Q: Hvor søger man efter weekendleje af som~
Fra : DeBoss

Dato : 22-07-03 21:05

Ved godt det er lidt skummelt at skrive her, men jeg kan ikke finde en NG
der passer..

Jeg leder efter et sommerhus der kan lejes af 5 voksne par og 1 barn i
dagene d.21 (torsdag aften) -24 (søndag eftermiddag) august..

Der er faktisk meget få krav, da det er de sociale der skal plejes.. Men der
må gerne være lidt luksus ala de sommerhuse man lejer.. Fejlen ved disse er
at de lejes ud fra lørdag(eftermiddag) til lørdag(middag)...
De er ikke til at stikke i med de ønskede datoer...Selvom vio gerne betaler
de små 4000kr som hele uge 34 ville koste... Træls...

Hvis nogen kender noget.. Sted på nettet.. En mere korrekt NG anything..

På forhånd tak..
Mvh Dennis

--
_________________________________

....Thank God I'm an atheist - Luis Bunuel

Fra : Karsten

Dato : 22-07-03 22:11

Hej
Du kunne prøve i

dk.marked.privat.hus.have

her er der normalt rimelig trafik med udlejning af sommerhuse.

Du "ramler" ind i to problemer når du ønsker at leje et hus i den periode

Det første problem er at din periode vil blokkere sommerhusudlejerens
muligheder for at udleje hus i to uger, da den periode du vil have adgang
går fra torsdag til søndag. Den normale periode er som du skriver fra lørdag
til lørdag. Du skriver at I gerne betaler for hele uge 34, hvilket ikke er
interessant for en udlejer. Han får en uges leje for en to uges periode
(hvis du forstår hvad jeg mener)

Det andet problem er at at man normalt ikke lejer et hus ud på week-end
basis i høj-sesson, men kun i de tynde perioder.

hilsen
Karsten

Fra : DeBoss

Dato : 23-07-03 16:28

Hejsa..

Jeg er godt klar over 2 ugers problematikken, men mener bare at der da må
være en dewl andre der også gerne vi leje en lang weekend.. Og måske man var
heldig *GGGG*

Jeg prøver at smide et indlæg i den nævnte gruppe..

Takker
Mvh Dennis

Fra : Tina

Dato : 22-07-03 22:40

> [...]
> de små 4000kr som hele uge 34 ville koste... Træls...
>
> Hvis nogen kender noget.. Sted på nettet.. En mere korrekt NG anything..

I stedet for et sommerhus, så kunne i leje en hytte/feriehus i et
feriecenter, fx danland. De steder kan man som regel leje på skæve dage, og
kun i de dage, man har brug for dem.

Tina

Fra : DeBoss

Dato : 23-07-03 16:27

Ja det snakker vi også om som alternativ...
Men et sommerhus lagt ude i nowhere er jo en del hyggeligere ))

Takker
Mvh Dennis