hjælp til planlægning af uv.
Fra : Mann

Dato : 28-07-03 21:35

Hejsa

Måske er jeg off-topic, men jeg prøver alligevel. Det jeg leder efter er
idéer til undervisningsplaner i natur-teknik i folkeskolen. Emnet er
underordnet, det er mere for at få nogle idéer til hvordan man bygger et
undervisningsforløb op så der kommer den rette progression, eksperimenter og
stigende kompleksitet i forløbet?

mvh - Richard

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 30-07-03 21:48

Det lærte du vel på seminariet - og grundprincipperne er ens lige meget om
det drejer sig om undervisning i engelsk, hjemkundskab, basketball eller
andet.

VH Birgitte