TDC, unlock, telmore
Fra : Nikolaj Karkov

Dato : 26-07-03 14:54

Jeg overvejer at købe en nokia 3510i med TDC mobilbonus. Er det rigtigt
forstået at den ikke skal unlockes, hvis jeg sætter et telmore sim-kort i?

på forhånd tak, nikolaj

Fra : Morten Dall

Dato : 26-07-03 15:14

nej det er ikke rigtig, den skal låses op men det er vi også mange der godt
kan hjælpe dig med, si til hvis der er noget jeg skal hjælp med.

mvh Morten Dall

Fra : Harder

Dato : 26-07-03 17:12

> Jeg overvejer at købe en nokia 3510i med TDC mobilbonus. Er det rigtigt
> forstået at den ikke skal unlockes, hvis jeg sætter et telmore sim-kort i?

Kører fint på min som er låst til TDC. Har tjekket med et sonofon kort om
den var låst.
Men du kan også være heldig at den ikke låst, nogen har været heldig med at
den ikke var låst.

Mvh. Henrik

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-07-03 18:37

Du kan låse den op på www.gratisunlock.dk .... Så køb du den bare.

> på forhånd tak, nikolaj

- Martin

Fra : Jonas Læborg

Dato : 10-09-03 14:10

Telmore er jo TDC eller TDC har købt dele af Telmore

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-09-03 14:18

Jonas Læborg skrev:

>Telmore er jo TDC

Nej.

>eller TDC har købt dele af Telmore

Ja.

Det har ingen betydning mht. simlock. I dag låser TDC deres telefoner
på en måde, så man ikke kan benytte Telmore (før de er låst op).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610