Skærme
Fijala 3554
LCD, TFT
Fra : er

Dato : 28-07-03 11:32

Hvad er forskellen LCD og TFT?

Johs

Fra : JRS

Dato : 28-07-03 12:07

"er" <dfg@sdf.com> skrev i en meddelelse
news:sZ6Va.40285$Kb2.1695447@news010.worldonline.dk...
> Hvad er forskellen LCD og TFT?

TFT er en afart af LCD .. Så ingen forskel

MVH
JRS

Fra : Flare

Dato : 30-07-03 00:22

> TFT er en afart af LCD .. Så ingen forskel

Nemlig. LCD = Liquid crystal display og det er lige præcis hvad en TFT skræm
er.

Mvh
Anders

Fra : Erik W.

Dato : 30-07-03 09:32

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nemlig. LCD = Liquid crystal display og det er lige præcis hvad en TFT
skræm

hmmm jeg er ikke helt med på det lighedstegn. Jeg kan desværre ikke huske om
der findes et matematisk tegn for delmængde, men det ville være det korrekte
tegn at bruge her. LCD er en fællesbetegnelse for denne type skærme, og TFT
er blot en af flere typer LCD skærme. DSTN er en anden almindelig men
forældet type LCD skærme.

Mvh Erik

Fra : JRS

Dato : 30-07-03 16:40

"Erik W." <erik.w@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
TFT
> er blot en af flere typer LCD skærme. DSTN er en anden almindelig men

Jubii jeg havde bare mere ret

MVH
JRS, som er ved at blive tosset af varmen