login
Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 28-07-03 17:29

Jeg kan sagtens logge ind på min side, men de sider som er "hemmelige" kan
jeg også se, selvom jeg ikke er logget ind..

Jeg har smidt den her kode helt øverst i de "hemmelige sider" :

<%
If isEmpty(Session("UserID")) Then
Response.Redirect("login.asp")
End If
%>

--

m.v.h. Morten M. Kaastrup
Morten@blop.dk * www.Mortenmk.tk

Fra : Jørgen Müller

Dato : 28-07-03 18:28

Morten skrev:
><%
>If isEmpty(Session("UserID")) Then
>Response.Redirect("login.asp")
>End If
>%>

Tyder på at din session ikke er tom (empty)

Prøv i stedet med:
If Session("UserID") = "" Then
Response.Redirect "Login.asp"
End If
--
Med Venlig Hilsen
Jørgen Müller

Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 28-07-03 18:53

hmm, duer stadig ikke.. :(

Fra : Is

Dato : 28-07-03 19:20

---
jeg har en der ser sådan ud:

If session("validering") <> "mit-navn" Then Response.Redirect("fup.asp")

hvor så session er sat sådan ved login:

session("validering") = "mit-navn"
Response.Redirect("listen.asp")
Else
Response.Redirect("fup.asp")

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Torben Brandt

Dato : 28-07-03 19:45

Morten M. Kaastrup wrote:
> [...]
> jeg også se, selvom jeg ikke er logget ind..
>
> Jeg har smidt den her kode helt øverst i de "hemmelige sider" :

Kan det tænkes at du tidligere (med samme browser-vindue) har været
logget ind, men så har logget ud inden du prøver ovenstående?
I så fald, hvordan logger du så ud?

/Torben

Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 28-07-03 19:50

Jeg har ikke rigtig nogen logud fonktion, men i er velkomne til at prøve

www.Mengelsgaard.tk prøv lige at gå ind i "Fam. billeder", hvis i kan se
den, så duer det ikke.. :(

Fra : Torben Brandt

Dato : 28-07-03 19:56

Morten M. Kaastrup wrote:
> Jeg har ikke rigtig nogen logud fonktion, men i er velkomne til at prøve
>
> www.Mengelsgaard.tk prøv lige at gå ind i "Fam. billeder", hvis i kan se
> den, så duer det ikke.. :(

"Fam. billeder" er ikke en asp-fil, derfor bliver asp'en ikke kørt. Hvis
du ser på vis kilde, så kan du se at asp'en står i toppen.

Vil du ikke skrive under det du svarer på. Jeg har klippet dit citat
væk, da det stod i bunden...

Torben

Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 28-07-03 21:15

> [...]
> du ser på vis kilde, så kan du se at asp'en står i toppen.
>
> Vil du ikke skrive under det du svarer på. Jeg har klippet dit citat

Jeg skal huske at skrive under nu. :)

1000 tak Torpen! det virker helt fint! :D

Fra : Jørn Andersen

Dato : 29-07-03 05:09

On Mon, 28 Jul 2003 20:49:56 +0200, "Morten M. Kaastrup"
<Morten@blop.dk> wrote:

>Jeg har ikke rigtig nogen logud fonktion

<snip>

Logud lavest nemmest med Session.Abandon

PS: Gider du tage et kig på:

--
Jørn Andersen,
Brønshøj