for-veer - hvor længe?
Fra : Karsten Ulrik

Dato : 21-07-03 08:32

Hejsa

Min kære kone er gravid i 38 uge og har siden i fredags haft ondt i maven.
Uregelmæssigt og ikke "meget", men indimellem nok til at være ubehageligt.
Vi ringede til jordemoderen fredag aften, og blev enige om at det var
forveer. Det skal ige med at hun stort set ingen gener har haft ved
graviditeten og alle målinger osv. har været nærmest ultranormale.

Jeg er naturligvis ved at blive lidt utålmodig nu, hvor tredje hele dag og
net med forveer er slut, og der ellers intet er sket. Så jeg ville høre
gruppen: Hvor længe har i erfaring med at forveer kan vare?

På forhånd tak
"den utålmodige far"

Fra : Anja

Dato : 21-07-03 08:56

Af egen erfaring kan jeg fortælle at jeg havde min første for ve i midten af
november, fødte midt i december men havde termin mid i Januar - det var en
lang vente tid
Held og lykke
Anja

--
Tjek www.holdum.dk det kan være vi lige har det du mangler...

Fra : Karsten Ulrik

Dato : 21-07-03 09:06

"Anja" <salg@holdum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> november, fødte midt i december men havde termin mid i Januar - det var en
´

Uhada det var længe...Nå men så kan jeg da godt se jeg skal væbne mig med
tålmodighed...suk

Karsten

Fra : Anne

Dato : 23-07-03 17:39

"Anja" <salg@holdum.dk> skrev i en meddelelse
> Af egen erfaring kan jeg fortælle at jeg havde min første for ve i midten
af november, fødte midt i december men havde termin mid i Januar..."

Jeg mærkede INTET, før om eftermiddagen, d. 14 november En time efter ..
BUM! En lille datter ...

Så hurtigt kan det altså også gå.....

Held og lykke med det - og (når den TID kommer Tillykke ....)

Anne

Fra : Lars Marquart

Dato : 29-07-03 18:42

Har jeres JM ikke oplyst at i kan risikere den form for veer i op til 2
md´er???

Det fik jeg afvide.
Men jeg havde "kun" veer i 48 timer, hvilket også føles som uendelig lang
tid.

I skal være forberet på at selve fødslen, når den endelig kommer kan
resikere at gå rimeligt stærkt, da din kone godt kan udvide sig under
for-veerne.

I har noget at glæde jer til, så pøj pøj her fra.

Fra : Karsten Ulrik

Dato : 29-07-03 19:05

"Lars Marquart" <lmlm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for-veerne.
>
> I har noget at glæde jer til, så pøj pøj her fra.

hej "Lars"

Mange tak for de gode ønsker - der er stadig forveer! Men de er lidt
kraftigere nu end de var for en uge siden, og vi var lige ved at begynde at
tro på det i søndags...Men vi venter stadig

vh. Karsten