Discus-klubben: Indkaldelse til stiftende ~
Fra : Kim Gam-Jensen

Dato : 28-07-03 19:41

Hej alle medakvarister!

Har du lyst til at være med fra starten i en (forhåbentlig rigtig spændende
og initiativrig) forening for alle discus-interesserede akvarister, så læs
her mere på adressen http://www.discusklubben.dk.

--
Mvh. Kim Gam-Jensen
http://www.gam-jensen.dk

PS! Du kan evt. læse mere (og stille spørgsmål) i debatten på
http://www.baljen.dk/viewtopic.php?t=16

Fra : thomas schreiber

Dato : 29-07-03 09:43

Det er i mine øjne uholdbart at have en "national" forening kun på
sjælland/jylland eller fyn. Men held og lykke med foreningen.

/ts

Fra : Kim Gam-Jensen

Dato : 29-07-03 20:11

Hej Thomas,

> Det er i mine øjne uholdbart at have en "national" forening kun på
> sjælland/jylland eller fyn. Men held og lykke med foreningen.

Ikke forstået. Kunne du måske uddybe det? Hvad mener du at alternativet er -
lokale foreninger, på samme måde som Dansk Akvarie Union?

--
Mvh. Kim Gam-Jensen
http://www.gam-jensen.dk

Fra : tarzan

Dato : 29-07-03 20:15

> Det er i mine øjne uholdbart at have en "national" forening kun på
> sjælland/jylland eller fyn. Men held og lykke med foreningen.

Hvis man virkelig går op i sin hobby og er interesseret i at snakke med
andre folk - så tror jeg ikke det bliver noget problem overhovedet. Der er
ingen der siger at man skal møde op hver uge..
Udover det, så vil der også ind imellem være mulighed for at holde møderne
andre stedder end i kbh - der er masser i jylland/på fyn som har nogle
spændende opdræt.

Men det er klart, at hvis man ikke er interesseret nok i hobbyen, så falder
det til jorden..

Med venlig hilsen
Henrik Rask Petersen

Fra : tarzan

Dato : 29-07-03 11:29

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 29-07-03 20:51

Kim Gam-Jensen wrote:
> [...]
> og initiativrig) forening for alle discus-interesserede akvarister, så læs

Er der kontakt til resterne af Discus Team 2001?

<KLIP>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : tarzan

Dato : 30-07-03 07:23

> Er der kontakt til resterne af Discus Team 2001?

Nej, dette har ikke noget med Discus Team 2001 at gøre :)

Henrik Rask Petersen