Hjælp - hvad hedder mit ståltag fra 1988?
Fra : Frank

Dato : 23-07-03 10:21

Vi har lige købt hus og har fjernet en skorsten, vi har derfor brug for en
ny tag plade til at lægge i - men sælger kan ikke huske navnet på taget.

Pladerne er ca. 5 meter lange og 30 cm. høje,
der er 20 cm. fra "bølge" til "bølge", hver "bølge" er ca. 3 cm bred,
der er skruehul ud for hver anden bølge.

Billed af taget: http://nk.dk/tag/tag.jpg
Skitse: http://nk.dk/tag/tagskitse.gif

Håber du ved hvad det hedder og evt. hvor vi kan få en ny plade.

Fra : F. Hansen

Dato : 23-07-03 11:13

"Frank" <news230703@nk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Billed af taget: http://nk.dk/tag/tag.jpg
> Skitse: http://nk.dk/tag/tagskitse.gif
>
> Håber du ved hvad det hedder og evt. hvor vi kan få en ny plade.

Er det ikke Decra, det er det eneste ståltag jeg kender, derfor kan der godt
findes flere.

Finn

Fra : Frank

Dato : 23-07-03 18:17

news230703@nk.dk (Frank) wrote in news:cssTa.74$zo7.63@news.get2net.dk:

Lidt flere nærbilleder:

http://nk.dk/tag/tag1.jpg
http://nk.dk/tag/tag2.jpg

Fra : Henning Sørensen

Dato : 23-07-03 19:25

Det er ihvertfald ikke decra. Har du forsøgt at surfe lidt rundt på de
forskellige tagproducenters hjemmesider?

Mvh

Henning

Fra : Dyster

Dato : 24-07-03 06:23

> [...]
>
> Billed af taget: http://nk.dk/tag/tag.jpg
> Skitse: http://nk.dk/tag/tagskitse.gif
>
> Håber du ved hvad det hedder og evt. hvor vi kan få en ny plade.

Jeg købte stålpladetag ca 1989, da var det almindeligt at
man fik tilbudt plader fra firmaet Plannja, ved ikke hvor det kan købes nu

mvh. heinrich
ved e-mail Fjern bynavn i adresse

http://www.plannja.dk/dk/produkter/tagstensprofiler/plannja_regola/

Fra : Frank

Dato : 24-07-03 09:39

Jeg har naturligvis kikket på forskellige sider, men der er normalt ikke
særlig gode billeder at profilen, jeg havede ikke set Plannja før men må
sige det er et _meget_ godt bud, dem vil jeg se nærmere på, jeg er 99%
sikker på det er dem...

Mange tak for hjælpen til Heinrich og alle der prøvede.