Skinnende undertøj til damer
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-07-03 08:07

Hejsa.

For nogle uger siden var der en skribent fra Vejle, der ønskede sig nogle
særligt undertøj til sin kvindelige kæreste. En konklusion blev, at de kunne
tage til Århus for at prøve at lede efter det.

I aftes var jeg på én af mine efterhånden sjældne ture til ovennævnte
storby, og jeg konstaterede, at butikken Paradis stadig eksisterer. Der var
endog udstillet noget særligt skinnende dameundertøj i vinduet, omend i de
forkerte farver og sikkert det forkerte stof. Umiddelbart så både BH og
trusser nemlig ud til at være besat med noget, der bedst kan sammenlignes
med store, farvede pailetter. Det er måske et godt sted at søge.

For at finde Paradis, når man kommer ud af Århus Hovedbanegård, skal man gå
til venstre og fortsætte over et stort kryds. Det optimale er at gå til en
stor specialforretning for arbejdstøj og herretøj i store størrelser,
hvorefter man fortsætter ned ad gaden forbi en grillbar, som ligger skråt
overfor en spillebar, som vist hedder "Pit Stop". For enden af gaden ligger
en Føtex, og Paradis ligger i den fjerneste halvdel af gaden. God tur.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.