Så er den her, IBMs Mozilla-browser!
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-04-01 16:47

IBM har udsendt Web Browser, der er baseret på Mozilla!

IBM skriver:

Features new to the IBM Web Browser for OS/2 include:

HTML 4.0
DHTML (World Wide Web Consortium W3C compliant)
XML 1.0
JavaScript 1.5
Cascading Style Sheets (CSS1)
Document Object Model (DOM 1.0)
Java2 (Java 1.3) Support
SSL 3.1 128/168 bit encryption
Macromedia Flash Plug-in for OS/2 by Innotek

Mere kan læses på http://www-4.ibm.com/software/os/warp/browser

IBM skriver desværre ikke, om man har tilføjet lidt ekstra træk og slip
og andre narrestreger. Man skal have abonnement på Software Choice for
at kunne hente browseren, og jeg har endnu ikke fået taget mig sammen
til at ringe til IBM. Så hvis andre får leget lidt med browseren, må I
meget gerne melde tilbage. Det kunne da også være meget sjovt, hvis den
nye version virker med de forskellige netbanker som ikke er så villige i
4.61'eren.

Jeg så forøvrigt denne i Michael Kaabers nye-filer-liste:

COMM461.EXE 9,791 Kb 02-04 Netscape Communicator for OS/2, Revision
4.61,
March 2001 refresh, (C) Copyright IBM
Corporation 1993-2000, english release.

Nogen der ved, om det er en "pirat"-udgave af Web Browser, eller om IBM
har udsendt en ny version af 4.61'eren? Jeg har ikke kunnet komme ind på
Kaabers downloadside i en uges tid, så jeg kan ikke selv checke.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : "Per Kongstad"

Dato : 17-04-01 21:22

------=_NextPart_000_0003_01C0C78C.C2F04910

Try www.mozilla.org. Here you will find the December release which =
should be like IBM Web browser.

PK

------=_NextPart_000_0003_01C0C78C.C2F04910

<HTML><HEAD>
charset=3Diso-8859-2">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Try <A=20
href=3D"http://www.mozilla.org">www.mozilla.org. Here you will find =
the=20
December release which should be like IBM Web browser.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>PK</FONT></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0003_01C0C78C.C2F04910--

--
Posted from smtp.acn.pl [212.76.33.52]