Topstykke...
Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 28-07-03 21:27

Kan det betale sig at plane et topstykke på en scooter? Eller er det noget
der hører fortiden til??

MVH

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 22:33

> Kan det betale sig at plane et topstykke på en scooter? Eller er det noget
> der hører fortiden til??
Hvis det skal være kan det næsten lige så godt betale et 45 topstykke...
(Hvis der altså sidder et 30 i nu...) et topstykke kan typisk købes for et
par hundrede

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 28-07-03 23:19

> Hvis det skal være kan det næsten lige så godt betale et 45 topstykke...
> (Hvis der altså sidder et 30 i nu...) et topstykke kan typisk købes for et
> par hundrede

Det er en 30'er...
Er det noget der giver noget (fart/træk) henholdvis plan af 30'er topstykke
eller 45'er topstykke?

Hvad med planing af et 45'er topstykke så??

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-03 07:56

> Det er en 30'er...
> Er det noget der giver noget (fart/træk) henholdvis plan af 30'er
topstykke
> eller 45'er topstykke?
>
> Hvad med planing af et 45'er topstykke så??
Det kan man godt, men jeg vil mene at fortjenesten ved at plane et
45-topstykke er begrænset...
Men det skal siges at jeg ikke personligt har prøvet at plannet mit 45
topstykke....
At skifte topstykke fra 30 til 45 giver noget optræk, og en smugle til
topfarten.

Hilsen
USB