MS Windows
briani 27239
XP crashet
Fra : Jimmy

Dato : 29-07-03 07:39

Hej

Min XP blev slukket mens den var tændt, da strømmen gik.
Dette er sket flere gange før, og hver gang er resultatet, at WinXP ikke kan
boote.

Denne gang giver den dog en fejlmeddelelse i retning af:

Cannot find file:
/windows/system32/config/system
Boot into recovery mode and ...

Nå, men jeg booter ind i recovery og leder efter filen på harddisken.
Den ligger på sin vante plads.

Jeg kan ikke finde den på CD'en så jeg kunne erstatte den.

Nogen der har en ide til hvordan jeg får repareret min XP igen?

På forhånd tak,
Jimmy

Fra : Brian Tingholm

Dato : 29-07-03 11:52

smid cd'en i og boot op fra den.... der kan du køre en reperation !!

Fra : Jimmy

Dato : 29-07-03 12:00

"Brian Tingholm" <webmaster@tingholm.com> wrote in message
> smid cd'en i og boot op fra den.... der kan du køre en reperation !!

Det har jeg ikke set.

R går til Recovery.
Enter går til Install

Jeg har undertiden lagt XP oveni sig selv - troede jeg - men fik derefter en
multiboot-maskine.

Hvordan foregår en reparering?

Mvh
Jimmy

Fra : BiBe

Dato : 29-07-03 11:59

http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/index.htm

Fra : Jimmy

Dato : 29-07-03 12:07

"BiBe" <b-b@pc.dk> wrote in message
> http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/index.htm

Super link - tror det løser mit problem - Tak.

Mvh
Jimmy

Fra : Jimmy

Dato : 29-07-03 17:12

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message

> Super link - tror det løser mit problem - Tak.

Og det gjorde det

Tusind tak for hjælpen!

Mvh
Jimmy