3310 med hedeslag - eller noget
Fra : Henrik Jensen

Dato : 25-07-03 11:58

Hej

Jeg har haft en helt ny 3310 til at ligge 6-7 mdr.
Jeg mener ikke jeg har haft brugt telefonen, men SIM kortet har i
hvert fald været brugt tidligere i en anden telefon.
Nu vil jeg så sparke lidt liv i telefonen, men der står bare en masse
tegn i displayet, noget i retning af:

NO 2 B40
17 x
xxx xx xxx
H=0 xx xx

I begyndelsen skiftede tegnene en gang i mellem.
Telefonen lader til ellers at virke fint. Har både ringet til og fra
den.
Da jeg så ringede til Sonofon for at få unlock koden til den sagde
damen at hun ikke kunne se at telefonen havde været på nettet, og at
jeg derfor skulle indsende mit købsbevis til dem før de kunne give mig
koden.

Nu HAR jeg rent mel i posen, så jeg regner ikke med at der er nogen
problemer i det, men ville lige høre hvad I mener den fejler.

/Henrik

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 25-07-03 12:10

Hej Henrik,

så længe der er garanti på telefonen vil jeg foreslå dig
først at kontakte dit lokale serviceværksted fx EMTS eller BlueTel,
hvis de stadig findes.

Måske er du heldig, at de kan redde telefonen gratis.
Husk at medbringe kvitteringen.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-07-03 13:23

Henrik Jensen skrev:

>NO 2 B40
>17 x
>xxx xx xxx
>H=0 xx xx

Det ligner en gang Netmonitor (side 02).

Prøv at taste følgende:

Menu - 15 - (pause) - 00 (i feltet test) - OK

> [...]
>damen at hun ikke kunne se at telefonen havde været på nettet, og at
>jeg derfor skulle indsende mit købsbevis til dem før de kunne give mig

Kan du ikke blot sætte Sonofon-kortet i engang, så må det "problem" da
være fikset.

Fra : Henrik Jensen

Dato : 25-07-03 15:47

On Fri, 25 Jul 2003 14:23:23 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Menu - 15 - (pause) - 00 (i feltet test) - OK

Det var lige det der skulle til.

>Kan du ikke blot sætte Sonofon-kortet i engang, så må det "problem" da
>være fikset.

Det sjove er at jeg netop ringede fra den telefon. Med det rigtige SIM
kort i.

Men jeg har købt den i en Sonofon telebutik, så jeg smutter lige forbi
dem.

Tak for hjælpen.

/Henrik