Unlock af Nokia 3110 Hjælp
Fra : Kenneth Bang

Dato : 26-07-03 22:43

Har en Nokia 3110 ( ja jeg ved den er gammel !! ) og har skiftet fra Sonofon
til Telmore da jeg syntes at Sonofons nye variant tog røven på mig. Nu er
Sonofonabb. udløbet og da jeg satte det nye kort i skriver den "SIM-kort er
ikke accepteret". Jeg går ud fra, at den er låst til Sonofon. Hva gør jeg og
i givet fald, hvor er det billigst ?.

Mvh.
Kenneth Bang

Fra : Th Frydensberg

Dato : 26-07-03 22:50

Kenneth Bang wrote:

Ring eller skriv til Sonofon og få koden !!

--
mv
th

Fra : DonE

Dato : 27-07-03 00:57

Th Frydensberg skrev noget i stil med det her:
> Kenneth Bang wrote:
>
> Ring eller skriv til Sonofon og få koden !!

Eller find en en der kan Unlocke den.
Hvor i landet bor du?

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 27-07-03 12:16

"Kenneth Bang" <kennethbang@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Har en Nokia 3110 ( ja jeg ved den er gammel !! ) og har skiftet fra
Sonofon
> Jeg går ud fra, at den er låst til Sonofon. Hva gør jeg og
> i givet fald, hvor er det billigst ?.

Send mig en email med telefonens imei-nummer så udregner jeg koden gratis
for dig.
Det gælder KUN denne model. Nyere telefoner unlockes fra 50,-

--
mvh Kasper Grevsen
Unlock Århus

Der ydes fuld garanti på (bet)alt arbejde