Sony DSC-P10 til undervands foto?
Fra : Dan

Dato : 26-07-03 19:06

Hejsa!

Er der nogen der kender noget til Sony's DSC-P10 digi. kamera og undervands
huset der passer der til?

Min plan er at bruge det til at tage lidt billeder nå jeg er ude og dykke!
Det skal ikke bruges til de helt vilde prof. UV billeder!

Men er det noget der kan bruges?

Eller er der andre gode gode digi. kamera til undervand?

Kamera:
http://www.sony.dk/cds/showpage.asp?nodeid=78012&loc=da_DK

Undervands hus:
http://www.sony-europe.com/view.x?cat=19381&prod=32235&loc=eu

Mvh
Dan

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 28-07-03 14:02

Dan wrote:
> [...]
>
> Min plan er at bruge det til at tage lidt billeder nå jeg er ude og dykke!
> Det skal ikke bruges til de helt vilde prof. UV billeder!

Jeg kender til Sony's kameraer, har selv et P71 som jeg er rimelig godt
tilfreds med. Kender en der har et P5 med tilhørende hus (Marine Pack
fra Sony). Og det tager rimelig gode billeder. Jeg mener de fleste UV
fotos på http://aalborgdyk.dk er taget med dette setup. Hvis der havde
været mulighed for at købe Marine Pack til P71, så havde jeg helt klart
anskaffet mig sådan et, men det kan man deværre ikke :-/

> Eller er der andre gode gode digi. kamera til undervand?

Jeg har hørt mange sige gode ting om Canon Powershot kameraer med
tilhørende hus. Mener at de er billigere end Sony. Desuden er
lagringskort også billigere til Canon end til Sony kameraer.

Mvh
Thomas