virtua cop 2... vilken port???
Fra : Thor

Dato : 29-07-03 18:31

hmm... ja hvad skal jeg sige... plz svar.
Fandt det lige mellem de gamle spil :)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-07-03 19:16

Thor wrote:
> hmm... ja hvad skal jeg sige... plz svar.
> Fandt det lige mellem de gamle spil :)

Port? Parallelport? Hvad mener du?

Anyway, du kan sikkert finde svaret her:
http://www.gamefaqs.com

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Thor

Dato : 30-07-03 23:47

> Port? Parallelport? Hvad mener du?

hehe sorry.... tcp/ip porte

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 31-07-03 10:15

Thor wrote:

> hehe sorry.... tcp/ip porte

Sæt din router/firewall til at skrive en logfil og start spillet i
multiplayer mode. Kig så i logfilen efter hvilke porte spillet prøver at
åbne.

Du kan også melde dig ind her og spørge på et messageboard:
http://www.sega.com/games/pc/home_pc.jhtml

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?