save live video streaming
Fra : Anders And

Dato : 29-07-03 16:03

Hi
Hvordan gemmer jeg en live video streaming på disk???
hvis jeg åbner et link så er "Gem som" ikke aktiv.
Er der et program som kan gemme en streaming ??

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 29-07-03 17:13

Anders And wrote:

> Er der et program som kan gemme en streaming ??

Kommer an på formatet, men...
http://sourceforge.net/projects/asfrecorder/
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Anders And

Dato : 03-08-03 20:16

Tak for det.
Har også fundet en masse andre
ASFRecorder - records/download streaming files to your hard-drive
ASX Maker - creates a ASX playlist
HiNet Recorder - ASF/WMV player and record/download ASF/WMV streaming files
to your hard-drive
MakeASX - creates a ASX playlist
WMRecorder - a software that allows you to record Windows Media streams to
your hard-drive