kvalme efter orgasme !
Fra : Thomas\(4173\)

Dato : 23-07-03 21:48

Hej der

Min kæreste "døjer" med en frygtelig kvalme, når hun har fået en god
orgasme.
Hun er meget træt og utilpas, og vil bare gerne sove. Hun ikke oplevet dette
før.

Er der nogen der kender dette fænomen.

På forhånd tak

Thomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-03 20:17

On Wed, 23 Jul 2003 22:48:27 +0200, "Thomas\(4173\)"
<thowes@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>orgasme.
>Hun er meget træt og utilpas, og vil bare gerne sove. Hun ikke oplevet dette

lyder sært ? men lad hende da sove - men for hun kvalme i andre
stresse relaterede situasioner ?

>Er der nogen der kender dette fænomen.

Har aldirg hørt om det
Mv.
Bo M Mogensen
--
"Dette er ikke dk.videnskab.jura og du er ikke Morten Bjergstrøm.
Det forventes derfor at du kan læse indenad og tænke selv."

Fra : Thomas\(4173\)

Dato : 25-07-03 15:21

> lyder sært ? men lad hende da sove

selvfølgelig får hun lov til at sove, problemet er bare at hun bliver
direkte dårlig og altså ikke "nyder" orgasmen fuldt ud !

> - men for hun kvalme i andre stresse relaterede situasioner ?

Nej overhovedet ikke.. tværtimod, så er hun rigtig god i stressede
situationer.

Mvh
Thomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-07-03 20:46

On Fri, 25 Jul 2003 16:20:31 +0200, "Thomas\(4173\)"
<thowes@tdcadsl.dk> wrote:

>selvfølgelig får hun lov til at sove, problemet er bare at hun bliver
>direkte dårlig og altså ikke "nyder" orgasmen fuldt ud !

hmm ja dte lyder jo som jeg evd sgu ikke noget homonelt / alergisk
reaksion af en slags prøv net doktoren for det lyder sgu sært !

>Nej overhovedet ikke.. tværtimod, så er hun rigtig god i stressede
>situationer.

Hmm .... ja det ....??

Mv.
Bo M Mogensen
--
Mv.
Bo MM
"Dette er ikke dk.videnskab.jura og du er ikke Morten Bjergstrøm.
Det forventes derfor at du kan læse indenad og tænke selv."
H P Holm (om CWB )!

Fra : WeirdLabs

Dato : 28-07-03 16:58

Hmmm...
Jeg har prøvet at have kvalme et par gange her på det sidste...
-Hos mig skyldes det ren og skær udmattelse og/eller iltmangel (jeg har
elendig kondi og vi boller som kaniner)..

Bare lige en strøtanke.. *G*

/WeirdLabs

Fra : Thomas

Dato : 06-08-03 12:42

Hvis I vil se et videoklip af fænomenet, så kig på www.denhvideklat.dk
og find filmen "Knep mig til jeg bræker mig (ikke for Børn & sarte
sjæle)".

Filnavnet er 192.zip

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 19-08-03 10:53

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0308060342.4491cca4@posting.google.com>...
> Hvis I vil se et videoklip af fænomenet, så kig på www.denhvideklat.dk
> og find filmen "Knep mig til jeg bræker mig (ikke for Børn & sarte
> sjæle)".
>
> Filnavnet er 192.zip

Er der slet ikke nogen, der har set det ovennævnte videoklip, og vil kommentere det?

VH

Thomas

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-08-03 14:57

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message

> Er der slet ikke nogen, der har set det ovennævnte videoklip, og vil
kommentere det?

Har da set dette, samt mange andre klip fra den hvide klat, men der er vel
egentlit ikke så meget at kommentere.

Hvad havde du forventer? Jeg kan da godt give dig to kommentarer, så kan du
jo selv vælge:

"Ad hvor er det bare ulækkert!!! Tænk at nogen kan finde på at se sådan
noget!!! Det burde simpelthen forbydes at man viser det!!!"

"Ohhh... hvor fedt. Tænk at være så liderlig, at man gider at stikke en
finger i halsen, medens man bliver taget bagfra. Det er bar for frækt!"

Er du så glad?

Lars

Fra : Thomas

Dato : 20-08-03 07:50

> [...]
>
> "Ohhh... hvor fedt. Tænk at være så liderlig, at man gider at stikke en
> finger i halsen, medens man bliver taget bagfra. Det er bar for frækt!"

Du lyder godt nok noget mavesur. Slap dog af. Pigen er vel enten
pissenervøs eller bare høj af stoffer.

VH

Thomas

Fra : Nicolai

Dato : 20-08-03 19:01

On 19 Aug 2003 23:49:51 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Du lyder godt nok noget mavesur. Slap dog af. Pigen er vel enten
>pissenervøs eller bare høj af stoffer.

Eller også så tænder hun på at kaste op.

Søg på "puke" på Kazaa, E-donkey eller enhver anden P2P service og du
vil få rigelig med audio-visuelle stimuli.

/Nicolai

--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 20-08-03 18:24

> Du lyder godt nok noget mavesur. Slap dog af.

Mavesur? Jeg gav dig bare noget respons på dit indlæg. Desuden finder du nok
ingen der er mere afslappet omkring hvad andre gør rent seksuelt.

Men min første tanke var altså at det kke var noget at skrive hjem om.

> Pigen er vel enten
> pissenervøs eller bare høj af stoffer.

Så vidt jeg ser, så stikker hun altså bare fingeren i halsen, og så ville
jeg altså også brække mig, om jeg blev taget bagfra eller ej.

Det er i mine øjne "aftalt spil". Nogen tænder sikkert på det, så hvorfor
ikke optage det på video. Det er jo ret tydeligt at det ikke kommer
spontant.

Lars

Fra : uneedme

Dato : 21-08-03 22:14