MS Windows
briani 27239
MSN messenger 4,7 og 6
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-07-03 21:38

Hej

Efter jeg har installeret MSN 6, så har den ikke afinstalleret den gamle..
Så ligenu kæmpes de 2 programmer hele tiden om, hvem der skal være logget
på....

Godtnok fik jeg ikke lukket 4,7´eren ned inden jeg installerede den nye..
men det plejer microsoft da at have rimeligt styr på at få opgraderet fra
den gamle??

og det ser ikke ud til at 4,7´eren som var standart i windows installationen
kan fjernes?

Nogen der lige har et fif eller fix

Fra : DonE

Dato : 27-07-03 21:40

Bjarke Hansen skrev noget i stil med det her:
> [...]
> opgraderet fra den gamle??
>
> og det ser ikke ud til at 4,7´eren som var standart i windows

Slet Windows Messenger :

Vælg "Kør..." fra startmenuen og skriv:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Genstart din pc.

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-07-03 21:45

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> wrote in message

> Slet Windows Messenger :
>
> Vælg "Kør..." fra startmenuen og skriv:
> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
> Genstart din pc.

Men hvad gør den så, sletter den gamle eller den nye?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-07-03 21:50

In dk.edb.system.ms-windows, Bjarke Hansen wrote:

>Men hvad gør den så, sletter den gamle eller den nye?

Den fjerner Windows Messenger. MSN Messenger er noget andet.

PS: Ved du at vi har en instant-messaging-gruppe?

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-07-03 21:58

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> wrote in message

> Den fjerner Windows Messenger. MSN Messenger er noget andet.

Okay, det var godtnok ikke lige den der windows messenger der var tale om
her...

> PS: Ved du at vi har en instant-messaging-gruppe?

Hvad er det for en? jeg ved vi har en news:dk.edb.internet.software.icq
gruppe...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-07-03 22:04

>Okay, det var godtnok ikke lige den der windows messenger der var tale om
>her...

Denne her:
<http://www.microsoft.com/france/internet/ressources/dossiers/windowsmessenger/images/messenger.gif>?

Det var det første screenshot jeg lige kunne finde. ;)

>Hvad er det for en? jeg ved vi har en news:dk.edb.internet.software.icq
>gruppe...

Ikke mere. :) Den er blevet nedlagt til fordel for
<news:dk.edb.internet.software.instant-messaging>, som ikke er
begrænset til ICQ.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-07-03 22:06

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*.spamfilter.dk> wrote in message

> Hvad er det for en? jeg ved vi har en news:dk.edb.internet.software.icq
> gruppe...

Og så alligevel ikke...

fra indlæg fra tdc igår:

Der er idag slettet foelgende grupper:
dk.edb.internet.software
dk.edb.internet.software.icq

Der modtages nu artikler i 37039 grupper.

TDC Internet

Hvad er der så istedet for?

Fra : Doktoren

Dato : 28-07-03 10:18

Kør denne....
http://messenger.jonathankay.com/downloads/stopmessenger_oe.reg

og sæt din 6.0 til at være den der starter automatisk :)

Held og lykke

Fra : Doktoren

Dato : 28-07-03 10:20

Læs evt. mere om alt med messenger