget ca. 4
dage om ugen, mindst 5 nye pr. gang og sådan foregik det en del år.

Men da jeg fandt den eneste ene forsvandt vel 95% af dette behov, da sex
med den man elsker kan vise sig at være så meget mere stærkt og så
suverent, at trangen til "noget nyt" svinder ind.

Dog, for at tilfredsstille mine 5% og min elskedes trang til at prøve
avancerede lege, har vi engang imellem en tredie part med i vores
sexlege; men det er faktisk ikke særligt vigtigt :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Machoman

Dato : 31-07-03 22:23

vonschneider1@hotmail.com (vonSchneider) wrote in

> [...]
> med en interessant partner og med et godt og varieret sexliv begynder
> at være seksuelt kedeligt for mig efter omkring et år.

Kender det så godt
Flot at du holder hende ud i et helt år.
Ja det bliver til mange - er nu over 400 og gider ikke tælle mere

> [...]
> forstyrrende. Jeg kan ellers være glad for selve forholdet men savner
> det spændende kick, der ligger i at eksperimentere og studere nye

Kvinder er kun spændende i forelskelsesfasen, herefter bliver de røvsyge og
man mister ligesom manddommen, og må ud at score igen

> Da jeg er meget omsorgsbevidst og kærlig, har mine
> elskerinder og partnere altid gerne ville giftes med mig,

Ja kvinder elsker sådan nogle scorekarle som os - men de vil ikke indrømme
det

> Er der nogen af jer, der ligesom mig higer efter dette kick ved nye
> partnere ?

Har det ligeså.

> Hvordan håndterer I dette ?

Ved aldrig at binde sig for meget, og passe på med at sige at man elsker
dem (det må man endeligt ikke sige). Hvis man bare knepper dem godt og har
en stor flot pik, er flot og charmerende, og siger hun er dejlig selvom hun
ligner et egetræsfad - så kører det hele automatisk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-07-03 23:20

Machoman <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev :

>[Indlæg fraklippet]

Bare af nysgerrighed, hvor mange bruger den samme pc som dig?

Eller lider du bare af personlighedsspaltning og kønsforvirring?

Blot indenfor den sidste måneds tid har der været postet indlæg
med samme ipadresse og brugt samme newsreader med (mindst) syv
forskellige navne.

John
Mads
Machoman
mona
Nussepigen
Rene
Thor
--
Knud

Fra : Machoman

Dato : 01-08-03 00:27

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> Bare af nysgerrighed, hvor mange bruger den samme pc som dig?

Flere hundrede vil jeg gætte på. PC-en står til fri brug på en ungdomsskole
i Næstved (Der er iøvrigt 4 PC med samme installationer). Mange spiller
onlinespil, nogen chatter og nogen sender emails.

> Eller lider du bare af personlighedsspaltning og kønsforvirring?

Er du syg i roen eller har paranoia

> Blot indenfor den sidste måneds tid har der været postet indlæg
> med samme ipadresse og brugt samme newsreader med (mindst) syv
> forskellige navne.

Hvad helvede rager det dig hvad folk skriver, og hvem der bruger en PC !
Prop din statistik op i røven.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-03 00:46

Machoman <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev :

>Hvad helvede rager det dig hvad folk skriver, og hvem der bruger en PC !

Det er vel et spørgsmål om man kan tage folk seriøst eller ej?
Det var derfor jeg var nysgerrig og så er det indlæggenes
karakter jeg synes er lidt mærkelig.

Som f.eks. det, du skriver:

Fra : Heidi

Dato : 01-08-03 06:47

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det er vel et spørgsmål om man kan tage folk seriøst eller ej?
> Det var derfor jeg var nysgerrig og så er det indlæggenes
> karakter jeg synes er lidt mærkelig.
>
> Som f.eks. det, du skriver:

Nu siger han jo at pc'erne står på en ungdomsskole, så det
kan vel ikke undre nogen at disse indlæg lyder som om
de kommer fra nogen der knap er vænnet fra bryst endnu
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-08-03 07:42

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> Nu siger han jo at pc'erne står på en ungdomsskole, så det
> kan vel ikke undre nogen at disse indlæg lyder som om
> de kommer fra nogen der knap er vænnet fra bryst endnu

Og hvad betyder det så? Har de så ikke lov til at stille spørgsmål og
forvente seriøse svar? Der er jo ingen, der kræver, andre svarer på deres
spørgsmål...

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-03 08:14

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev :

>Og hvad betyder det så? Har de så ikke lov til at stille spørgsmål og
>forvente seriøse svar? Der er jo ingen, der kræver, andre svarer på deres
>spørgsmål...

Jo, hvis indlægget er seriøst.

Betragter du f.eks.

> [...]
>en stor flot pik, er flot og charmerende, og siger hun er dejlig selvom hun
>ligner et egetræsfad - så kører det hele automatisk

som noget seriøst?
--
Knud

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-08-03 08:42

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Betragter du f.eks.

> som noget seriøst?

Nej. Det er ét af de indlæg, der ikke burde være skrevet efter min mening.

Det samme gælder henvisninger til: "...nogen, der knap er vænnet fra bryst
endnu", som er det samme som at skrive, at eleverne på ungdomsskolen er
børn, som ikke skal tages alvorligt. Efter min mening er en sådan holdning
et stort problem især i denne gruppe, da ungdomsskoleelever netop har den
alder, hvor det er normalt at få de første erfaringer med sex og parforhold,
også uden at have lyst til at udbasunere sin usikkerhed for forældre og
lærere. Det er jo ikke nemt at vide, om sådanne autoriteter kan finde på at
bruge spørgsmålene imod spørgerne, især hvis de antyder overtrædelser af
gældende regler. Det vil da være direkte tåbeligt at spørge en lærer til
råds om kærlighed på en ungdomsskole, hvor der kan være forbud mod at have
kærester på værelset, eller læreren i det mindste kan finde på at følge op
på sine råd eller kontakte forældrene. Det er langt mere uforpligtende at
spørge i en brevkasse som denne, hvor begge parter er forholdsvis anonyme.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Heidi

Dato : 01-08-03 09:29

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> [...]
> bryst endnu", som er det samme som at skrive, at eleverne på
> ungdomsskolen er børn, som ikke skal tages alvorligt.

Det er ikke møntet på eleverne på ungdomsskolen generelt,
men på dem som tilsyneladende ikke kan svare seriøst på
et spørgsmål, som er seriøst ment.
Og kald det en fordom, men når man er i den alder tror man
at man ved det hele - og nogle af disse svar og det sprog
de er skrevet i, minder meget om noget en teenager kunne
finde på at skrive.

> [...]
> første erfaringer med sex og parforhold, også uden at have lyst til
> at udbasunere sin usikkerhed for forældre og lærere.

Hvis man skal tro på det skriver, så er de tilsyneladende ikke
særlig uvidende eller uerfarne. Machoman nævner noget
med 400 kvinder.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-08-03 09:57

> Det er ikke møntet på eleverne på ungdomsskolen generelt,
> men på dem som tilsyneladende ikke kan svare seriøst på
> et spørgsmål, som er seriøst ment.

Undskyld. Jeg misforstod dig.

Jeg kigger ikke selv på IP-adresser etc., og forholder mig mest til
indlæggenes indhold. Jeg troede, det var de unge mennesker, har har stillet
nogle seriøse spørgsmål om sex og parforhold den seneste tid, der gik på en
ungdomsskole, og som henvisningen til deres unge alder antydede til.

> Og kald det en fordom, men når man er i den alder tror man
> at man ved det hele - og nogle af disse svar og det sprog
> de er skrevet i, minder meget om noget en teenager kunne
> finde på at skrive.

OK. Det er nu min opfattelse, at det også er (aldersmæssigt) voksne
mennesker, som skriver de useriøse svar.

> Hvis man skal tro på det skriver, så er de tilsyneladende ikke
> særlig uvidende eller uerfarne. Machoman nævner noget
> med 400 kvinder.

Alligevel tror jeg ikke, han er mindreårig. Jeg tvivler på, nogen
ungdomsskoleelever vil prale med 400 erobringer, simpelthen fordi ingen vil
tro på ham.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 01-08-03 11:36

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> Undskyld. Jeg misforstod dig.

Når der svares så idiotisk som f.eks. machoman gør,
kan man lige så godt dømme troll med det samme og lade
være med at reagere på sådanne indlæg.
Efter min opfattelse er den slags bare nogle umodne
individder, der finder det hylende grinagtigt at fyre noget
useriøst fis af, synd for de, der stiller seriøse og alvorligt
mente spørgsmål, at de "svines til" Mange er ikke forberedte
på at usenettet kan være ret så ondskabsfuldt et medie.

MVH
Henning

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-08-03 11:57

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Når der svares så idiotisk som f.eks. machoman gør,
> kan man lige så godt dømme troll med det samme og lade
> være med at reagere på sådanne indlæg.

Det tror jeg nu også, jeg plejer at gøre, omend jeg ikke kan garantere, det
ikke kan "smutte". Som bekendt er jeg mildt sagt temmelig naiv i visse
sammenhænge.

> [...]
> mente spørgsmål, at de "svines til" Mange er ikke forberedte
> på at usenettet kan være ret så ondskabsfuldt et medie.

Helt enig.

Problemet er bare, at det er de forkerte, der rammes med ironiske
bemærkninger om disse individers modenhed. De rammer netop ikke de
mennesker, der føler sig så højt hævet over andre, at de kan tillade sig at
more sig over deres spørgsmål. Derimod rammer det dem hårdest, som er mest
opmærksomme på deres egen usikkerhed, og prøver at udtrykke den ved at
stille spørgsmål i et forholdsvis anonymt forum som det, vi nu befinder os
i. Det er da også påfaldende, at de unge mennesker, der har stillet seriøse
spørgsmål om alvorlige og svære emner hurtigt forsvinder.

Desværre kan jeg kun komme i tanke om én mulig løsning: Så mange seriøse
svar på de seriøse spørgsmål, at forskellen på de seriøse og useriøse
skribenter bliver tydelig, og dem, der stiller de seriøse spørgsmål, kan
føle sig respekteret.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 02-08-03 11:13

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> svar på de seriøse spørgsmål, at forskellen på de seriøse og useriøse
> skribenter bliver tydelig, og dem, der stiller de seriøse spørgsmål, kan

Jeg kan tilslutte mig dine synspunkter fuldt og helt

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 02-08-03 18:38

In article <3f2b8eb0$0$97257$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> "Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan tilslutte mig dine synspunkter fuldt og helt

Det må være et af tegnene på den kommende apokalypse...

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 01-08-03 23:26

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Når der svares så idiotisk som f.eks. machoman gør,
> kan man lige så godt dømme troll med det samme og lade
> være med at reagere på sådanne indlæg.

Han skal vel også have lov at have en mening om tingene... 400 kvinder, det
lyder godtnok lidt i overkanten, hvis i spørger mig men okay - så køber vi
den.

> [...]
> mente spørgsmål, at de "svines til" Mange er ikke forberedte
> på at usenettet kan være ret så ondskabsfuldt et medie.

Jeg læser nu ikke machoman´s indlæg som ondskabsfuldt, overhovedet ikke.
Jeg læser det mere som om han er seriøs og han svarer jo blot på
vonschneider´s indlæg - at nogen så ikke bryder sig om at han skifter
sexpartnere som vi andre skifter underbukser, det er vel bare hans sag.

Derudover svarer han jo bare ærligt på hvordan han håndterer sin "higen
efter kicket ved nye partnere". Eller er der noget jeg har misforstået?

Personligt skifter jeg sjældent kærester/sexpartnere ud og syntes efter at
have afsluttet et ca. 3 år gammelt forhold at det er rart at være single og
slippe for skænderierne... Det er vel bare fordi jeg ikke scorer som
machoman gør det - jeg har en anden kammerat, som også hele tiden skifter
sine kærester ud... Det er vel bare deres liv og deres måde at gøre tingene
på. Jeg kan ikke se hvad der er (umiddelbart) er galt i det.

Hvis man derudover ikke elsker sin kæreste/sexpartner, så har machoman vel
ret i at man ikke skal sige man elsker dem for så får man dem vel rendende i
tide og utide og skal snakke i tlf. med dem hele tid og skrive sms´er osv.
med dem, hele tiden. Specielt hvis man gerne vil skifte sin partner ud ofte,
så skal man vel ikke "holde på dem" kunne jeg forestille mig.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 02-08-03 09:39

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in message

> [...]
det
> lyder godtnok lidt i overkanten, hvis i spørger mig men okay - så køber vi

Det er der åbenbart delte meninger om.

> Jeg læser nu ikke machoman´s indlæg som ondskabsfuldt, overhovedet ikke.

I første omgang bed jeg heller ikke specielt mærke i Machoman, og efter lige
at have fundet (et af) hans indlæg frem i denne tråd, vil jeg give dig ret.

Personligt har jeg koncentreret mig mere om tråden "Hjælp", fordi jeg ikke
umiddelbart kunne forholde mig til problemet i "Gentagne nye partnere". I
tråden "Hjælp" syntes jeg, det var Bo og HrSvendsen, der var mest useriøse,
og de går næppe på en ungdomsskole. De virkede useriøse, fordi de ikke tog
stilling til de følelsesmæssige aspekter, som jeg syntes, det så ud til,
Lise lagde vægt på.

> [...]
> vonschneider´s indlæg - at nogen så ikke bryder sig om at han skifter
> sexpartnere som vi andre skifter underbukser, det er vel bare hans sag.

Jeg tror nu heller ikke, jeg svarede på hans indlæg, mest fordi jeg ikke
havde nogen holdning til det. Når jeg aldrig har haft en kæreste, kan jeg
næppe tillade mig at deltage i en diskussion om, hvordan man knytter sig til
den eneste ene i stedet for hele tiden at skifte partner på grund af
nyhedens interesse. Det er mere f.eks. Machoman´s område.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-03 00:01

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev :

>Det er langt mere uforpligtende at
>spørge i en brevkasse som denne, hvor begge parter er forholdsvis anonyme.

Hvorfor skulle man dog være anonym?
(måske bortset fra de par pædofile, der deltager i gruppen).

Jeg kunne aldrig drømme om at være anonym på usenet, selvom jeg
her i gruppen før har skrevet dybt personlige ting om mig selv.

Man når længst med ærlighed, herunder hører at vedstå, hvem man
er og hvad man står for.

Jeg har aldrig haft negative reaktioner eller chikanerier
p.gr.a., tværtimod har jeg kun mødt venlighed.

Enhver, der vil finde ud af hvor jeg bor og mit telfnr. kan slå
det op nettet og eftersom jeg er den eneste, der hedder Knud Gert
Ellentoft, så er det meget nemt at finde.
--
Knud

Fra : PerX ...

Dato : 02-08-03 02:08

In article <t0sliv8of8b9544li9mom2v4kg58u2p4dl@dtext.news.tele.dk>,
knudgert@mail.tele.dk says...

> Hvorfor skulle man dog være anonym?

Hvorfor skulle man ikke? Fordi blufærdigheds grænser er forskellige.
Fordi resten af verden ikke har et gudegivet krav på at vide hvad de har
lyst til om en.

> Jeg kunne aldrig drømme om at være anonym på usenet, selvom jeg
> her i gruppen før har skrevet dybt personlige ting om mig selv.

Det er jo godt for dig, men det er mindre sympatisk at du åbenbart mener
andre er mindeværdige hvis ikke de gør som dig.

> Man når længst med ærlighed, herunder hører at vedstå, hvem man
> er og hvad man står for.

Udover "længst med ærlighed" er en lidt halvlam kliche, så er det,
udover at være en lidt højtravende elitær holding, også uforskammet at
antyde at hvis folk ikke straks fortæller dig deres fulde navn, telefon
nummer (måske blodtype?) så er de på eller anden måde "uærlig". Pladder.
Usenet er ikke om at vælge folk til folketinget, det er et uformelt debat
forum deltager i det omfang de har lyst, og fortæller hvad de har lyst.
Du har ingen krav på at få alt at vide om andre, det vedkommer ikke dig
med mindre de har lyst til at fortælle dig det.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 02-08-03 09:21

> Hvorfor skulle man dog være anonym?

Der er flere varianter af anonymitet, og en god grund til at være
forholdsvis anonym kan være frygten for reprisalier fra omgivelsernes side.

> Jeg kunne aldrig drømme om at være anonym på usenet, selvom jeg
> her i gruppen før har skrevet dybt personlige ting om mig selv.

Ikke desto mindre er både du og jeg forholdsvis anonyme i dette forum,
selvom vores identiteter er kendte. Det er næppe særlig sandsynligt, at der
er andre i dette debatforum, som vi er nødt til at omgås hver dag i den
virkelige verden, endsige er autoriteter for os. De andre debattører er knap
mere end tilfældige bekendtskaber.

Det vil sikkert være en helt anden sag, hvis vi gik på f.eks. en
ungdomsskole, hvor mange af de andre elever også fulgte denne gruppe, og
kendte os så godt personligt, at de kunne (og ville) drille os for vore
erkendelser i denne gruppe. Jeg vil ikke bryde mig om det, hvis alle mine
venner kendte mig som en tøsedreng, som ikke turde komme tæt på pigerne.

> Jeg har aldrig haft negative reaktioner eller chikanerier
> p.gr.a., tværtimod har jeg kun mødt venlighed.

Jeg kan kun sige det samme - om denne gruppe.

Derimod har jeg flere gange fået store problemer i forbindelse med, jeg har
fortalt sagsbehandlere eller undervisere om personlige svagheder, som senere
er blevet brugt imod mig. Det kan sikkert også forekomme på en ungdomsskole,
hvis en elev prøver at tage de seriøse emner op med en lærer eller sine
forældre, som nogle unge piger har taget op i denne gruppe. Læreren eller
forældrene vil sikkert hellere bore i baggrunden for spørgsmålene (hvem
taler du om? Har I dyrket sex på dit værelse? Det ved du godt, vi ikke vil
have. Han er en skidt knægt. o.s.v.) end prøve at besvare spørgsmålene.

Det handler meget om diskretion - eller mangel på samme.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 13-08-03 19:59

Børge skrev:

> Dog er Perx Børge og jeg sikkert snart ligeglad om vi bliver voldtaget
> af en kvinde eller ej. Så får man i det mindste noget fisse.

>Tal for dig selv. Jeg vil ikke sikkert ikke synes om at blive
voldtaget af
>en kvinde (eller mand for den sags skyld), da jeg nok har så rigelige
>problemer med selvtilliden i forvejen.

Det var også mere for at illustrere den tossede situation man egentlig
er i.
Selv om man vil gøre det bedste for at få et forhold til at lykkes
kommer man ligesom ikke videre fordi man ikke har en kæreste.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-08-03 07:33

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Selv om man vil gøre det bedste for at få et forhold til at lykkes
> kommer man ligesom ikke videre fordi man ikke har en kæreste.

OK.

Jeg har nu læst mange udtalelser i denne gruppe, der går i retning af, at
sex og kærester ikke har noget med hinanden at gøre. Sex kan man jo altid
købe sig til hos prostituerede. Det kræver bare, at man har penge nok, og er
villig til at adskille sex og kærlighed. For (alt for) mange i denne gruppe
drejer sex sig mest om at få de rigtige mandlige legemesdele placeret i de
rigtige kvindelige huller.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 14-08-03 15:21

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>
> For (alt for) mange i denne gruppe drejer sex sig mest
> om at få de rigtige mandlige legemesdele placeret i de
> rigtige kvindelige huller.

Det er da mindst lige så sjovt at placer de andre legemesdele i de rigtige
huller, eller de rigtige legemesdele i de forkerte huller, eller for den
sags skyld de andre legemesdele i de forkerte huller

Lars

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-08-03 15:33

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da mindst lige så sjovt at placer de andre legemesdele i de rigtige
> huller, eller de rigtige legemesdele i de forkerte huller, eller for den
> sags skyld de andre legemesdele i de forkerte huller

Det er vist et definitionsspørgsmål, og jeg mindes ikke at have taget
stilling til hvilke legemesdele, der skal placeres i hvilke huller. Omvendt
kan jeg selvfølgelig ikke afvise, at også kvindelige legemesdele kan
placeres i mandlige huller, uden jeg lige kan komme i tanke om konkrete
forslag.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 14-08-03 20:40

> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist et definitionsspørgsmål

Hvad der er rigtigt/forkert/andre legemesdele/huller? Absolut. Personligt er
jeg af den overbevisning at de aller de rigtige!

Det påstod jeg heller ikke. Du skrev bare:

> For (alt for) mange i denne gruppe drejer sex sig mest
> om at få de rigtige mandlige legemesdele placeret i de
> rigtige kvindelige huller.

Hvilket jeg såkommenterede med ovenstående.

> Omvendt
> kan jeg selvfølgelig ikke afvise, at også kvindelige legemesdele kan
> placeres i mandlige huller, uden jeg lige kan komme i tanke om konkrete
> forslag.

Det kan jeg sagtens, eller mandlige legemsdele i mandlige huller for den
sags skyld

Lars

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-03 12:38

In article <3f3b9f3d$0$5179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> [...]
> kan jeg selvfølgelig ikke afvise, at også kvindelige legemesdele kan
> placeres i mandlige huller, uden jeg lige kan komme i tanke om konkrete

En finger i øret? :)

Fra : kjaer

Dato : 02-08-03 10:57

> [...]
>
> Jeg kunne aldrig drømme om at være anonym på usenet, selvom jeg
> her i gruppen før har skrevet dybt personlige ting om mig selv.

Synes du så at dronning Margrethe skal underskrive sig med fulde navn og
titel eller kan hun nøjes med at skrive "Daisy".

Fra : nusle

Dato : 10-08-03 18:28

Hej,

> Hvorfor skulle man dog være anonym?
> (måske bortset fra de par pædofile, der deltager i gruppen).

Måske fordi man f.eks. som kvinde, der her i gruppen udtaler
sig frit om lyst og liderlighed, tilsyneladende agerer på en måde
verbalt der gør at visse (ikke helt mentalt raske) mænd tror, at
det derved er blevet acceptabelt med alt fra slibrige tilbud til
direkte personlig og målrettet chikane i form at opringninger
(herunder trusler fremsat mod ens børn - til ens børn) og be-
luring.

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 11-08-03 13:41

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message news:<3f3680a2$0$13235

> [...]
> verbalt der gør at visse (ikke helt mentalt raske) mænd tror, at
> det derved er blevet acceptabelt med alt fra slibrige tilbud

Hvis Perx og jeg fik disse tilbud fra kvinder kunne det være vi
pludselig ikke var anonyme længere :)

Fra : PerX ...

Dato : 11-08-03 18:08

In article <df29e838.0308110441.1160d9f3@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> Hvis Perx og jeg fik disse tilbud fra kvinder kunne det være vi
> pludselig ikke var anonyme længere :)

Jeg er meget genert

Fra : Henning

Dato : 11-08-03 18:23

Andropov wrote:

> Hvis Perx og jeg fik disse tilbud fra kvinder kunne det være vi
> pludselig ikke var anonyme længere :)

Nu handler det faktisk for nusle om noget der kan sammenlignes
med voldtægt og grov sex-chikane, at børn bliver udsat for krænkende
mænd etc. etc. så joken er ikke så smart vel?

Hvis i vil have lidt spænding i jeres liv og tør lege lidt med
fantasier, så gå ind på schor.dk og begynd at maile med masochist
pigerne, nogle af dem tænder faktisk på at blive tilbud lidt fantasi
s/m, den sidste jeg fantaserede med, var en gymnasielæreinde, der
tændte på gags og dildoer i offentlig rum ( Hun var gift og
havde en hersker i ham, men kunne alligevel godt lide at lege med
muligheder for noget "fremmed" )

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 12-08-03 12:52

In article <3f37d0f6$0$97184$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Nu handler det faktisk for nusle om noget der kan sammenlignes
> med voldtægt og grov sex-chikane, at børn bliver udsat for krænkende
> mænd etc. etc. så joken er ikke så smart vel?

Fordi du mener hun bliver ked af det?

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 14:47

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Fordi du mener hun bliver ked af det?

Jeg bliver nu ikke ked af det - dette er dog kun et overfladisk
forum.

Men jeg gider ikke respondere, når mit oprindelige indlæg
ikke lader til at være forstået.

Selvfølgelig kan det være dejligt med opmærksomhed, hvis
det er en opmærksomhed man ønsker - men jeg kan oplyse
at min daværende 12 årige datter ikke ønskede at blive
truet med voldtægt i telefonen af en mand, der kunne fortælle
hvad der foregik i lejligheden, og når denne mand iøvrigt
oftest sørgede for at ringe når jeg ikke var hjemme.

Ligesom ingen kvinde, uanset hvor liderlig og sexlysten hun
måtte være, reelt ønsker at blive voldtaget.

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 13-08-03 18:14

Nusle skrev:

>Helt sikkert - men der er nu forskel på at chikanere en
>kvinde, og så at chikanere hendes 12 årige datter.

Jo, nogle mænd handler noget mystisk. F.eks. de 2 pigemord af pædofile
her for nylig.

> [...]

>Mon det ville være det samme, hvis det var en mand,
>der voldtog dig og f.eks. sprængte dit røvhul?

Nu er jeg jo ikke bøsse.
Jeg kommer til at tænke på serien "pigerne i vestre fængsel".

Nogle af de narkoprostituerede piger var lidt utilfredse med at det
var dem som tjente pengene til både dem selv og fyrens narkomisbrug.
Fyrene gav undskyldningen at det ikke var det samme når de havde sex
med andre mænd. Måske ville de hvis det var kvinder som skulle have
sex for penge....

Fra : Kirstine

Dato : 13-08-03 20:30

In article <df29e838.0308130913.67a294e2@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> Nu er jeg jo ikke bøsse.

Og hvad så? Tror du, at voldtægtsmanden ville undskylde misforståelsen
og putte pikken tilbage i bukserne, hvis du sagde til ham, at du ikke er
bøsse??

Kirstine
---
http://www.minipip.dk
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-03 14:57

In article <3f3a4175$0$97160$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Jeg bliver nu ikke ked af det - dette er dog kun et overfladisk
> forum.

Skulle bare lige chekke, jeg syntes nemmelig ikke det var så slemt.

> Men jeg gider ikke respondere, når mit oprindelige indlæg
> ikke lader til at være forstået.

Kender følelsen :)

> [...]
> hvad der foregik i lejligheden, og når denne mand iøvrigt
> oftest sørgede for at ringe når jeg ikke var hjemme.

Kan ingen fortænke hende i.

Kunne personen ikke meldes til politiet eller noget?

Fra : nusle

Dato : 14-08-03 19:26

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Kunne personen ikke meldes til politiet eller noget?

Politiet går kun aktivt ind i sagen, hvis der er "sket noget".
Sådan var den respons jeg fik - men de optog dog rapport,
så hvis der skete noget og jeg ringede, så ville det dukke
op på skærmen - og de ville vide, at det skulle tages al-
vorligt.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-03 12:40

In article <3f3bd45a$0$97190$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Politiet går kun aktivt ind i sagen, hvis der er "sket noget".

Ja selvfølgelige. De bumser. Men det forkommer mig dog forkert.
Det må være fordi de ikke har tid, det er sgu da ikke lovligt. Man ikke
true folk under loven.

Storsindet.

Fra : Andropov

Dato : 13-08-03 17:00

[...]

Jeg gik ud fra at det var almen viden at kvinder er blevet generet af
mænd lige siden stenalderen.
Så der er stadig noget stenaldermand tilbage. Ligesom jeg også synes
at kvinder kan være en del stenalderkvindeagtige på mange områder.

[...]

Det er kedeligt at mænd gør det. Det ødelægger sikkert også noget for
andre mænd i andre sammenhænge fordi kvinder går og er bange for
voldtægt.

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 17:44

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg gik ud fra at det var almen viden at kvinder er blevet generet af
> mænd lige siden stenalderen.

Selvfølgelig - men det gør det ikke mere rigtigt eller
ønskeligt.

> Så der er stadig noget stenaldermand tilbage. Ligesom jeg også synes
> at kvinder kan være en del stenalderkvindeagtige på mange områder.

Enig.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-08-03 18:37

> [...]

Tal for dig selv. Jeg vil ikke sikkert ikke synes om at blive voldtaget af
en kvinde (eller mand for den sags skyld), da jeg nok har så rigelige

Som jeg ser det, er det ikke selve den seksuelle agt, der er offerets store
problem ved voldtægt. Jeg tror mere, det store problem er tvangen og
ydmygelsen ved at konstatere, at man ikke kan tage vare på sig selv, og
grundlæggende ikke betyder noget som menneske.

Med venlig hilsen
Børge
som skal til koncert med PS12 torsdag aften og sommerdans lørdag

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-03 14:58

In article <df29e838.0308130759.1e672929@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> Dog er Perx Børge og jeg sikkert snart ligeglad om vi bliver voldtaget
> af en kvinde eller ej. Så får man i det mindste noget fisse.

Lige det er nok ikke så svært at få hvis de kun er det man ønsker.

Fra : Andropov

Dato : 15-08-03 13:31

> Sådan var den respons jeg fik - men de optog dog rapport,
> så hvis der skete noget og jeg ringede, så ville det dukke
> op på skærmen - og de ville vide, at det skulle tages al-
> vorligt.

Storsindet.

Ring når man er blevet myrdet.

Jeg kommer til at tænke på at jeg læste noget om en som var blevet
opkrævet kirkeskat efter han var død.

Så kommer de nok og vil anholde en fordi man glemmer at betale sin
kirkeskat :)

Fra : PerX ...

Dato : 01-08-03 13:05

In article <bo4kivo1c9831dgqlkk611n54bbsm1e9f4@dtext.news.tele.dk>,
knudgert@mail.tele.dk says...

> Betragter du f.eks.

> som noget seriøst?

Seriøst ud fra hvilken definition? Det er politisk ukorrekt, tyder på
anløben moral og dårlig menneskelighed, men der er da mange bøger og
artikler som med flottere og længere ord reelt siger samme. Hvorfor
skulle det ikke være seriøst, det lyder da meget rigtig - omen ikke så
velformuleret.

Fra : Heidi

Dato : 01-08-03 09:22

> [...]
>
> Og hvad betyder det så? Har de så ikke lov til at stille spørgsmål og
> forvente seriøse svar? Der er jo ingen, der kræver, andre svarer på

Overså du min smiley?
Selvfølgelig har de lov at stille spørgsmål, men de kan vel kun
forvente et seriøst svar, hvis de selv stiller et seriøst spørgsmål,
og ikke kun kommer med flabede kommentarer.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-03 08:09

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev :

>Nu siger han jo at pc'erne står på en ungdomsskole, så det
>kan vel ikke undre nogen at disse indlæg lyder som om
>de kommer fra nogen der knap er vænnet fra bryst endnu

Næh, det er det jo ikke.

Man skal bare lade være med, at lade sig irritere, men det er
svært at lade være.
--
Knud

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-08-03 08:52

> Man skal bare lade være med, at lade sig irritere, men det er
> svært at lade være.

I så fald vil der nok være god grund til at undersøge sin irritation
nærmere. Det bør ikke i sig selv være irriterende, at ikke alle har samme
viden og erfaring som én selv.

Derimod er der to ting, der kan være irriterende i den forbindelse:
- At man skal bruge tid og energi på at forholde sig til såkaldt dumme
spørgsmål
- At man ikke kan svare på spørgsmål, der umiddelbart virker simple, fordi
de handler om noget, der er så naturligt, at man ikke selv tænker over dem
til daglig.

I begge tilfælde ligger problemet hos den, der er irriteret, og ikke hos
spørgeren. Når man først erkender det, er det ikke så svært at undgå at give
udtryk for sin irritation.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 01-08-03 11:38

Boerge Rahbech Jensen wrote:

> I begge tilfælde ligger problemet hos den, der er irriteret, og ikke
> hos spørgeren. Når man først erkender det, er det ikke så svært at
> undgå at give udtryk for sin irritation.

Du har nu af og til virket som du var lidt irriteret på mine
indlæg LOL

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 01-08-03 13:08

In article <3f2a4306$0$97241$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Du har nu af og til virket som du var lidt irriteret på mine
> indlæg LOL

Hehe

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-08-03 12:48

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Du har nu af og til virket som du var lidt irriteret på mine
> indlæg

Enig. Det omvendte har også gjort sig gældende.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-03 23:56

> [...]

>I så fald vil der nok være god grund til at undersøge sin irritation
>nærmere. Det bør ikke i sig selv være irriterende, at ikke alle har samme

Det er ikke altid nemt, vi er vel alle mennesker med de gode og
dårlige sider et menneske besider?
--
Knud

Fra : hansen