Telefon regning
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 21-07-03 18:13

Hvis jeg glemmer at ligge røret på min telefon, uden der er nogle
forbindelse, kommer jeg så til at betale for den tid ?

Henrik

Fra : stig54

Dato : 21-07-03 18:19

"Henrik Jørgensen" skrev d. 21-07-03 18:13 dette indlæg :
> Hvis jeg glemmer at ligge røret på min telefon, uden der er nogle
> forbindelse, kommer jeg så til at betale for den tid ?
>
> Henrik

Hvis du har ringet op til nogen og ikke lægger røret på betaler du.
Er du blevet ringet op og glemmer at lægge røret på betaler du ikke.
Men på et tidspunkt mener jeg at forbindelsen bliver afbrudt, men hvor
længe efter ved jeg ikke.

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 21-07-03 22:04

"stig54" <stig54.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er du blevet ringet op og glemmer at lægge røret på betaler du ikke.
> Men på et tidspunkt mener jeg at forbindelsen bliver afbrudt, men hvor

hej.

Den afbrydes automatisk efter ca. 90 sekunder

Henning

Fra : jessie

Dato : 24-07-03 09:44

efter nogen tid vil der lyde et bib bib bib som optaget og jeg mener ikke
den tælle mere så det er både ja og nej til det spørgsmål
hej schanne