Unlock af gammel Audiovox GDX250SO...
Fra : Schulz

Dato : 26-07-03 18:25

Hejsa!

Mine forældre har en gammel Audiovox. Den er simlåst til Sonofon, men
Sonofon vil have tilsendt telefonen for at unlocke den... Kan det passe? Er
der én her, der har koden?

På forhånd tak!

Mvh
Martin

Fra : D9N

Dato : 26-07-03 19:15

"Schulz" <schulz@schulzcomputer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mine forældre har en gammel Audiovox. Den er simlåst til Sonofon, men
> Sonofon vil have tilsendt telefonen for at unlocke den... Kan det passe?

mener der skal kabel på, men kig på www.dkunlock.dk der finder du den
nærmeste.

vh
D9N
www.d9n.dk

Fra : Schulz

Dato : 27-07-03 12:09

Der er desværre ikke nogen på dkunlock, som kunne unlocke 250'eren...

Andre forslag?

Mvh
Martin

Fra : Jens Rauff

Dato : 29-07-03 10:15

Der er desværre ikke andre muligheder. Har selv prøvet det. Sonofon tilbød
at betale porto, hvis jeg medsendte kvittering. Det kostede mig ikke en
krone og tog ca. en uge.

Mvh Jens