"teknisk spørgsmål analsex ? "
Fra : MFN

Dato : 28-07-03 12:15

Jeg tænkte på .... med alt den analsex der er så moderne, hvordan holder de
sig pæne i "bagdøren" ?? tager de et afføringsmiddel inden og i så fald
hvilket ? og hvor effektivt er det, jeg mener .... kommer alt ud ??

Fra : Nicolai

Dato : 28-07-03 20:28

On Mon, 28 Jul 2003 13:14:58 +0200, "MFN" <mikee@mail.dk> wrote:

>Jeg tænkte på .... med alt den analsex der er så moderne, hvordan holder de
>sig pæne i "bagdøren" ?? tager de et afføringsmiddel inden og i så fald
>hvilket ? og hvor effektivt er det, jeg mener .... kommer alt ud ??

Klyx - fra apoteket, er særdeles effektiv. Det renser mindst 75 cm op
i tarmen, så jeg på en video (nej jeg fik ikke nogen optagelse med
hjem ). Det var i forbindelse med sigmoidskopi - en
kikkertundersøgelse af ende- tyk- og den nederste del af tyndtarmen.

Men Klyx er steget meget i pris for 4-5 år siden.

Angiveligt er Glyoktyl det "mildeste" middel man kan finde, det kan
købes på apoteket i små tuber. Virker efter 5-20 minutter.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Torbjørn Morka

Dato : 06-12-03 16:32

Lavement, sier vel dere dansker ?

Fra : Rex

Dato : 08-12-03 17:53

Mig og min kæreste dyrker selv analsex... enten jeg tager hende eller
hun bruger en dildo på mig.
og vi skyller os gerne lige igennem inden så man er ren, dvs. op med
bruserslangen og så lige skylle ud... så let er det.

hilsen Rex

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-03 22:26

Lavement er omstændeligt

Erfarne bøsser er efter sigende enten ligeglade - oftest er der jo ikke lort
i endetarmen overhovedet - eller de presser telefonbruser med lunkent vand
imod anus og ud kommer alt skidt på to sekunder.