Alcatel OT 531 = M320 ?
Fra : Per R

Dato : 30-07-03 16:47

Hej !

http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=398

skrives der er de to telefoner er 100% ens hvis dette passer er der så en
der kan unlock min Alcatel OT 531 ? eller er M320 lige så ukendt ??

MV Per R

Fra : timf

Dato : 04-08-03 15:54

hej per jeg har lige snakket med alcatel om software så vi dansker kan
bruge t9 funk på ot 531/m320 og de ringer tilbage til mig hvis du har
flere spørgsmål kan jeg kontaktes på tlf 25846949

http://www.kandu.dk/

Fra : bak1309

Dato : 18-08-03 08:29

BAK@DSB.DK