ATMnetexpres til ethernet under TDC
Fra : Erik Greve

Dato : 22-07-03 10:45

Hej

Jeg overvejer at skifte min ATM netexpres ud med en router baseret
forbindelse.
ATM forbindelsen til TDC skal så nok konverteres til en ethernetforbindelse,
er der nogen der ved, hvad TDC tager for sådan en operation ?

Venlig hilsen
Erik

Fra : Thomas

Dato : 22-07-03 16:41

349,- Fik min regning i dag. En router koster 245,- (Linksys) oven i + 24,-
pr måned. Dvs. ca 600,- i alt
Hilsen
Thomas

Fra : Erik Greve

Dato : 22-07-03 19:56

Tak Thomas , det var de oplysninger jeg søgte,
men ... kan man ikke købe en router selv og spare de 24 kr. pr. måned ?
Virker din router nu ?
Hilsen
Erik

Fra : Thomas

Dato : 22-07-03 20:09

Du kan sagtens købe en router selv, men jeg synes at 24 kr. pr. måned er til
at overkomme. En ny router koster vel fra 400 til 1000 alt efter hvilken
kvalitet man ønsker. Denne linksys koster omkring 500-900 hvis man skal købe
den selv. Den virker som den skal. Nem at sætte op. Jeg kan ikke svare på om
den leveres med specielle TDC indstillinger.

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 27-07-03 15:40

Jeg fik min linje konventeret igår.
Jeg har et siemens modem der kan bruges til både ATM og ethernet. Så jeg
ringede derind og 2 min efter kunne jeg bruge mit modem med ethernet.
Derefter satte jeg min router (NorthQ fra aldi) til og det hele spillede