Udebleven mens. efter p-pille stop.
Fra : USER

Dato : 22-07-03 17:48

Hej NG.

Jeg er en pige på 26 år, som har taget p-piller i en del år.
Problemet er at jeg stoppede med p-pillerne sidst i marts måned,
og havde menstration engang derefter. Jeg har ikke haft det siden.
Er der nogen der kender til det samme problem, så skriv endelig til mig.
Med venlig hilsen Karina.

Fra : Anja Rosgaard Lyngga~

Dato : 22-07-03 17:54

Har du overvejet graviditet?

Anja

Fra : Henrik & Karina

Dato : 22-07-03 18:36

Anja Rosgaard Lynggaard wrote:

> Har du overvejet graviditet?
>
> Anja
>
> "USER" <linux_user@os.dk> skrev i en meddelelse

Ja det har jeg. Men jeg har også tabt mig 23 kilo på godt et halvt år.
Mon det kan have noget at gøre med det?

Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 22-07-03 18:37

Hej!

Da jeg skulle have mit første barn stoppede jeg med p-piller i november og
fik menstruation en enkelt gang som normalt i følge p-pille cyklus. Derefter
skete der ingenting før jeg fandt ud af at jeg var gravid og altså havde
haft ægløsning en gang i maj måned. Så der kan godt gå noget tid inden det
hele stabiliserer sig og din krop finder sin egen rytme.

Hej fra Lisa

Fra : Henrik & Karina

Dato : 22-07-03 19:27

Lisa Terpe Woods wrote:

> [...]
> altså havde haft ægløsning en gang i maj måned. Så der kan godt gå noget
> tid inden det hele stabiliserer sig og din krop finder sin egen rytme.

Tak for dit svar! Jeg har taget tre test for ca 2-3 måneder siden og de
viste negativ. Selvfølgelig skal kroppen finde sig selv igen. Og jeg vil da
gerne være gravid, men når jeg ikke har haft min menstration siden marts
måned, begynder man jo at blive nervøs.

Kærlig hilsen Karina

Fra : Stina Hofmann

Dato : 22-07-03 22:58

USER skrev i dk.familie.barn at:

>Jeg er en pige på 26 år, som har taget p-piller i en del år.
>Problemet er at jeg stoppede med p-pillerne sidst i marts måned,
>og havde menstration engang derefter. Jeg har ikke haft det siden.

Har du været ved din læge? Hvis ikke, så se da at komme af sted

--
"Der er skam ikke noget i vejen for at chatte fra en iMac."
- Christian Bech