Slette en værkstøjslinie?
Fra : Jean

Dato : 24-07-03 10:45

Hvordan sletter man en værkstøjslinie? Jeg har fået en af de her irreterende
reklame-linier ind...

På forhånd tak!

Mvh Jean

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-07-03 11:26

Jean wrote:

> Hvordan sletter man en værkstøjslinie? Jeg har fået en af de her irreterende
> reklame-linier ind...

Nogle af den slags kan afinstalleres med et værktøj, der kan findes på
firmaets hjemmeside. Nu skriver du ikke, hvilken reklamebjælke, du har
fået, så det er ikke muligt at hjælpe dig med en adresse. Men prøv selv
at lede på hjemmesiden.

Alternativt kan du prøve med Ad-Aware, der er et lille program, der kan
fjerne spionprogrammer og også nogle af den slags værktøjsbjælker, eller
du kan prøve med Spybot, der er et lignende program.

Ad-Aware:
http://www.lavasoftusa.com/support/download

Spybot:
http://security.kolla.de

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Tobias Michaelsen

Dato : 27-07-03 13:44

Jean wrote:
> Hvordan sletter man en værkstøjslinie? Jeg har fået en af de her irreterende
> reklame-linier ind...
>
> På forhånd tak!
>
> Mvh Jean

Det ville nok hjælpe hvis du fortalte hvilken browser der er tale om.