Kan D-Link DI-804V anbefales ?
Fra : Karla

Dato : 22-07-03 18:09

Når jeg spørger på denne måde, er det ikke fordi jeg ikke kan læse features
eller forstå disse, men vil gerne høre om den fungerer i praksis og ikke
kun i noget flot reklamemateriale

Brugerne hos edb priser
http://dpds.net/?0000CR
siger den er fed, men alt dette kan jo være skrevet af importøren selv

Har hørt at den er meget billigere i Sverige - kender nogen til webshops i
Sverige ?

Tom´s hardware
http://dpds.net/?0000CS
har fundet noget alvorlige fejl i den, idet den ikke lukker portene igen,
når de først har været åbne. Måske er det rettet i nyere firmware ?

Jeg lægger vægt stabilitet, nem konfigurering og en VPN uden at skulle købe
clienter, iden den så vidt jeg kan forstå vil fungere umiddelbart til VPN
med en i hver ende, eller med 8 samtidige VPN kanaler ?

Fortæl gerne skidt og godt om denne VPN router ???

Fra : Dennis Larsen

Dato : 27-07-03 21:25

Jeg tror ikke der er nogle importører der ville skriv.
Men jeg har købt en for et stykke tid siden. Og den kan jeg anbefale stort.

Med hensyn til at den ikke lukker de port som man har åbnet, så er det
rigtig:
runden til det er at man åbner en port er hvis man køre fx FTP Server ( port
21 ) da andre clienter skal kunne finde den port.

Om du installere en firewall på din PC eller du laver router ... er det
samme ... En firewall på en PC arbrjder på samme måde.

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at skrive til mig .. eller i
gruppen igen.

Dennis Larsen
www.tcwc.dk
dl_it@hotmail.com
dl_it@tcwc.dk
MSN: dl_it@hotmail.com
ICQ# 65241472

Fra : Karla

Dato : 01-08-03 19:29

"Dennis Larsen" <dl_it@tcwc.dk> wrote in

> Med hensyn til at den ikke lukker de port som man har åbnet, så er det
> rigtig:

Ved du om producenten gør noget ved det ? Evt firmware ?

Jeg vil ikke have en router som ikke lukker portene igen.