response ?????
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 24-07-03 22:32

Kan jeg få ASP til at køre et JavaScript efter det har udført nogle
funktioner???

Jeg vil gerne have loadet 2 nye sider, men kender kun en funktion i
JavaScript til at gøre dette. Det kræver dog at brugeren klikker på et link.
Kan jeg få serveren til at udføre dette? Jeg har indtil videre dette:

RESPONSE.?????? "javascript:multiload(side1.side', 'side2.asp')"

Hvis andre har et asp script til at reloade 2 sider, så er det velkomment.
--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Thomas Hansen

Dato : 25-07-03 13:08

Du kan sagtens skrive javascript ud med en response.write

ellers kan det gøres på følgende måde:

<%
if i = 1 then
%>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function multiload(URL1,URL2) {
parent.frame1.location.href=URL1;
parent.frame1.document.close();
parent.frame2.location.href=URL2;
parent.frame2.document.close();
}
multiload('1.asp','2.asp')
</script>
<%
end if
%>

Med Venlig Hilsen
Thomas Hansen

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 26-07-03 12:20

"Thomas Hansen" <webmaster@brinck.dk> wrote in message
> Du kan sagtens skrive javascript ud med en response.write
>
> ellers kan det gøres på følgende måde:

MANGE TAK. Lige hvad jeg manglede! Somme tider er det godt med en anden
synsvinkel.