Hvordan slås Java-applets til/ fra i IE5.0
Fra : Jakob Munck

Dato : 03-04-01 16:56

Er der nogen der ved hvordan man indstiller IE5.0 sådan at den kan se/ikke
kan se Java Applets?

Jeg har en menu ( www.art4you.dk ) som nogen siger, at de ikke kan se i
IE5.0. Det vil jeg gerne hjælpe dem med at løse.

Hvad gør man?

v.h.

Jakob Munck

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-04-01 18:17

Jakob Munck wrote :

>Er der nogen der ved hvordan man indstiller IE5.0 sådan at den kan se/ikke
>kan se Java Applets?

Funktioner/Internetindstillinger/Avanceret

--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : Jakob Munck

Dato : 03-04-01 19:51

> Funktioner/Internetindstillinger/Avanceret

Jeg har fjernet markeringen i menuen Avanceret / Java JIT-compiler
aktiveret, samt de øvrige 2 punkter under Microsoft VW. Det gør ingen
forskel.

Browseren viser Java-appletter uanset om disse punkter er markeret eller ej.

Det må altså være et andet sted man skal ændre markeringen. Men hvor???

jm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-01 21:24

Tue, 3 Apr 2001 20:50:30 +0200, skrev "Jakob Munck"
<jakob.munck@email.dk>:

>Det må altså være et andet sted man skal ændre markeringen. Men hvor???

Under egenskaber => sikkerhed.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Jakob Munck

Dato : 04-04-01 06:43

Tak for svaret. Nu fungerer det.

jm

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-04-01 07:22

Jakob Munck wrote :

klip
>Browseren viser Java-appletter uanset om disse punkter er markeret eller ej.
>
>Det må altså være et andet sted man skal ændre markeringen. Men hvor???

Funktioner/Internetindstillinger/sikkerhed
Flyt "skyderen" op til højeste sikkerhedsniveau.