JavaScript og CSS i filer???
Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 03-04-01 06:08

Hej Guruer,

Hvordan er det nu at man får en .js og .css fil ind i det HTML dokument??
Altså så har jeg lavet mine JavaScript og CSS filer i et dokument som jeg nu
ønsker at indsætte i selve HTML dokumentet for overskueligheden.

Noget med <scr=script.js> og <scr=css.css> Oder hur er det man gør??

Finn Jensen

Fra : Andreas Clausen

Dato : 03-04-01 06:31

> [...]
> ønsker at indsætte i selve HTML dokumentet for overskueligheden.

> Noget med <scr=script.js> og <scr=css.css> Oder hur er det man gør??

<link rel=stylesheet href=style.css>
og
<script language=javascript src=script.js></script>

begge inde i <head></head> tagget.

--
Venlig Hilsen

Andreas Clausen