Kan man skifte valg i en samling radiobutt~
Fra :

Dato : 03-04-01 10:02

Er det muligt (via en onclick) at skifte værdien af en samling radiobuttons.

Min tre radiobuttons (med samme navn og værdierne A, B og C) befinder sig på
en side, hvorfra der kan åbnes et popupvindue.
I dette vindue foretages et valg ved at klikke på en tekst. Det resulterer i
at jeg kører et lille script der overfører nogle data til alm. tekst-felter
i det kaldende vindue.

Men jeg vil også gerne kunne indstille min radio-button så den viser det
rigtige valg - hvordan gør jeg det?

Jeg har fundet nogle forslag som kræver at mine radiobuttons har forskellige
navne, det går ikke da det ikke giver mening at kunne vælge flere (hvis man
ikke benytter popup'en).

MVH

Niels

PS: Jeg har ikke mulighed for at vise eksempler

Fra :

Dato : 03-04-01 13:17

Det er lykkedes mig at finde en løsning på dette problem, idet det kan gøres
ved at tilgå samlingen via index:

opener.formnavn.radionavn[index].checked = true;

Undskyld ulejligheden.

- Niels