MS Windows
briani 27239
Mappe hjælp
Fra : Kakaofugl

Dato : 28-07-03 11:28

Hej Gruppe
Jeg har xp home og har et problem med en mappe og kun denne alle andre
mapper fungerer perfekt
Jeg har mit musik liggende på en mappe der hedder ja hvad ellers "Musik"
Problemet er når jeg åbner mappen vil den kun vise -detaljerne- og
ikke -ikoner med filoplysninger-
Selv om jeg går op under "visninger" og rette dette virker det kun mens jeg
er inde i mappen når jeg går ud og ind igen går den tilbage
til -detaljerne-. Har også prøvet at gå op under -vis- men det skulle jo
være det samme som visninger og det samme sker. Nogen der kan fortælle mig
hvorfor og hvordan jeg får den til at holde op.
Hilsen
Jan

Fra : Mikkel Egelund

Dato : 28-07-03 11:52

Gå til Tools>Folder Options>View

og kryds "Remember each folder's view settings"

Dette burde løse problemet.

/mikkel

Fra : Kakaofugl

Dato : 28-07-03 13:01

Hej igen
Jammen det har jeg prøvet nu men det virker dælme heller ikke

Hilsen
Jan

Fra : Kakaofugl

Dato : 28-07-03 13:05