Re: Fejl i linie
Fra : Klaus Petersen

Dato : 26-07-03 00:41

Madsen skrev :

>Prøv Tools > Internet Options > Advanced i Internet Explorer og sæt
>et flueben i 'Disable Script Debugging'.

Så lige din post her. Jeg har samme fejl når jeg skal ind på www.tips.dk

Den kommer med 9 fejl. Eksempel : Fejl i linie 59. Et objekt var ventet.

Så er det jeg har prøvet det du skrev. Så loader siden nogenlunde, MEN alle
undermenuerne kommer slet ikke frem, så det er umuligt for mig at komme ind
at spille.

Hvad kan jeg gøre??

Jeg kører XP Pro. Jeg skiftede til en lovlig version for 1 mdr siden. Da jeg
kørte med den ulovlige version havde jeg ingen problemer ???

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-07-03 15:25

Klaus Petersen skrev:

> Så er det jeg har prøvet det du skrev. Så loader siden
> nogenlunde, MEN alle undermenuerne kommer slet ikke frem, så
> det er umuligt for mig at komme ind at spille.

Så har sidens forfattere ikke skrevet siden godt nok (eller ikke
taget hensyn til din udgave).

> Hvad kan jeg gøre??

Er din Windows/IE opdateret? Har du været forbi
<www.windowsupdate.com> ?

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!

Fra : Klaus Petersen

Dato : 26-07-03 20:34

"Jens Gyldenkærne Clausen skrev :

> Så har sidens forfattere ikke skrevet siden godt nok (eller ikke
> taget hensyn til din udgave).

Thjae - det skal jeg ikke kunne svare på da jeg ikke ved sådan noget

> Er din Windows/IE opdateret? Har du været forbi
> <www.windowsupdate.com> ?

Ja har lige været der nu, og der er ingen opdateringer jeg kan bruge??

For god ordens skyld skal siges at jeg bruger IE 6,0

Andre idéer ??

Mvh Klaus

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-07-03 21:43

Klaus Petersen skrev:

> Ja har lige været der nu, og der er ingen opdateringer jeg kan
> bruge??

Hvad mener du? Er der nogen opdateringer eller ej?

Fra : Klaus Petersen

Dato : 26-07-03 23:54

> Hvad mener du? Er der nogen opdateringer eller ej?

Ingen under vigtige opdateringer og ingen der er relateret til dette emne

Tipstjenesten mener det er ZA pro som giver mig problemet, kan det være
den?? Men den havde jeg også før jeg gik over til en lovlig XP så...... ?

Mvh Klaus Petersen

Fra : Klaus Petersen

Dato : 27-07-03 01:12

> Hvad mener du? Er der nogen opdateringer eller ej?

Jeg har nu installeret alle opdateringer der var og det virker stadig ikke?

Jeg har også afinstalleret ZA og Spy Sweeper bare for at se om det skulle
være det som foresagede problemet MEN det var det ikke.

Help please

Mvh Klaus