D-Link Wireless DWL-120 USB Netkort og XP ~
Fra : Jan Vennike

Dato : 23-07-03 08:40

Hej NG

Jeg har købt et D-Link DWL-920 set, bestående af et DWL-1000AP (Accesspoint)
og 2 stk DWL-120 USB netkort.

Jeg har fået AP-et op og køre og det ene DWL-120 på en Win 98 maskine. AP
uden nogen form for sikkerhed (har ca 4-500 meter til nærmetese nabo og
samme afstand til nærmeste befærdede vej

Men den anden 120'er skulle jeg gerne have på en XP'er - og det kan jeg
ganske enkelt ikke få til at virke.

Selvom jeg anvender de nyeste drivere, vil det ikke du.

Er der nogen der har fået det til at køre ?? Og som har en opskrift ??

--
Jan

Remove the cat in the emailadress to reach me

Fra : Jan Vennike

Dato : 23-07-03 17:31

Fandt lige ud af det selv.

Det var en pc, samlet af gamle dele, som jeg satte sammen, med bl. a. et BP6
dual CPU, Asus 7100 grafikkort og ikke ret meget andet. Den skulle bruges
til underne, så det havde en PC at spille på.

Og det er enten bundkortet eller grafikkortet kan sammen med DWL-120'eren -
for når jeg satte 120'eren til en noget nyere PC, også med XP, så kørte det
som i olie.

Hmmmmm.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 24-07-03 16:02

Er begge XP'er med SP1 ??

Der kom en opdatering til XP som ændrede på måden trådløse netværk blev håndteret - havde selv lidt besvær med et D-link kort og WinXP - men virkede fint da jeg slog XP's egen "styring" af trådløse netværk fra og lod D-links eget lille program styre det..

/Uffe