Trådløst netværk uden Accespoint/hardware ~
Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 30-07-03 21:10

Hej gruppe

Beklager hvis dette spørgsmål har været stillet før - tilbage til d. 1/5
(TDC's retention i denne her gruppe) kunne jeg ikke lige finde noget om
emnet.

Jeg har i øjeblikket en computer kørende 24/7 som står for alt internet
deling hos mig - og så var det jeg tænkte...

Behøver jeg at købe et accespoint/router eller kan jeg bare smide et
trådløst netværkskort i min computer der alligevel er tændt og så udvide min
internetdeling til også at omfatte det trådløse netkort? Ifølge en guide på
www.edbpriser.dk kan det lade sig gøre at forbinde 2 computere med hinanden
på denne her måde, men vil det stadig virke hvis der er 3 eller flere på?

Hvis ovenstående skulle fungere - hvis jeg nu køber et 54mbps kort til min
computer vil det kunne fungere overfor både 11mbps og 54mpbs samtidigt?

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i email.

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 08-08-03 17:03

"Steen Holm Pedersen" <stonie@remove_this_nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> computer vil det kunne fungere overfor både 11mbps og 54mpbs samtidigt?

Når der nu ikke var nogle andre ville så er det jo rart at ens venner falder
over sådan et link :)

http://www17.tomshardware.com/network/20030807/index.html