Dagens fjols(er)...
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-07-03 17:33

Var på vej til Teknisk Skole Aalborg Øst på min Yamaha 4-g i dag, da jeg,
ved Bouet (kom fra Kvickly Extra, mod Aalborg), var ved at blive snittet ned
af en hvid VW Transporter, der skulle svinge til højre, mens jeg kom kørende
ligeud. Han gad åbenbart ikke bruge sit sidespejl, så han svingede bare...
Kun en meget hurtig speederrespons på knallerten reddede mig (længe leve
afdrosling!); jeg mærkede min bagskærm blive snittet - VW'en var
selvfølgeligt MEGET hurtigt væk, havde jeg haft bare 5 minutter at give af,
havde jeg jagtet ham, og givet ham en reprimande han sent ville glemme.

Hvorfor fanden kan folk ikke deres vigepligter?

Og det der gør fjols til flertal, er 99% af alle cyklister. De klynker og
piver "Knallerterne kører for hurtigt". "Og, spader??? I kører over for
rødt - HVER gang"... Det er sguda til at blive negativ over...

// Troels

Fra : Michael Jensen

Dato : 30-07-03 21:08

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor fanden kan folk ikke deres vigepligter?

Godt spørgsmål.. Det er sku da så enkelt at det ikke burde kunne lade sig
gøre at "glemme"

> Og det der gør fjols til flertal, er 99% af alle cyklister. De klynker og
> piver "Knallerterne kører for hurtigt". "Og, spader??? I kører over for
> rødt - HVER gang"... Det er sguda til at blive negativ over...

Jamen hvad skal jeg sige? Mange knallerterer kører sku også for hurtigt, men
det er jo ikke kun knallerterne! Det er et generelt problem i trafikken at
folk bare trykker speederen i bund og ikke tænker det mindste over deres
omgivelser.

Selvfølgelig er der folk i trafikken der kører pænt, men desværre er de
efterhånden blevet til et mindretal.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-07-03 23:06

> [...]
> folk bare trykker speederen i bund og ikke tænker det mindste over deres

Var lige sammen med en (meget god) veninde her til aften, hun fortalte at
hendes far rent faktisk har været stoppet for at køre for hurtigt - på
cykel! Tror nu ikk helt på det, men tvivler på at hun ville lyve overfor
mig...

// Troels

Fra : HpeA

Dato : 01-08-03 21:32

Hejsa´
"Michael Jensen" skrev i en meddelelse
> Selvfølgelig er der folk i trafikken der kører pænt, men desværre er de
> efterhånden blevet til et mindretal.

Eller osse lægger man bare ikke mærke til dem eftersom de ikke påtvinger sig
de opmærksomhed på at de netop køre pænt

Go´ week-end

HpeA