lille gravko
Fra : Martin Hansen

Dato : 02-04-01 23:32

Er der nogen af jer der ved om der kræves specielt kort, eller kort i det hele taget for at fise
rundt med en af de her små gravkøer på larvefødder i sin have. Jeg tænker specielt på hvis jeg vil
leje den.
Og hvor kan man mon leje en sådan?
Jeg tæmker på en af de her helt små maskiner der ikke er meget højere end en mand.

--
MVH. Martin
Sønderborg

Fra : Finn

Dato : 03-04-01 05:08

"Martin Hansen" <NOSPAMmh@sk.kollegie6400.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og hvor kan man mon leje en sådan?
> Jeg tæmker på en af de her helt små maskiner der ikke er meget højere end

Hej Martin

Der skal ikke noget specielt kort eller lign. til for at køre sådan en
fætter.

Her i Horsens kan vi leje hos JM. trykluft, hvilke muligheder du har
i Sønderborg ved jeg ikke. Prøv evt. at spørge hos en entrepernør.

Finn

Fra : Calle

Dato : 03-04-01 05:49

Hej

Den kan du leje hos Delpin, som ligger lige over for verdens ende. Jeg
kommer der til tider selv, og har set den stå der.

Automatikmekaniker
Calle